![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stem toch allemaal voor Riksken:
Op elke hoek van 't straat een fliksken Kinderen met de kippen op stok Lege straten wegens een avondklok Alle vrouwen aan de haard Want die zijn geen kloten waard Homo's, bi's en ruige potten Vliegen in de zottenkotten Turken, Marokkanen hoef je niet te zien Die poeft hij allen op een vliegmasjien En maakt er een van zijnen tak: Stikken in een kussentje van Tobback Zo is Riksken kandidaat Voor een jobken bij de staat
![]() |
![]() |
#43 | ||||||||
Parlementslid
|
![]() Dank u.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het woord "quato" zou ik vermijden in het folderke.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Parlementslid
|
![]() Dacht er eerst "kwatta" van te maken, maar dat ook al niet.
![]()
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb geen probleem om het goede van het Belgische en Aalsterse bewind te onderkennen, maar ik verkies de vrijheid te behouden om er ook de slechte kantjes van te kunnen aanklagen. Hoewel............ voor een 30 zilverlingen, bijt ik wel tijdelijk op mijn tanden hoor. Heeft je nieuwe beweging al een krachtige pamflettekst? ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien was die kaart van een anonieme bewonderaar (m/v) die zelf verhinderd was om het glorierijke evenement bij te wonen! Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Europees Commissaris
|
![]() Nu, ons dorp kampt met een toevloed aan buitenlanders die bovendien het nederlands totaal onmachtig zijn. Zou hierrond iets willen schrijven.
Beste Riksken, Ik ken helaas Uw dorp niet ; maar het is inderdaad een ernstig probleem van alle plaatsen en tijden dat er in steden en dorpen op een gegeven ogenblik "vreemdelingen" komen wonen. Waar komen die mensen vandaan ? sommigen komen slechts van enige parochies verder, maar dat hoor je vaak al aan hun tongval bv. hier in ons dorpje aan de Schelde horen wij onmiddelijk of iemand "van hier" of van "over het water" is. Sommigen komen zelfs van zo ver dat ze zelfs "geen Nederlands" spreken. Er zijn er die hier komen om de plaatselijke fabriek van een of andere multinational te leiden, anderen hebben dan weer een uitzonderlijk talent om te voetballen. Nog andere mensen komen naar onze dorpen in de mening dat ze het recht hebben om voor zichzelf en hun nageslacht "het geluk" na te streven, ver van hun geboortegrond, waar honger en politieke onderdrukking heerst. "Wat te doen?" -We kunnen die plaatselijke fabriek sluiten en de multinational in kwestie aanraden zich elders (over het water ?) te vestigen. -We kunnen onze voetbalploeg naar een lagere afdeling laten degraderen. -We kunnen de "miserabelen" wat OCMW gelden toe stoppen en hen vragen zich in een grote stad met eigentijdse Getto's te vestigen. ... Maar in feite is dat geen typische VB politiek, dat heet "struisvogelpolitiek" en wordt hier ten lande reeds jaren bedreven. een alternatief ? Maak er Vlamingen van ! Leer hen Nederlands, wees nieuwsgiergig naar hun gebruiken en cultuur en leer hen de onze kennen. Beter goede buren, dan verre vrienden, weet je wel ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Maak er Vlamingen van
Willen ze niet Leer hen Nederlands, Kunnen ze niet wees nieuwsgiergig naar hun gebruiken en cultuur Willen ze niet en leer hen de onze kennen. Kunnen ze niet Beter goede buren, Willen ze niet dan verre vrienden, weet je wel ? Was dat " verre " maar waar At your service |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Een publieke oproep plaatsen om een tekst te schrijven die jou als kandidaat gemeenteraadslid moet promoten, is niet echt verstandig. Waarom vraag je dit niet "binnenskamers"? Er zullen wel genoeg collega VB'ers zijn die je met een tekst kunnen helpen. Op deze manier stel je enkel een zekere vorm van "incompetentie" tentoon. Stel jezelf eens de vraag wat je potentiële kiezers zullen denken van iemand die een oproep doet naar anderen (buiten zijn eigen partij) om een tekst te schrijven die zijn standpunten in een goed jasje moet steken. Het is niet sarcastisch bedoeld maar qua perceptie is zo'n oproep zeker niet in je voordeel.
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 6 augustus 2006 om 21:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn mensen die je daar tegen betaling bij helpen.
Ik, bijvoorbeeld. En J-P Van Rossem, onder andere.
Laatst gewijzigd door lombas : 6 augustus 2006 om 21:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En zo trok Riksken naar de verkiezingen onder de slogan "Stem VLOTT".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geef me drie dagen, en ik maak er een libertariër van - dat is nog beter.
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Te oordelen aan zijn gebruikelijke posts, kan hij zondermeer vlotjes schrijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als jij de persoon van mijn avatar als saai inschat, ken je blijkbaar Mencken niet
![]()
![]() |
![]() |
#59 |
Parlementslid
|
![]() de moeite niet waard om op te antwoorden. Er zijn andere argumenten nodig om mij te overtuigen. Gij uw mening, ik de mijne.
![]() |
![]() |
#60 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Knuppel schreef al op de eerste bladzijde: Citaat:
![]() |