Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 juli 2006, 08:54   #41
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

labyrinth's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Dus iemand die een klacht indient tegen de staat Israël voor oorlogsmisdaden is een automatisch een fascist en een jodenhater? Als er zich iemand belachelijk maakt door zijn haat tegenover moslims/Arabieren zo openlijk tentoon te spreiden, ben jij het wel AntiDeutsch!
idd. Het is niet omdat de Joden vervolgd werden onder Hitler dat ze nu alles zouden mogen doen. De wereld heeft hen niet gered opdat ze het leven van anderen moeilijk zouden maken.
Tijdens WO II waren zij de slachtoffers, nu zijn anderen de slachtoffers van hun daden.
labyrinth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2006, 08:57   #42
Apocalyps
Minister

Apocalyps's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door labyrinth Bekijk bericht
....
Tijdens WO II waren zij de slachtoffers, nu zijn anderen de slachtoffers van hun daden.
Wie bij de hond slaapt, krijgt z'n vlooien zeker?
Oud 28 juli 2006, 09:06   #43
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

labyrinth's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Apocalyps Bekijk bericht
Wie bij de hond slaapt, krijgt z'n vlooien zeker?
Dat zal het zijn..... ze zijn nog steeds kwaad op den Duits en daarom slaan ze maar wat op de Arabieren.

Laatst gewijzigd door labyrinth : 28 juli 2006 om 09:08.
labyrinth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2006, 20:03   #44
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AntiDeutsch Bekijk bericht
Van een als jij heb ik geen lessen te krijgen in "haten". Ik haat enkel diegenen die er luidop van dromen dat 6.000.000 nog niet genoeg was. Ik haat niet de gewone Mohammed of Jan die hier belastingen betaalt, werkt, vakantie neemt enz en dat zullen extremisten als jij nooit begrijpen...
U hebt mijn post niet goed gelezen ... 600.000 was al meer dan genoeg ...

Laatst gewijzigd door Gun : 28 juli 2006 om 20:08.
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2006, 20:09   #45
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metal Tom Bekijk bericht
@ AntiDeutsch: ik heb het al een aantal keer in andere topics rond Libanon aan uw neus proberen te hangen, maar blijkbaar bent u nogal hardleers. Hoeveel sympathie denkt u te winnen voor 'uw zaak' wanneer u iedereen die tegenargumenteert een antisemiet noemt (of op zijn minst deel van het 'antisemitsch complot') en iedere moslim die zijn stem verheft tegen het bloedvergietenn een fascist?

De wet biedt deze mensen de mogelijkheid om een klacht in te dienen, het is aan justitie om te bepalen of deze ontvankelijk of terecht is, niet aan u. Aangezien in MIJN ogen iedereen gelijk is voor de wet zou ik u dan ook warm willen uitnodigen een soortgelijke klacht in te dienen tegen Hamas en Hezbollah. Of bent u alleen mar dapper met woorden?
Oud 29 juli 2006, 00:33   #46
sodoirt
Banneling

Standaard

En niemand heeft natuurlijk gelezen dat Le Soir vandaag op pagina 1 een lezersbrief MOEST publiceren omdat ze leugens gepubliceerd hadden:
http://www.lesoir.be/actualite/monde...s_457441.shtml

Maar zoals de andere antizionisten is Le Soir niet van de eerste leugen doodgevallen... hun lezers daarentegen verminderen elke dag, zoals ook voor de zever en de leugens van de antizionisten hier op het forum

Laatst gewijzigd door sodoirt : 29 juli 2006 om 00:35.
sodoirt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2006, 00:36   #47
sodoirt
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
U bedoelt?
Oud 29 juli 2006, 00:38   #48
Sinistra
Banneling

Sinistra's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Twanne Bekijk bericht
Anti-Deutsch blinkt al langer uit in dit soort uitspraken: al wie tegen Israël is, is een anti-semitische fascist.
Israël is een multi-cultureel land. Wie daar tegen is, is dus anti-multicultureel, dus racistisch en fascistisch...
Sinistra is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2006, 00:40   #49
Sinistra
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkgroep morkhoven Bekijk bericht
Ik hoop dat het niet bij deze éne Belgische klacht zal blijven. Er zijn tienduizenden mensen die Libanon zijn moeten ontvluchten tengevolge van de Israëlische bombardementen.

Ik hoop ook dat de klacht van de Libanese Premier ontvankelijk zal verklaard worden.
Hoop er vooral niet op. De klacht maakt zo goed als géén kans aangezien staatshoofden immuniteit genieten.
Oud 29 juli 2006, 00:46   #50
Sinistra
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AyneRand Bekijk bericht
ik raad u aan eens wat boeken te lezen van de uitmuntende joodse schrijver Chaim Potok. U zal, indien dit natuurlijk uw intellectuele capaciteiten niet overstijgt, zeer snel begrijpen dat zelf de meest orthodoxe jood uw soort best missen kan ....
*knip*

Uw weerkerende persoonlijke aanvallen horen niet thuis op dit forum.

Kazze

Laatst gewijzigd door Kazze : 29 juli 2006 om 17:56.
Oud 29 juli 2006, 17:06   #51
sodoirt
Banneling

Standaard

Citaat:
Even herhalen.
U bedoelt?
Oud 29 juli 2006, 17:20   #52
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sodoirt Bekijk bericht
Even herhalen.
U bedoelt?
AntiD maakte allusie op een post waarin ik gesteld heb dat ik bij de exacte 6MM wel een aantal vragen had en waarvoor ik ook zwaar gestraft ben qua strafpunten. Hij trekt het nu echter volledig in het belachelijke.

Het is inderdaad zo dat ik bepaalde cijfers geplaatst heb er van uitgaande dat het voor een deel van de bezoekers van Politics.be dit reeds gekende informatie was en ik dus zeker niet de intentie had schromelijk te minimaliseren.

Ik heb trouwens op geen enkele andere manier de negationist 'uitgehangen', ik negationeer trouwens in geen enkele mate de gruwelijkheden die onder het Duitse bewind tijdens WO II hebben plaatsgevonden.

Ik lig er trouwens niet meer wakker van, ik weet van mezelf dat ik geen negationist ben, nooit informatie in dien aard verbaal of geschreven heb tentoongespreid dus let it be a non-event.

En word ik op één of andere manier geband omwille van die bewuste bijdrage dan ga ik mij gedurende een periode wel ergens anders mee bezig houden.
Oud 29 juli 2006, 17:20   #53
Twanne
Provinciaal Gedeputeerde

Twanne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Israël is een multi-cultureel land. Wie daar tegen is, is dus anti-multicultureel, dus racistisch en fascistisch...
Israël is multi-cultureel, daar ga ik niet tegenin. Misschien kunnen we als Europeanen aan hen een voorbeeld nemen: hoe hard Hamas, Hezbollah... ook gaan tegen Israël, Arabieren kunnen zelfs medailles krijgen bij de IDF.
Ik heb het over jou: iedereen die zich tegen Israël keert is volgens jou een fascist, wat je niet alleen met bovenstaande uitspraak aantoont, maar ook met deze:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AntiDeutsch
Het piepkleine Belziek gaat zich weeral eens onsterfelijk belachelijk maken met totaal ongegronde klachten ingediend door Jodenhatende Arabische fascisten.
En hebt u nu al zelf klacht ingediend tegen Hezbollah? Zij geniet toch geen immuniteit, wel?

Laatst gewijzigd door Twanne : 29 juli 2006 om 17:24.
Twanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2006, 18:50   #54
sodoirt
Banneling

Standaard

Citaat:
AntiD maakte allusie op een post waarin ik gesteld heb dat ik bij de exacte 6MM wel een aantal vragen had en waarvoor ik ook zwaar gestraft ben qua strafpunten. Hij trekt het nu echter volledig in het belachelijke.

Het is inderdaad zo dat ik bepaalde cijfers geplaatst heb er van uitgaande dat het voor een deel van de bezoekers van Politics.be dit reeds gekende informatie was en ik dus zeker niet de intentie had schromelijk te minimaliseren.

Ik heb trouwens op geen enkele andere manier de negationist 'uitgehangen', ik negationeer trouwens in geen enkele mate de gruwelijkheden die onder het Duitse bewind tijdens WO II hebben plaatsgevonden.

Ik lig er trouwens niet meer wakker van, ik weet van mezelf dat ik geen negationist ben, nooit informatie in dien aard verbaal of geschreven heb tentoongespreid dus let it be a non-event.

En word ik op één of andere manier geband omwille van die bewuste bijdrage dan ga ik mij gedurende een periode wel ergens anders mee bezig houden.
Dus als ik het goed begrijp
Citaat:
ging het niet over minimizeren maar gewoon decimeren, maar van het aantal doden. Dat is dus zeker geen minimizering meer maar zuiver negationisme.
Oud 29 juli 2006, 18:51   #55
sodoirt
Banneling

Standaard

Citaat:
Hoop er vooral niet op. De klacht maakt zo goed als géén kans aangezien staatshoofden immuniteit genieten.
Geen zorgen maken. Die klacht was een hoax. dat moest Le Soir de volgende dag rechtzetten op hun frontpagina!
Oud 29 juli 2006, 19:51   #56
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sodoirt Bekijk bericht
Dus als ik het goed begrijp

ging het niet over minimizeren maar gewoon decimeren, maar van het aantal doden. Dat is dus zeker geen minimizering meer maar zuiver negationisme.
Mijn beste Sodoirt,

Noem het voor mijn part hoe U het wil, voor mij waren er 60 al te veel, dus zeker 600, 6.000, 60.000, 600.000, 6.000.000, ...
Oud 29 juli 2006, 19:56   #57
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkgroep morkhoven Bekijk bericht
Ik hoop dat het niet bij deze éne Belgische klacht zal blijven. Er zijn tienduizenden mensen die Libanon zijn moeten ontvluchten tengevolge van de Israëlische bombardementen.

Ik hoop ook dat de klacht van de Libanese Premier ontvankelijk zal verklaard worden.
Het is helaas alleen maar in België dat ze zo zot zijn om dergelijke aanklachten in overweging te nemen. Straks krijgen we nog klachten-toerisme!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2006, 20:02   #58
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metal Tom Bekijk bericht
en iedere moslim die zijn stem verheft tegen het bloedvergietenn een fascist?
Ik heb persoonlijk niet veel op met die neanderthalers, maar het zou hun credibiliteit écht wel sieren als er misschien één... één Arabische moslim, een klacht zou indienen in ons begripvolle landje tegen de Arabische moordpartijen in Sudan op zwarte moslims, animisten en christenen.

Eéntje maar, op al die miljoenen, die, hoewel tot tranen toe bewogen door alweer enkele honderden doden in dat kleine lappie grond rond de Dode Zee, toch uit zichzelf zegt: "Die paar honderdduizend uit racistische overwegingen gedode Sudanezen kunnen ook niet..."

Eéntje maar.......
Eéntje......
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Oud 29 juli 2006, 20:07   #59
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Voor mij is het ongekende informatie. Heb je een deftige link? (zonder te lullen over al of niet negationisme, ik vind het al belachelijk op zich dat ze die beperking op de vrije meningsuiting hebben gestemd. Zaken die onder negationisme onder te brengen vallen zijn lulkoek en dus makkelijk historisch te marginaliseren zonder dat daar welke sanctie dan ook moet voor opgelegd worden).

Oud 29 juli 2006, 20:10   #60
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door labyrinth Bekijk bericht
idd. Het is niet omdat de Joden vervolgd werden onder Hitler dat ze nu alles zouden mogen doen. De wereld heeft hen niet gered opdat ze het leven van anderen moeilijk zouden maken.
Meen je dat?
Heeft de wereld hen gered?
Gedurende de oorlogsjaren kwamen er voortdurend berichten over de behandeling van joden naar buiten, no dog cared.
Pas na de bevrijding van Europa - och ja, op die manier - werd duidelijk wat er precies allemaal gebeurde met de joden en dat de geruchten nog kinderspel waren bij de realiteit.

En Hitler deed gewoon wat al tweeduizend jaar voor hem gebeurde.
Joden vervolgen.
Of het nou onder de slagers van de RKK of onder de mantel van Mohammed de Erbarmer gebeurde, het heeft NOOIT gestopt!!!!!!!!

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be