![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De electriciteitskost is 1c / mile, minder als 1 euro per 100km. Zelfs al rijdt je er enkel de eerste 150,000 km mee (levensduur van de batterijen), betaalt die Tesla zichzelf meer als terug tov mijn huidige wagen. Ik zou er een kopen moesten ze plaats voor mijn hond voorzien hebben.
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik verschijn ongeveer iedere 760 a 800 km eens aan mijn tankstation voor ongeveer 36 liter (dan zit er nog ruwweg 8 liter in de tank) miljaar wat een slurpijzers zeg ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die weten waarschijnlijk zelf niet eens wat dat is. De meeste daarvan zouden willen dat we te voet gaan lopen, terwijl ze zelf met boten varen die het milieu zwaar belasten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Op dit moment zou ik geen hybride willen aanschaffen omdat het allemaal lelijke auto's zijn. En in de praktijk verbruiken ze nauwelijks minder dan een vergelijkbare benzine auto.
Ik had gehoord dat Peugeot aan een diesel hybride werkt. Het design van Peugeot bevalt mij zeer goed en dat gekoppeld aan een zuinige diesel hybride motor... wie weet. Laatst gewijzigd door Pontus : 26 augustus 2006 om 16:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#47 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
google maar eens..... astra hybrid detroit dus die stond reeds op het salon op 10 jan. 2005 Laatst gewijzigd door chris k : 27 augustus 2006 om 19:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
Zij proberen gewoon de planeet te redden. Als de mens blijft met onze aarde zo te verkloten zullen we niet lang meer leven
![]() |
![]() |
#49 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
is nog zo een voorbeeld van idiote logica. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat jij een hummer wil kopen, of dat Greenpeace je de kans geeft om je leverancier van elektriciteit te kiezen met de mogelijkheid de prijzen te vergelijken. Je hummer kan je ook milieuvriendelijk laten rijden en je kan op een eerlijke manier de prijzen van de electriciteitsleveranciers vergelijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Heel simpel, omdat ze ons willen betuttelen en ons willen dwingen een bepaald gedrag aan te kweken. Die afkeer van de groenen is bij mij begonnen tijdens paars-groen en ik vrees dat ik ze niet meer kwijt raak. En dat terwijl ik zelf in principe nog voor het milieu ben, maar nog veel meer voor de vrijheid...
Citaat:
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En voor het milieu zorgen is echt geen vrijheidsberoving. Ik ben er zelfs vrijer door geworden. Maar alles ontkennen en blijven ontkennen zonder onweerlegbare tegen bewijzen is gemakkelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is filosofie "nodig". Was onderzoek naar semiconductors "nodig", 50-60 jaar geleden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Amerikaanse universiteiten hebben zelfs al tegen hun geldschieter bewijzen vrijgegeven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en dan is er van herladen in principe geen sprake... dag van vandaag verstaat men daar zowat alles en nog wat onder |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
ja natuurlijk is dat ergens 'nodig' .. het vormt immers de basis van het denken en is alleen maar al 'nodig' in die zin dat het best blijft onderwezen worden naast dat je het ergens kan raadplegen bovendien... leuk dat je nu net dit opsomt... het lijkt af, dat gevoel heb je bv met wiskunde ook maar dat is voor beiden lange niet het geval Citaat:
Laatst gewijzigd door praha : 3 september 2006 om 22:10. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
On topic. Ik zou pas hybridewagens overwegen wanneer hun motoren ook een bepaald karakter zouden meekrijgen dat vergelijkbaar is met verbrandingsmotoren. Noem het conservatief, maar ik zie niets in een auto die in totale stilte en compleet karakterloos zijn ritjes afwerkt. Laatst gewijzigd door alpina : 3 september 2006 om 22:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |