![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Tijdens WO II waren zij de slachtoffers, nu zijn anderen de slachtoffers van hun daden.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister
|
![]() Wie bij de hond slaapt, krijgt z'n vlooien zeker?
![]() |
#43 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat zal het zijn..... ze zijn nog steeds kwaad op den Duits en daarom slaan ze maar wat op de Arabieren.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 28 juli 2006 om 09:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 28 juli 2006 om 20:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() En niemand heeft natuurlijk gelezen dat Le Soir vandaag op pagina 1 een lezersbrief MOEST publiceren omdat ze leugens gepubliceerd hadden:
http://www.lesoir.be/actualite/monde...s_457441.shtml Maar zoals de andere antizionisten is Le Soir niet van de eerste leugen doodgevallen... hun lezers daarentegen verminderen elke dag, zoals ook voor de zever en de leugens van de antizionisten hier op het forum ![]() Laatst gewijzigd door sodoirt : 29 juli 2006 om 00:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uw weerkerende persoonlijke aanvallen horen niet thuis op dit forum. Kazze Laatst gewijzigd door Kazze : 29 juli 2006 om 17:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() AntiD maakte allusie op een post waarin ik gesteld heb dat ik bij de exacte 6MM wel een aantal vragen had en waarvoor ik ook zwaar gestraft ben qua strafpunten. Hij trekt het nu echter volledig in het belachelijke.
Het is inderdaad zo dat ik bepaalde cijfers geplaatst heb er van uitgaande dat het voor een deel van de bezoekers van Politics.be dit reeds gekende informatie was en ik dus zeker niet de intentie had schromelijk te minimaliseren. Ik heb trouwens op geen enkele andere manier de negationist 'uitgehangen', ik negationeer trouwens in geen enkele mate de gruwelijkheden die onder het Duitse bewind tijdens WO II hebben plaatsgevonden. Ik lig er trouwens niet meer wakker van, ik weet van mezelf dat ik geen negationist ben, nooit informatie in dien aard verbaal of geschreven heb tentoongespreid dus let it be a non-event. En word ik op één of andere manier geband omwille van die bewuste bijdrage dan ga ik mij gedurende een periode wel ergens anders mee bezig houden.
![]() |
#53 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik heb het over jou: iedereen die zich tegen Israël keert is volgens jou een fascist, wat je niet alleen met bovenstaande uitspraak aantoont, maar ook met deze: Citaat:
"The best argument against democracy is a five minute conversation with the average voter." Winston Churchill Laatst gewijzigd door Twanne : 29 juli 2006 om 17:24. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ging het niet over minimizeren maar gewoon decimeren, maar van het aantal doden. Dat is dus zeker geen minimizering meer maar zuiver negationisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
Noem het voor mijn part hoe U het wil, voor mij waren er 60 al te veel, dus zeker 600, 6.000, 60.000, 600.000, 6.000.000, ...
![]() |
![]() |
#57 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Eéntje maar, op al die miljoenen, die, hoewel tot tranen toe bewogen door alweer enkele honderden doden in dat kleine lappie grond rond de Dode Zee, toch uit zichzelf zegt: "Die paar honderdduizend uit racistische overwegingen gedode Sudanezen kunnen ook niet..." Eéntje maar....... Eéntje......
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Europees Commissaris
|
![]() Voor mij is het ongekende informatie. Heb je een deftige link? (zonder te lullen over al of niet negationisme, ik vind het al belachelijk op zich dat ze die beperking op de vrije meningsuiting hebben gestemd. Zaken die onder negationisme onder te brengen vallen zijn lulkoek en dus makkelijk historisch te marginaliseren zonder dat daar welke sanctie dan ook moet voor opgelegd worden).
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Heeft de wereld hen gered? Gedurende de oorlogsjaren kwamen er voortdurend berichten over de behandeling van joden naar buiten, no dog cared. Pas na de bevrijding van Europa - och ja, op die manier - werd duidelijk wat er precies allemaal gebeurde met de joden en dat de geruchten nog kinderspel waren bij de realiteit. En Hitler deed gewoon wat al tweeduizend jaar voor hem gebeurde. Joden vervolgen. Of het nou onder de slagers van de RKK of onder de mantel van Mohammed de Erbarmer gebeurde, het heeft NOOIT gestopt!!!!!!!!
|
![]() |
![]() |