![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dit overschot aan wagens is gewoon een gevolg van het massaal intrekken van rijbewijzen, door de junta van Bush' autoritaire, totalitaire fascistenstaat. ![]() Het politie-apparaat loopt daar supergefrustreerd wegens het niet vinden van massadestructiewapens in Iraq en Blairs leugens, waardoor Amerikaanse staatsburgers voor den bok zijn klotenhun leven gegeven hebben in de Iraakse zandbak. ![]() ![]() ![]() Bad cops ![]() Politiestaat ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Welvaart? Ja, misschien (toch de blanke midden & upperclass).
Maar welZIJN ???? Wat denk je zelf?? 8) 8) Eerlijk gezegd, ik zou voor geen geld ter wereld ginder willen wonen. (Tenzij ze mij de post van Hugh Heffner moesten aanbieden, dan zou ik toch wel twijfelen...) Naar wat ik hoor van vrienden en lees is het ginder toch wel een woestijn op vele gebieden (sociaal, cultureel, culinair, .... ) met maar een paar schaarse oases. Dan blijf ik toch liever hier in het land van Duvel en Friet met stoverij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
http://www.americanairlines.com/apps...neWayH.jhtml.2 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Zelf woon ik ook liever hier. Ben hier geboren en getogen. Maar ondanks de gebreken (die hebben wij toch ook) is het daar wel prachtig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En wat houdt jouw tegen? http://www.rja.com.jo/ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Enig verschil tussen jou en de VS en ik en Palestina is dat ik niet constant dat land loop op te hemelen. Als er iemand kritiek heeft op de VS dan is dat onzin, dan is de auteur een Americabasher terwijl jij met een erectie lijkt rond te lopen als er iets positiefs over de VS verteld wordt. Ik heb begrip voor de situatie van de Palestijnen, dat is alles terwijl jij blijkbaar vol bent van het land over de plas, ga er dan wonen hé jongetje... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even terug naar interessante informatie (en on-topic):
De cijfers zijn van 1999, maar tonen toch hoe massaal het aantal personenwagens wel is in de Verenigde Staten: Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De V.S. is een prachtig en divers land met vriendelijke mensen, uitdagende steden en overweldigende natuur. Toch is het wel opvallend dat de V.S. een van de weinige ontwikkelde landen is waar er echt honger wordt geleden en mensen sterven door gebrek aan gezondheidszorg. Een wandelinkje in de bronx (waar je als blanke zowiezo enorm opvalt, maar het kunnen evengoed de krottenwijken van LA, detroit of chicago zijn) is in alle opzichten huiveringwekkend. Ik voelde me er zelfs onveiliger dan in mexico city of guatemala en er was zeker meer armoede en ongeletterdheid dan in cuba bvb. . En dan te weten dat dit een land is met een bnp van wel 35 keer hoger per inwoner... het gaat hier overigens niet om een handvol maar om miljoenen mensen, waarbij je dan ook nog de massale verdoken armoede op het platteland moet rekenen. Die mensen ontbreekt ook elke vorm van cultuur en doen wat denken aan de "jerry springer show", cultuur is gereserveerd voor de middle en upperclass.
Dan nog veel liever het Belgische systeem, alhoewel ons land natuurlijk veel saaier en oninteressanter is dan de V.S.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Jouw teksten worden grappiger met de dag. Maar je hebt gelijk. Laten we een communist maar uitleggen hoe het moet. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor het eerste meer auto's dan mensen met rijbewijs...
Wat heb je aan twee, drie auto's? Je kan toch niet met meer dan één tegelijk rijden?
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het gewoon belachelijk. Maar ja, je hebt mensen die met de auto naar de bakker om de hoek rijden.
![]() |
![]() |
#20 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Welvaartsgewijs over de zwarte minderheid praten is hypocriet in een vergelijking met Europa, waar ook 'verdrukte' minderheden bestaan. Duvel, friet met stoverij en hugh heffner. Ik snap onmiddelijk wat je bedoelt met sociaal, cultureel en culinair. Zeer hoogstaand hoor...
![]() |