![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Hoewel ik vind dat de doodstraf in bepaalde gevallen verdedigbaar kan zijn, springt men er best niet te kwistig mee om.
![]() |
![]() |
#42 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Een Tolstoiaan kan er van afzien tegen de moordenaar van de persoon van wie hij agent is de doodstraf te eisen en hem te "vergeven", de daad van moord op zich is een crimineel feit dat eveneens een bedreiging vormt voor anderen.
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het onbekende verklaren met het bekende is een logische procedure, het bekende verklaren met het onbekende is een vorm van theologische waanzin. Laatst gewijzigd door Apocalyps : 6 augustus 2006 om 18:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga hier geen volledige uitleg geven over "herstelrecht", enkel zeggen dat ge er tamelijk dicht bij zijt hoewel ge er totaal andere conclusies uithaalt. Want uiteindelijk gaat de discussie over Polen, nietwaar? ![]()
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie niet in waarom een Poolse discussie hier niet kan gevoerd worden. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Voor seriemoordenaars, roofmoordenaars, huurmoordenaars en opdrachtgevers, of jus for fun moordenaats ,enz, voor deze soort moordenaars zie ik de doodstraf wel zitte.
Aangezien ze vinden dat ze het recht hebben om iemands leven te beeindigen, zou de staat ook het recht moeten hebben om hun leven te beeindigen. Waarom zou de staat zulke mensen levenslang moeten onderhouden in de gevangenis? Verspilde energie van geld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
Natuurlijk zullen alle linkse rukkers weer op hun achterste poten gaan staan en dit onmiddelijk willen bestrijden. ![]() Ze zullen misschien een veldslag winnen, maar de maatschappelijke stroming is onweerstaanbaar. Links zal meer en meer verdrongen worden door een meer verdraagzame maatschappij die niet meer zal bestuurd worden door gefrustreerde linkse krachten die ALLES willen reglementeren en verbieden, tot de kleinste futiliteiten aan toe. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaja, hij viel te laat bij mij
![]() "de agenten van" moest er nog tussen
![]() |
![]() |
#51 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Vanuit mijn eigen moraliteitsbesef is er iets grondigs fout aan een samenleving die zo gemakkelijk omspringt met het afmaken van ongeboren mensen. 15000 per jaar! (zelfs iets meer dan dat), dat is toch een hallucinant aantal, niet? En btw: ik ben niet religieus. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 8 augustus 2006 om 17:39. |
|
![]() |
![]() |