![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze geloven mijn niet. D�*t is er gebeurd.
![]()
![]() |
#42 |
Minister-President
|
![]() ah zo, de rollen zijn omgekeerd.
goed, ik zal nu effe Firestone spelen. Heb jij bewijzen voor uw uitspraken? Is er een artikel over verschenen in een respectabele magazine of krant? Zijn er proffesoren die er onderzoek naar gedaan hebben (alleen proffen die een nobelprijs gewonnen hebben tellen mee). Is het aangetoond dat de bouwers van deze computers een kwart-rothschild zijn? |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach, deze bende kutkammers hier zit gewoon vast in de matrix.
Precies wat de opperDino van hen verwacht. ![]() Ik wil u wel informeren, maar jullie moeten de moeite doen het te geloven. My two eurocents Stone of Fire
![]() |
#47 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Nm, ik denk dat hij dit bedoelde: by Gilberte Côté Mercier The beast of the Apocalypse is already set up in Brussels, Belgium: It is a gigantic computer that makes its own programs. "By using three entries of six digits each, each citizen of the whole world will be given a distinct credit card number." Three entries of six digits each: 666.[...]The Beast is a gigantic three story computer located in the administrative building of the headquarters of the Common Market. http://www.light1998.com/Super-computers/beast.htm Misschien bedoelde hij dus niet echelon. Evengoed kan en word telefoon verkeer waarschijnlijk wel afgeluisterd alhoewel ik niet weet of men zo aan die gesprekken is gekomen. Lijkt me niet omdat het dan niet in het publieke domein terecht zou komen. Laatst gewijzigd door Nussbaum : 11 augustus 2006 om 17:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Vreemdeling
|
![]() Ik heb weer een visueel bewijs gevonden van explosies voordat de eerste toren neerkwam. Stofwolken zijn te zien op het lager niveau van het WTC. Wellicht detonatie van de funderingen in de kelder. Zie het clipje hier. Je moet dan wel zappen naar de 13de minuut. 13:08 ongeveer.
http://video.google.com/videoplay?do...08054676470714 Deze beelden komen uit een oud archief van FOX5. De commentator zegt dan ook dat er stofwolken te zien zijn. Dit doet weeral vragen oprijzen of het officieel verhaaltje wel klopt... Laatst gewijzigd door TheTruth : 12 augustus 2006 om 02:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
![]()
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 12 augustus 2006 om 02:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#54 |
Vreemdeling
|
![]() Oh ja de vliegtuigen kwakken zopas tegen het WTC tegen 400 mijl per uur en zorgt voor een stofwolk op de benedenvloers??? Hallo kroket
![]() Hier een toepasselijk plaatje ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() Brandend stuk vliegtuig valt naar benden + dak van gebouw = dak valt in mekaar, stofwolk en nog meer rook van het vuur.
![]() |
#56 |
Vreemdeling
|
![]() welk dak?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is bekend dat brandende kerosine naar beneden is gestroomd door de schachten van de centrale koker. Het is zelfs zo dat op een bepaald moment de liftdeuren in de lobby op het gelijkvloers naar buiten toe explodeerden onder invloed hiervan. Brandende kerosine veroorzaakt rookwolken. Hoe jij kan besluiten dat dat 'stofwolken' zijn is mij een compleet raadsel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Bedankt voor de compassie. Ik weet niet in hoeverre jij de spannende en super-informatieve NWO-thread volgt. Voor alle zekerheid toch benadrukken dat het een lichte parodie was ...
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het verbod op gebruik van gsm en andere toestellen is er, omdat deze bij massaal gebruik het radioverkeer van de luchtleiders zouden kunnen verstoren. Er zal zeker geen storing optreden van 1 gsm of laptop, maar als er een paar tientalle mensen tegelijk gaan bellen en mailen kan je dus storingen krijgen. Verder word er in Amerika een ander systeem gebruikt voor de gsm dan in Europa.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Ik heb het even opgezocht, het zou om 'cell phones' gaan:
Citaat:
Dat zijn toch gsm's hé? Maar je weet natuurlijk niet op welke hoogte die vliegtuigen waren op het moment van de gesprekken. Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 12 augustus 2006 om 15:08. |
|
![]() |
![]() |