![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister
|
![]() Een rondje pelikaanstraat zal voldoen als bewijs. En neem me niet verkeerd, mij interesseert het helemaal niet hoe een mens wil leven. Wil je leven als een moslim dan doe je dat, wil je leven als een chasidim dan is dat uw keuze. Maar kom dan langs den ene kant niet zagen dat de moslims zich moeten aanpassen en tegelijkertijd de chasidim schouderklopjes gaan geven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In deze tekst vind ik hem wel leuk: http://www.arabeuropean.org/article.php?ID=117 (Met de voorlaatste paragraaf kan ik niet volledig akkoord gaan, de rest kan ik wel grotendeels volgen.)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Ah nee hé! Zijne pas afgeven. Hij is Libanees, punt aan de lijn.Niks te uitkeringen niet meer.Of anders moet ge dat aan alle (écht Belgische) doppers ook toelaten: in een arm land gaan wonen, en daar rijke meneer spelen met de werklozenuitkering van in België.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou eerder zeggen, de hypocrisie van de machtspartijen. Trouwens heel dat links gedoe om het vb te demoniseren met den holocaust is uiteindelijk de gekheid zelf.
Het is wel in het jaar 2006 dat ne president ne moslimstaat (ene waar alle wetten, alvorens gestemd te worden, moeten getoest worden met de koran) zegde, dat den holocaust een fabeltje is, en dat men trouwens de Israelieten van vandaag maar moet uitroeien. Maar ja, weet het. Tweeenzestig jaar, dat den holocaust geleden is, is nu ook weer niet zo lang. Vele immigranten hebben meer tijd nodig, om ook maar voldoende Nederlands te leren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Parlementslid
|
![]() Hoe rapper den Aboe-cha-cha hier weg is hoe beter, want hoe langere hij wacht om terug te keren naar zijn geliefde "zandbak" hoe kleiner de kans dat er nog hier en daar een beetje mijnen liggen om met zijn teenslipperkes over te schoffelen
![]() Aboeken jongen, maakt er ginder bij uwen terugkeer samen met uw maten een super-knalfuif van...... we gunnen het u ! Daaaaaaaag, baai baai en hou je taai........ ![]()