![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Wat is uw punt eigenlijk? Antwerpen laten vallen? Kom eens wat vaker in Antwerpen ipv je te laten leiden voor gekleurde media-berichtgeving. Antwerpen is een prachtige stad waar veel gebeurt (stadsvernieuwing, renovatie,...) en natuurlijk zijn er grootstedelijke problemen, maar die kan je terugvinden in elke grote stad ter wereld. Je "argumentatie" slaat nergens op. Citaat:
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Zeno! : 29 augustus 2006 om 23:54. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Verder heb ik op chatsites in Amerika eens de proef op de som genomen. Velen kenden wel Brussel vanop het nieuws, maar Antwerpen alleen wat toeristen die houden van weekendtrips en citytrips. Ik zoek nog naar gelijkaardige experimenten in Azië zoals de Golfstaten en China, Japan en Zuid-Korea, maar dat blijkt net iets minder goed mee te vallen. Ik was trouwens deze vakantie nog in Antwerpen. Met een nieuw Justitiepaleis dek je geen lading hoor ![]() En nogmaals: veel mensen willen niet meer naar Antwerpen komen, tenzij om eens te winkelen op de Meir en dan nog hoor ik ze bezig van handtassen goed bijhouden, portefeuille controleren of ze er nog zit, dat is toch hallucinant! ![]()
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jong N-VA'er : 31 augustus 2006 om 13:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister-President
|
![]() Onzin. Handtas of portefeuille controleren doe ik constant en overal. In Antwerpen, Gent, Poperinge, Menen, Geel, enz...
![]() |
#44 |
Europees Commissaris
|
![]() Weet ik ook wel, maar je ziet toch dat ik wil zeggen dat men in Antwerpen -om het zo te zeggen- dubbel controleert.