![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister-President
|
![]() Nu, de believers doen hard hun best om hier nogal wat materiaal bijeen te zamelen.
Firestone, altijd op de eerste rij om ze in twijfel te trekken, heeft nog geen éne link gegeven of een boek genoemd. Ze kon mij alleen maar verwijzen naar de bib. Pover hoor! Nochtans laat zij steeds weer uitschijnen dat zij het eens een keer serieus bekeken heeft en zo tot de conclusie gekomen is dat het bullshit is. Awel, dat ze dan maar eens de links en de boeken geeft, of toch op zijn minst haar eigen commentaar om haar standpunten duidelijk te maken. ter verduidelijking: ik heb haar nog nooit een serieuze uiteenzetting zien posten waarin zij uitlegt waarom zij die mening aanhangt. In de plaats heeft zij alleen maar geschoten op de boodschapper, op basis van twijfelachtigheden uit de teksten de ganse tekst naar de prullenmand verwezen enz enz. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Het is alleszins allemaal wel geweldig boeiend en... lachwekkend... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar ook voor jou geldt: 1. Wie stelt, bewijst; 2. Het is vaak onmogelijk om bronnen te vinden die iets 'niet' bewijzen. Als jij zou beweren dat mijn buurman een trol is en je wijst een of andere vage website aan als 'bron' dan kan ik: - Beweren dat mijn buurman geen trol is maar dan zeggen de believers dat dat alleen mijn mening is en dat ik daar geen 'bron' voor heb.; - Een foto plaatsen van mijn buurman. Maar dan zeggen de believers dat hij zich heeft vermomd en stiekem toch een trol is, mijn bron subjectief is, ik goedgelovig ben en de waarheid niet wil zien, fotografie een uitvinding is om mensen zand in de ogen te strooien, de fotograaf waarschijnlijk in het complot zit etc etc; - Een getuigenis plaatsen van de buurvrouw: "Mijn man gedraagt zich af en toe wel als een trol maar is er geen één.". Dan komen de believers met dezelfde bezwaren. 3. Een Universiteit kent academische vrijheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Je begint stillaan trekjes van believers te krijgen, hoor. Dat ik mijn commentaar of standpunt over de NWO-zever niet heb gegeven, dat is wel een heel straffe onwaarheid. Ik daag je ook uit om voorbeelden te vinden waar ik feiten ontken omdat de boodschapper mij niet aanstaat. Deze leugen heeft exodus al herhaaldelijk gepost, echter zonder ooit een link te geven. Het is verder niet mijn schuld dat het "argumentarium" van de NWO-believers (en ook van 9/11 inside job believers) gebouwd is op "feiten" die vaak verzinsels of belachelijke overinterpretaties zijn, citaten die uit hun context worden gerukt, ja zelfs verzonnen. Ik wijs daar graag op (dat is nu eenmaal mijn slecht karakter), dat klopt, en believers lusten mij daarom rauw. Hun probleem. Veel ernstige boeken die specifiek de NWO-zever ontkrachten zijn er (imho) niet. En met reden: welke ernstige onderzoeker gaat zijn tijd verprutsen aan deze rommel? Je zal ook weinig boeken vinden die de astrologie of de TAROT-leer ontkrachten. De NWO-zever wordt gemakkelijk ontkracht door de bronnen die Pindar ea hier geven kritisch te bekijken, hun theorieën te toetsen aan de vele feiten die ze negeren, de "feiten" die ze gebruiken natrekken, enzovoort ... De debiele constructies worden dan gemakkelijk doorzien. De NWO-zever wordt niet bekrachigd door op mij te schieten.
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Heb het bij mijn favorieten (bij algemene kennis) gevoegd Maar Wat heeft het te maken met NWO Volgens exodus & Co zitten vandaag achter de NWO vooral de illuminati. Ik heb eens het artikel van Roggeman over de Illuminati gelezen en heb er niets nieuws uit geleerd. Geen half woord dat die secte vandaag nog actief is. Laatst gewijzigd door puud : 13 augustus 2006 om 17:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 13 augustus 2006 om 19:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Het is denk ik afkomstig van de Order of the Illuminati van Adam Weishaupt die vaak wordt aangehaald als het clubje die de wereld stuurt,maar das volgens mij een misvatting. Het is eerder een soort metafoor...dezen die kennis hebben van...staan boven het gewone volk en zijn verlicht...en Lucifer is degene die in de Bijbel Eva uit haar onwetendheid gehaald heeft door haar van de appel te laten bijten,toch (vandaar het occulte en Luciferianisme-de zonaanbidding komt steeds terug,ook waar men het niet verwacht,bvb. de RKK;de zon is symbool van Lucifer of Nimrod etc.)?
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 13 augustus 2006 om 19:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#54 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Ik ook,en de andere believers eveneens.Ik heb deze discussie veelvuldig op gang proberen te trekken,maar er kwam weinig reactie op.
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
Daniel Pipes: "Conspiracy: How the Paranoid Style Flourishes and Where It Comes From" (New York: The Free Press, 1997). Overigens bezit ik ook diverse boeken geschreven door samenzweringsaanhangers. Best leuk om lezen soms, als je tenminste genoeg verstand hebt om te weten wanneer ze aan het bullshitten slaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |