![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Verder is uw argumentatie over de computer irrelevant. Je kan inderdaad papier uitsparen door een computer te gebruiken, maar de computer wordt in dit geval gebruikt om spelletjes mee te spelen. Je kan perfect een niet electronisch spelletje spelen en aldus de energie uitsparen die je computer tijdens het spelen verbruikt. Ik doe hier niet meer en niet minder als doortrekken van de redenering dat ik geen twee autos mag hebben omdat er een grote ecologische kost geassocieerd is bij de productie van een wagen. Door twee wagens te hebben ben ik milieuvriendelijker dan wanneer ik maar 1 wagen heb, en het kleinste kind kan dit zien. ![]() Als het nodig is en: ![]() Voor dagelijks gebruik Stop gewoon met je dubbele standaarden en geef toe dat het bezit van twee wagens goed is voor het milieu omdat je als consument het minst verbruikende alternatief zal gebruiken voor de activiteit waarvoor je je auto gebruikt.
![]() |
![]() |
#42 | ||||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
|
![]() Bwah goed dan he Jorge, laat me weten wanneer ik zonder comfortverlies kan doen wat ik nu kan doen aan dezelfde kost, maar dan milieuvriendelijk. 8)
![]() |
#44 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#45 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#46 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Maar dan nog, betaal hier maar eens wegentaks, BIV (éénmalig, dat wel)en dan nog uw verzekeringen, ge komt toch aan zo'n €1500 - 2000 per jaar, schat ik... Voor fisc. PK 10 betaal je BIV 123 EUR en wegentaks 344 EUR (kan ook omgekeerd zijn) voor fisc. PK 12 betaal je BIV 549 EUR en wegentaks 867 (kan eveneens omgekeerd zijn). Je hebt dan natuurlijk ook nog 8, maar die ken ik niet... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
|
![]() Citaat:
Belasten van brandstof is een grappig argument. Benzine kost hier nu 2 dollar voor een gallon (3.5 liter?). We zitten nog steeds ver van de Europese prijzen, maar er is zeker een inhaalbeweging. (onder Bush dan nog wel!!). De infrastructuur is in de VS trouwens zodanig anders dan in Europa dat een vergelijkbare brandstofprijs ondenkbaar is. Het zou een sociale ramp veroorzaken.
![]() |
![]() |
#48 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Mits een morzel (eigen & politieke) wil. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Gouverneur
|
![]() dubbel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#52 | ||
|
![]() Citaat:
![]() vs. De volgende generatie luxewagens op fossiele brandstof: ![]() Hmm... let me know when you are ready, I'll pass for now.
![]() |
![]() |
#53 | |||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#54 | ||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Da's natuurlijk een sociale ramp die dan héél binnenkort zal plaatvinden...aangezien de olie niet eindeloos zal meegaan, neen nog hoogstens een 10 �* 20 jaar zal olie betaalbaar blijven. Dus waarom nog wachten, we kunnen die reserves beter behouden ipv ze tot de laatste druppel op te gebruiken daarom zou de westerse wereld initiatief moeten nemen & tonen aan de rest van de wereld dat het ook anders kan (zij hebben er het geld & technologie voor maar ja....) |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Morgen zal ik hier een artikel posten over hoe het anders kan, çava? Want met elkaar iets verwijten komen we natuurlijk nergens. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Trouwens later zal je ook wel zo'n auto's hebben die op alternatieve energie rijden, of wat had je gedacht. Trouwens eerst, argumenteer je telkens dat je je pick-up na het werk inwisselt voor een smart maar zo'n auto die dan op lucht rijdt dat zie je dan weer niet zitten, logisch ![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Uw auto op lucht zie ik eventueel nog wel zitten.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |||||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#59 | ||||||
Gouverneur