![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als iedere vlaamsblokker het niveau van Jan van den Bergh zou halen, dan is er voor mijn part geen vuiltje aan de lucht. Als je persé het VB wil kelderen, dan raad ik je aan om met ander bronnenmateriaal voor de pinnen te komen. B.v. dezelfde café-orakels als waar hijzelf zijn trut over homosexualiteit, tegennatuurlijkheid en rechtsgelijkheid vandaan haalt. Het is niet omdat je met iemands ideeën niet akoord gaat, dat hij daarom steeds onzin uitkraamt. Wat Jan neerpent staat in verhouding tot CVPD&V-zever als Hugo Claus staat tot de Libelle-Roswita. (Pas op, ook Claus heeft zijn mindere dagen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Lokaal Raadslid
|
![]() grappig, maar toch ga ik het doen. Wat Jantje ons hier wil weerspiegelen zijn de punten van het Vlaams Blok. Dus waarom zou ik ze dan niet zo gaan motiveren? Ik doe wat ik wil ... Jullie maken mij ook belachelijke van tijd tot tijd, dus waarom eens niet omgekeerd? Ik zal iedere kans die ik krijg nemen (en dat zijn er veel).
![]() |
#44 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Spijtig dat je jezelf zo belachelijk maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er wel rekening mee houden dat, wie ballen kaatst er ook terug mag verwachten. Zoek er je dus vooral goeie en stevige uit. Van teveel lucht lijkt een bal misschien wel stevig maar door één goed gerichte trap kan hij meteen uiteen spatten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik vrees niet hoor knuppel, ik sta recht in mijn schoenen. En wat kandyo daar zegt hmm, zeg mij eens hoe ik mij belachelijk maak? Door de waarheid te zeggen? Als je lacht met wat ik zeg, dan lach je het Vlaams Blok uit! Mij woorden over die facisten zijn nog niet heel koud of ze lachen er al weer mee.
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Troost je, ik vind alle partijen iets lachwekkends hebben. En dat hun fanatiekste volgelingen dat niet merken is nog het leukste van alles. Niet erg hoor, ik beging dezelfde vergissing, overleefde ze, en heb nu meer leute dan ooit tevoren. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Als we je moeten geloven is je partij volgend jaar de grote overwinnaar, en jij doet dat door wrokkig VB te bekampen op alle mogelijke manieren. Kom zeg , waar zijn we mee bezig. Word eens wakker. Alle patijen zijn ziek in hetzelfde bedje.Als er ministerpostjes moeten verdeeld worden , dan beginnen de poppen te dansen en vallen de maskers af. Heeft je partij je misschien een schoon jobje belooft bij de een of de andere Tseef. Anders begrijp ik niet goed je blind kinderlijk fanatisme |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() En tegenwoordig spreekt het één wetenschappelijk onderzoek ,het ander tegen.Hangt ervan af wie het besteld heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U toch even informeren voor u zomaar dingen gaat neerschrijven. En het beste is nog altijd naar het uitgewerkte partijprogramma vragen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Commentaar, kritiek, aanmerkingen, enzovoort op het VB-programma mag u gerust geven. Ik zou zelfs zeggen: hoe meer hoe liever! Kom evenwel niet af met een loze bewering als "het VB-programma is slechts enkele bladzijden lang" als iemand die bij iedere verkiezing juist het volledige programma opvraagt het tegendeel zegt. En diezelfde persoon is dan nog in het bezit van alle uitgaven van dat VB-programma. Dus, ik nodig je uit: geef maar katoen, geef maar kritiek. Maar wil zo goed zijn dan eerst uit het VB-programma te citeren en daarna uw kritiek te spuien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Die dikke boeken met klein lettertype in zwart en wit
![]() Kijk naar Verhofstadt ... hij praat een kwartier om niets te zeggen, als hij een boek schrijft heeft hij waarschijnlijk ook DIN A4 bladen nodig en een klein lettertype en ook liefst in zwart en wit omdat het anders te duur zou worden. Trouwens als ie zes punten, een zogenaamde greep uit het programma, al zo negatief overkomen bij de mensen ... waarom zou ik dan die andere stukken moeten lezen? Om nog drie kilo zever rijker te worden zeker ...
![]() |
#57 |
Minister-President
|
![]() Sorry Kevin, maar als Verhofstadt een kwartier gesproken heeft is het net alsof hij nog maar 3 minuten bezig is, zo vlug gaat het als je naar die man aan het luisteren bent. Ik heb eergisteren nog bezig gehoord op zijn Ronde van Vlaanderen, onvoorstelbaar hoe gedreven en enthousiast Guy is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Effe terug naar het Onderwerp, de toekomst van de CD&v.
Het is hier meer een vergelijking aan het worden tussen het simplisme van het Vlaams Blok,de huichelachtigheid van de VLD; de onoprechtheid van de SP a en het gebrek aan toekomst voor de CD&v. Wat ik als enige opmerking kan maken. De CVP heeft jarenlang kunnen doen alsof ze regerden. Het enige dat ik ervan merk is het feit dat ze samen met hun rode en blauwe vriendjes de staatskas meer dan geplundert hebben,en de kleine burger de ene belasting na de andere hebben opgesolfert. Nu moet ik toegeven,de huidige regering vanpaars/groen doet het iets,maar niet veel, subtieler. De ene geeft een belastingsvoordeel(aheum.. we betalen minder voorheffing,de belastingsschalen zijn niet aangepast,dus houd je maar vast voor de rekening binnen 2jaar),de andere gilt om meer "milieutaksen". Daarentegen over het populistische vlaams blok,waarvan gezegt kan worden dat ze hun zakken nog niet kunnen vullen hebben aan de grote trog. Dus,van de een is het al bewezen dat ze niet meer zijn dan zakkenvullers,van de anderen kunnen we net hetzelfde verwachten.
![]() |
#60 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |