![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
Bekijk resultaten enquête: Zijn de huidige "belgen" verwant aan de Belgae? | |||
Nee, natuurlijk niet. Wij stammen af van de Germanen, zoals iedereen weet. |
![]() ![]() ![]() |
59 | 76,62% |
Ja, natuurlijk. België heeft een duizenden jaren lange geschiedenis, beginnende met onze voorouders, de Belgae. |
![]() ![]() ![]() |
4 | 5,19% |
Weet het niet. |
![]() ![]() ![]() |
14 | 18,18% |
Aantal stemmers: 77. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() je hebt ook VB'ers.
die stammen af van de knollen. van de zure leemgrond mentaal geërodeerde fasco-cultuurproducten. smakeloos, hard, simpel en groeit overal mits voldoende bemesting. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik ben verwant met de Kelten. Daarom eis ik dit land op. Ik zal eens een dossierke naar de VN opsturen. Het schijnt dat zij volkeren stukken grond teruggeven, ook al zijn ze er tweeduizend jaar niet meer geweest.
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Merk ik frustratie over het zionisme?
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#45 |
|
![]() Dat werkt echt als een rode doek op een stier
![]() |
#46 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Neen, ik ruik een opportuniteit om gratis bouwgrond voor mijn volk te verkrijgen. Ik acht mijn kansen groot aangezien er een precedent bestaat. Zelfbeschikking voor de afstammelingen van de Kelten is noodzaak opdat wij de Keltische levenswijze opnieuw kunnen beleven. Dit zal allemaal uiteraard in een nieuw jasje gestoken worden.
Kelten overal ter wereld, treed uit de schaduw! Laat ons ijveren en streven om een thuisland waar we Kelten kunnen zijn! Ik zal mijn best om een goede en waardige leider te zijn. Niet voor niets draag ik de naam van een legendarische Keltische koning.
![]() |
#47 |
Minister
|
![]() ik dacht dat sinterklaas uit sicilië kwam , dat toen deel was van Spanje, daarom komt hij ook met de stoomboot uit spanje
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja, dat was de latere mythische sint Nicolaas. De Griekse uit Myra is de persoon die echt bestaan heeft. Het is niet dat het interessant is, het is alleen jammer dat veel personen er nog domme ideeën over hebben en duidelijk mijn oorspronkelijk sarcasme niet verstaan hebben (en ik doel hiermee niet op jou)
Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 2 augustus 2006 om 14:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een volkerenmoord acht ik niet noodzakelijk. Hoogstens een etnische zuivering. Germanen zullen dus oostelijk van de Rijn geherlocaliseerd worden. De Gallo-Romeinen zullen verplaatst worden naar delen van Frankrijk en Italië. Aangezien het huidige Europese transportsysteem uitstekend werkt, kan dit vlot verlopen zonder al te veel drama's.
![]() |
#51 |
|
![]() Telt dit niet als een oproep tot geweld?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wie niet waagt, blijft maagd. Probeer het driehoekske eens.
![]()
Wet van Abu Bakr Al-Godwin: naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de moslims of Mohammed tot 1. Laatst gewijzigd door Ke Nan : 2 augustus 2006 om 14:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() Nee, want dan krijg ik doffice het Centrum voor Gelijke Kansen en Racismebestrijding op mijn dak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
Overigens... In Vlaanderen en Nederland komt hij op een wit paard. In Wallonië op een ezel. Maar bovenal is hij een symbool in al de Nederlanden...
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Wat een keiharde onzin zeg! Het enige verschil met Hitlers ''Dritten Reich'' en uw nonsense is dat hij er tenminste goed over na had gedacht. Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 2 augustus 2006 om 21:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() Zou jij als vuil blad niet beter eens zwijgen?
Wat zien we IN DIT EIGENSTE ONDERWERP als we op de twee grapjassen klikken die beweren dat de belgen afstammen van de Belgae? Uiteraard zit Patriot er tussen...
![]() |
#59 |
Europees Commissaris
|
![]() Betrapt!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Misschien laten we het vaststellen van afkomst beter over aan zij die hiervoor de meest geschikte opleiding hebben. Genetici.
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |