![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een kleine resumé van uw betoog
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() nee de joden zijn één volk en de germanen is een naam voor een groep van volkeren. Wij vlamingen zijn van de Franken afkomstig die op hun beurt tot de germanen hoorde
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#44 |
|
![]() Best wel tof...
15 jaar lang werden tussen islamieten en christenen over en weer moorden gepleegd en nu gaan ze elkaar steunen... Een externe vijand doet veel voor de eenheid van een land. Nu begrijp ik waarom de belgicisten nillens willens ruzie zoeken met Nederland...
![]() |
#45 |
|
![]() Ik zie nergens de procenten waarover die 80% "christenen" zijn berekend en ook niet onder welke "sociale controle" er is gepolled (verhouding christenen/islamieten volgens Encarta in het jaar 1988: 40/60 maar ik vermoed dat dit cijfer niet meer representatief zou kunnen zijn).
Iets anders is natuurlijk dat een door oorlogsgeweld aangetaste burgerbevolking ALTIJD zich tegen de aanvaller keert, ik zou zelf niet anders reageren want ik wil niet door wie dan ook of voor iemands "hoog principe" beschadigd of gedood worden. Walgelijk, doodmaken lijkt wel een onderdeel van de amusements-industrie te zijn geworden of een voorziening terwille van de Media; die twee zijn ook steeds moeilijker uit elkaar te houden, vooral door de wijze van presenteren op televisie. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 2 augustus 2006 om 22:19. Reden: typo |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() Volledig mee eens, ook wanneer je ziet hoe het voor sommige mensen hier op politics.be het geen moer kan schelen. Voor sommigen zijn het de Israëli, voor anderen de Arabieren.
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() zijn geen nederlanders of chinezen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() allee als jij het zegt
![]() Citaat:
Citaat:
daar zit 'm net de verwarring 'joods zijn' is in feite in eerste instantie een kwestie van het geloof ... maar daar het zo'n redelijk sellect clubje is kan je ook over een 'volk' klappen Citaat:
Citaat:
denk je dat die allen en volledig uit de lucht gevallen zijn ? zou je geen vermenging gehad hebben met de meer oorspronkelijke bewoners van dat lapje grond ? Citaat:
en als ge er nu ook nog een soort blut und botem gezever wilt bij sleuren kunnen we meteen heel de werledkaart herinkleuren |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
PS: het komt wel erg doordacht op mij over, want vooral in oude tijden was vaderschap altijd een stuk lastiger aannemelijk te maken dan moederschap. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 2 augustus 2006 om 22:44. Reden: aanvulling |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar je kan dus wel jood worden en zodoende is het perfect denkbaar dat twee volken zich versmelten : zie OT dus zo recent is dat compromis niet... lijkt me ook logisch ... stel je het eens anders voor ![]() ik zie dus echt niet goed in waarom een volk dat genetisch wat dichter bij elkaar staat wegens de bloedlijn langs moeders kant plots meer aanspraak zou mogen maken op een land dat oorspronkelijk door hun voorvaderen ( zeg maar gerust voormoederen ) een tijd bewoond is ik zie ook niet in waarom zo'n bloedlijn per definitie een grotere etnische verwantschap zou inhouden Citaat:
ik zie er alleen maar ellende in Laatst gewijzigd door praha : 2 augustus 2006 om 23:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
Maar die moeder-regel hangt samen met godsdienst/traditie, waarvoor ik geen andere achting heb dan dat ik er INFO uit kan distilleren; fascinerend systeem soms in waanzin (maar ook andersom bestaat en is zo mogelijk erger).
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() dan is de vraag waarom de arabieren wel recht zouden op het land en de joden niet. Toch ook door afstammig, verovering en historisch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en tot zover dus die vermeende verwantschap desondanks de maatregel ![]() Citaat:
maar volledig achterhaald ( lees : niet echt meer noodzakelijk ) in tijden waarin men door dna-onderzoek heel der historische volksverhuizingen in kaart weet te brengen fascinerend .. dat wel |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
"Godsdiensten" zijn oude waanzin waarin systeem zit en/of systemen waarin waanzin zit.
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar als je me toch zo netjes vraagt.. je vergeet één belangrijk argument : door verblijf in deze ging de discussie over het 'oorspronkelijk' ( dus bij de stichting ) recht op een Israël als je me dan vraagt wie het meeste 'recht' heeft/had op dat lapje grond dan was het voor mijn part de plaatselijke bevolking.... noem ze hoe je wilt... maar 'k denk dat dat eerder naar 't Arabisch tintje ging als je me nu vraagt wie het meeste recht heeft op dat lapje grond dan zeg ik de inwoners van Israël....noem ze weerom hoe je wilt...maar 't zijn niet alleen joden dus Laatst gewijzigd door praha : 3 augustus 2006 om 00:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
niet geheel verwonderlijk dus als je bedenkt wat Abraham aldus de Koran zinnens was ... of wat Ismaëls lot was aldus de Bijbel als je 't mij vraagt is dat één pot nat en zijn dat twee splintergroepen onstaan uit een vlammende ruzie tussen papa's minaressen( tjah een mens moet zijn 175 jaar toch met iets doden )... typisch ![]() misschien daarom dat een vrouwelijke bloedlijn noodzakelijk werd ![]() Laatst gewijzigd door praha : 3 augustus 2006 om 00:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() Alle mij enigszins bekende "godsdiensten" voorspellen en/of adviseren cq wensdromen vernietiging van (anders)Denkenden.