![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Welke sporten beoefent u (regelmatig)? | |||
voetbal |
![]() ![]() ![]() |
3 | 23,08% |
basketbal |
![]() ![]() ![]() |
2 | 15,38% |
tennis |
![]() ![]() ![]() |
1 | 7,69% |
golf |
![]() ![]() ![]() |
1 | 7,69% |
hockey |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
atletiek |
![]() ![]() ![]() |
6 | 46,15% |
surfen |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
zeilen |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 13. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]() Je moet tot het uiterste gaan heh,je maximum gewicht nemen en geen 5 minuten rusten tussen twee sets... Als je na een uur niet bekaf bent is dat omdat je kiest voor meer rust tussen je sets of omdat je te licht traint... Ik spreek uit ervaring.Ik heb een tijdlang redelijk veel kilometers gelopen.Nu zit ik vaak in de gym. Laat ik het zo stellen:toen ik zoveel liep kon ik op het gemak makkelijk een uur lopen zonder echt moe te zijn of er lichamelijk last van te ondervinden.Maar tegelijk liep ik een keer 7,5km in net geen 28 min (hartslag 198 ).Ik was bekaf,integenstelling tot het uur dat ik trager liep. Met pumping iron is het net zo...als je tot het uiterste gaat roep je na je training om je mammie. ![]() If not...dan train je niet hard genoeg,analoog naar afstandslopen.Als je na de race nog een interviewtje kan weggeven heb je je niet volledig gegeven...
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 17 augustus 2006 om 00:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#44 |
|
![]() Ik start volgend weekend weer met roeien! 'k Heb dat ooit gedaan en 'k was er goed in. 'k Ben echter gestopt omdat ik de bazige houding van mijn trainer niet kon uitstaan. Ondertussen heb ik ook sporten als paardrijden en schermen beoefend. Ook dat laatste heeft redelijke kans op voortzetting. Tijdens mijn vakantie op Cyprus heb ik ook een cursus duiken gedaan en hoewel dat niet meteen iets is waar je in België veel aan hebt, zal ik tijdens mijn toekomste vakanties zeker weer eens gebruik maken van dat diploma.
Een rijbewijs heb ik echter nog niet... |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister-President
|
![]() neuken staat daar niet tussen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat niet eerder een gezelschapsspel?
![]() |
![]() |
#47 |
Lokaal Raadslid
|
![]() De opsteller van de poll komt te snel klaar (geen uithoudingstraining) en vermits het verder niets met kracht, coördinatie te maken heeft kwam dat dus niet in het lijstje voor....
Beffen zou beter zijn, kun je uren mee doorgaan.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() Ik doe m'n best om iedere dag te gaan joggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vroeger nog aan competitiezwemmen gedaan (provinciaal niveau) en 10jaar diepzeeduiken. Nu nog driemaal per week fitnessen .
![]() |
#53 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Eigenlijk is het trainen met je eigen lichaamsgewicht nog het meest ideale. Opdrukken, sit-ups, optrekken, lopen, touwklimmen zonder voeten te gebruiken............En op mijn mama roepen? Kweet het nog zo niet. Paar jaar terug heb ik nog eens meegedaan aan fysieke testen. In de groep van 21 was ik de enige die het touw opraakte, vier maal na elkaar. En ben nochtans niet meer van de jongste. Vorig jaar 140km afgelegt met rugzak van 30kg in 2 dagen. Dit weekend 65km bepakt en beladen op onverhard, modderig afgewisselend rotsachtig terrein. De route werd constant onderbroken door natuurlijk hindernissen zodat er rotsgeklommen, rappel, deathride, spleten doorwurmen, 8km tot kniehoogte in sterk stromend water ondertussen een zelfgemaakt vlot voorttrekkend, door bramen en doornenstruiken. Zelf de weg zoekend met behulp van stafkaart en kompas en grtendeels 's nachts. En dat in 16uur. Zou er de heren ijzerpompers eens graag zien aan beginnen.
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ook al rondgetrokken met rugzak van 30 kg. Maar zeker geen 140 km. Maak jij deel uit van de verkenners of wat ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() ik geef zwemtraining das ook een beetje zwemmen
![]()
![]() |
#58 |
|
![]() 100% akkoord. Al dat lichaamelijk gestuiptrek leidt de mens af van de belangrijke dingen die het leven te bieden heeft.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() |
![]() |
![]() |