Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 juli 2006, 01:36   #41
Praetorian
Perm. Vertegenwoordiger VN

Praetorian's schermafbeelding

Locatie: Anti-liberalenstaat Ideologie: marxisme,Bolshevik-Leninism, Gramsci, Althusser, Badiou, Zizek, Sorel
Stuur een bericht via MSN naar Praetorian
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leviathan Bekijk bericht
Indymedia (ze zouden zich beter Commiemedia noemen) is gewoon één van de vele marionetten van de PVDA. Probeer maar eens kritiek op China of Noord-Korea te publiceren, na hoogstens een half uur is het gecensureerd! Ikzelf heb, bij wijze van experiment, ooit een artikel over de doodstraf in China gepubliceerd. Welgeteld zeven minuten voor het weg was! Ik had heb gecontacteerd en kreeg als antwoord dat "fascistische leugens altijd verwijderd worden". Dat ik in het artikel naar verschillende bronnen die elkaar bevestigden verwees, waaronder Amnesty International en Human Rights Watch, kon hen blijkbaar niks schelen.
Het is zelfs al zover gekomen dat de oprichters van Indymedia, nochtans linkse rakkers, zich al gedistantieerd hebben van de Belgische afdeling! Volgens hen is die volledig in beslag genomen door de PVDA, die ze omschrijven als een gevaarlijke, sektarische organisatie die dictators, oorlogsmidadigers en massamoordenaars steunt en op grote schaal aan geschiedenisvervalsing doet door onder andere het bestaan van de goelags in de Sovjetunie te ontkennen.
Helemaal grappig is het volgende citaat uit hun faq: "Indymedia.be maakt er immers een erezaak van om zoveel mogelijk mensen aan het woord te laten". Ze zijn wel vergeten de rest van de zin erbij te plaatsen, namelijk "zo lang ze onze ideeën maar blindelings gehoorzamen, anders zullen we hen zonder pardon het zwijgen opleggen!". Kortom, Indymedia is helemaal geen "onafhankelijke nieuwssite" zoals ze zichzelf graag noemen maar een gewelddadig, onverdraagzaam extreem links propaganda-instrument!
Sinds wanneer moet een onafhankelijke nieuwsbron jouw rechtse mening publiceren? Ik zie het verband niet, help me even.

Laatst gewijzigd door Praetorian : 30 juli 2006 om 01:49.
Praetorian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2006, 09:22   #42
Leviathan
Provinciaal Statenlid

Leviathan's schermafbeelding

Standaard

Ik had er niet mijn mening gepubliceerd maar gewoon cijfers over het aantal executies in China, met duidelijke bronvermeldingen. Is dat ook al rechts?

Leviathan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2006, 10:38   #43
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AntiDeutsch Bekijk bericht
Nazisme is nochtans het doelbewust vernietigen van een andere bevolkingsgroep, zionisme daarintegen is gewoon het streven naar het recht van het Joodse volk op een eigen land.
Jaja, door massaal onschuldige Palestijnse en Libanese burgers te vermoorden !

https://x.com/dietschland

Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 30 juli 2006 om 10:40.
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be