![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#42 | ||||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#45 |
Minister
|
![]() Die autostrade kan mij eigenlijk geen f.ck schelen, maar op andere banen of als er fietsers of voetgangers in de buurt zijn moeten ze zich verdomme aan de maximumsnelheid houden, belachelijk of niet.
![]() |
#46 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het wordt misschien eens tijd om uit uw zware Amerikaanse wiggelmachine ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |||
|
![]() Citaat:
Het is onweerlegbaar dat speed=danger. Het is gewoon wetenschappelijk zo. Daarom moeten mensen zoals ik geholpen worden in het naleven van de wet. Ik rijdt hier in de VS nooit te snel. Waarom? Omdat niemand het doet en omdat als ge het toch doet, ge gegarandeerd een boete krijgt elke week en dat die boete dan nog eens wordt doorgegeven aan uw verzekeringsmaatschappij die dan uw premie aanpast omdat uw risico verhoogd is. Dat systeem werkt, pas het toe, het zal mensenlevens sparen.
![]() |
![]() |
#48 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben het volledig met u eens TomB, maar dat weerhoudt mij er niet van om jaloers te zijn op die Duitsers die op sommige stukken snelweg geen snelheidsbeperkingen hebben.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Europees Commissaris
|
![]() TomB illustreert perfect wat het probleem is in België en hij geeft zelfs ineens een oplossing (das weer eens wat anders dan sommige mensen
![]() Men moet de kans op een boete vergroten en men moet dan ook nog zorgen dat deze boetes allemaal! betaald worden. En mensen zijn vrij te doen en laten wat ze wensen zolang ze er anderen geen schade mee berokkenen of mee kunnen berokkenen en wanneer u te snel rijdt kan u overduidelijk anderen schade berokkenen, want een hogere snelheid houdt een groter gevaar in, dus de huidige maximumsnelheden moeten zeker niet omhoog. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alpina schreef:
Citaat:
Al eens een fazant in uw voorruit gekregen aan 200 per uur? Ik weet het, de fazant mag daar niet oversteken maar maakt hem dat wijs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Parlementslid
|
![]() Leuven ? Daar kan ik nog mee leven.
Maar de verbindingsweg tussen Leuven en Diest, een weg waar niet veel ongelukken gebeuren, daar mag men vanaf een maand of 2 terug maar 70. Dan spreek ik over een 3 vaks-weg , waar we nu achter de bomma's tuffen die als ze een bord van 70 zien staan, 50 beginnen rijden. En trouwens, als ik nog 1!!! keer een ouder zie staan van zijn oren maken over de onveiligheid aan de schoolpoorten en de snelheid van de auto's daar, dan sleur ik hem uit zijn auto en wordt hij gegarandeerd afgemept ![]() Dat ze verdorie zelf daar niet gaan staan ! Degenen die het hardste zagen over de snelheid en de gevaren hiervan , zijn meestal de eerste die te snel rijden. ( En dat is ook bewezen !! ) |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
"onmenselijke snelheden van 140 km/h": voor 140 moet ik zelfs nog niet in 6de schakelen. Dus eigenlijk door heel die snelheidsbeperking ontzegt ge mijn 6de vitesse zijn enige reden van bestaan. En daarmee veroordeelt ge alle vitessebakken uit klassewagens over heel de wereld. Das een beke zoals Hitler toen die de Endlosung voorstelde, vinde nie? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Eigenlijk feitelijk heb je zelfs je 5de versnelling in dit landje niet meer vandoen he ? Ik wil toch wel aanhalen dat ik in Duitsland zelfs minder gestresseerd in de file sta, omdat ik toch weet dat ik daarna zelf mijn snelheid mag kiezen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#58 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Minister
|
![]() Dan geef ik hem eens de kans om te scoren...