Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 6 september 2006, 21:06   #41
Duvelke
Perm. Vertegenwoordiger VN

Duvelke's schermafbeelding

Standaard

kzie ook geen probleme
Duvelke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2006, 21:09   #42
smiley

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke Bekijk bericht
kzie ook geen probleme
Gij ziet geen probleme ?? Dat is Einstein toch niet op die foto?
Oud 6 september 2006, 21:28   #43
Jéhan
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Ik zal uw citaat even veralgemenen. " Het ware gelaat van de xenofoob krijgt men echter pas te zien zodra hij in de meerderheid is ". Bewijs voor mijn standpunt kan je al voldoende op dit forum zien. (bv de topic over 'aparte moslimvluchten) Waar men, al onze verworvenheden ( recht op vrijemeningsuiting, recht op vereniging, vrijheid van religie, ...) wilt opofferen om zijn macht te doen gelden.

Wat heeft Xenofobie hier nu in gods naam mee te maken ??????????
Het linkse gedachtengoed in actie beste mensen. De linkse gedachtenkronkels. Al onze verworvenheden worden juist door jullie op het spel gezet door jullie naieve blinde manipulerende politieke correctheid !!!

Ik bevestig uw stelling, maar breidt deze uit. Xenofoben, mijn beste galspuwer, treft men immers zowel aan bij allochtonen en autochtonen. Zodra ze het gevoel hebben niet alleen te staan en zich geruggesteund weten door een meute gelijkgezinden, zullen ze zonder enige remming hieraan uiting geven. Dit zien we zowel bij allochtonen als bij autochtonen.

Ik klaag gewoon de selectieve verontwaardiging aan. U bespreekt een algemeen voorkomend fenomeen alsof het enkel eigen is aan de moslims terwijl uw betoog juist hét voorbeeld bij uitstek is van het tegendeel.

<edit> met xenofoben bedoel ik al wie niet met de andersheid van een ander kan leven. Dit moet zich niet noodzakelijk manifesteren als angst, onbegrip is ook al voldoende. </edit>

Laatst gewijzigd door Jéhan : 6 september 2006 om 21:30.
Jéhan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2006, 21:32   #44
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jéhan Bekijk bericht
Ik bevestig uw stelling, maar breidt deze uit. Xenofoben, mijn beste galspuwer, treft men immers zowel aan bij allochtonen en autochtonen. Zodra ze het gevoel hebben niet alleen te staan en zich geruggesteund weten door een meute gelijkgezinden, zullen ze zonder enige remming hieraan uiting geven. Dit zien we zowel bij allochtonen als bij autochtonen.

Ik klaag gewoon de selectieve verontwaardiging aan. U bespreekt een algemeen voorkomend fenomeen alsof het enkel eigen is aan de moslims terwijl uw betoog juist hét voorbeeld bij uitstek is van het tegendeel.

<edit> met xenofoben bedoel ik al wie niet met de andersheid van een ander kan leven. Dit moet zich niet noodzakelijk manifesteren als angst, onbegrip is ook al voldoende. </edit>
U beseft niet wat u zegt beste man. Ik beschrijf een fenomeen waarvan de oorzaak bij een gevaarlijke ideologie ligt. Wakker worden heeft zijn tijd nodig. Spijtig genoeg hebben we niet zo veel tijd meer over.

Laatst gewijzigd door smiley : 6 september 2006 om 21:33.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2006, 21:53   #45
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hydra Bekijk bericht
1) dan moeten we maar op een mirakel wachten wer
2) derbij..wrm die angst en wantrouwen voor de moslims (neem ik aan)..Zover ik mij herinner hebk tot nu toe geen één belg gebeten..da angst wordt veroorzaakt door de pessimistische gedachten denk ik
pessimistische gedachten zijn ook niet zomaar ontstaan...uit het niets, neem ik aan? Die zullen wel een reden hebben...onaangename ervaringen bvb....als je een kat in een bad kokend water zwiert, en die overleeft dat, zal ze wel de rest van haar leven schrik hebben van water...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2006, 22:00   #46
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lampedeir Bekijk bericht
Zoals reeds eerder gezegd hier, het gaat niet tussen Christenen en Moslims maar tussen NIET gelovigen en Moslims.
Enfin t'is te zeggen, mensen die zich Moslim voelen, het zou al een goede zaak zijn moesten de Moslims die NIET gelovig zijn zich niet continu linken aan de Islam als de kans zich voordoet.
Het is niet omdat iemand gedoopt is of uit een christelijk gezin komt dat die dan ook gelovig is.

Dit is net zo voor Moslims, als al die Moslims van alle leeftijden nu eens naar zichzelf kijken en vaststellen dat ze niet zo vaak naar de moskee gaan, dat ze al eens graag een pintje of iets met alcohol drinken, of al eens een mooi meisje achterna jagen (of jongen)...enfin dat ze helemaal niet geloven maar dat dit hun is ingegeven door hun achtergrond, familie en verleden en eigenlijk geen keus gehad hebben.
Dat ze het juk van die "eer" van de familie niet te mogen schenden eindelijk eens afwerpen en gewoon zeggen wie ze zijn, hier in Belgie... Belg dus, want de meeste zijn hier opgegroeid en hebben vaak een B. paspoort.
Vanbinnen willen ze ergens wel maar ze kunnen niet door de druk van hun omgeving.

Maar als ze hier al los van komen dan heb je niet meer the world vs Muslims zoals ze nu de indruk hebben.
Als men dan een man beroofd aan de andere kant van het land die al dan niet toevallig Moslim is dan ziet men dit als een aanval op een persoon en niet als een aanval op "hun" volk.

En van daaruit kan je dan verder bouwen want dan staan er geen gemeenschappen meer tegen elkaar want alles is onder elkaar.

Klinkt misschien sciene fiction, maar t'is mijn mening erover.
moest iedereen, moslims inbegrepen, er zo over denken, was er geen vuiltje aan de lucht.Rozegeur en maneschijn, broederlijke liefde tussen alle volkeren...een vrijgevig, humaan idee...MAAR...de mensen zijn blijkbaar anders ingesteld.
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2006, 22:15   #47
Jéhan
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
U beseft niet wat u zegt beste man. Ik beschrijf een fenomeen waarvan de oorzaak bij een gevaarlijke ideologie ligt. Wakker worden heeft zijn tijd nodig. Spijtig genoeg hebben we niet zo veel tijd meer over.
In uw enggeestige visie is enkel de islam een gevaarlijke ideologie. Ik verruim dat naar ' iedere ideologie die niet kan omgaan met de andersheid van een ander'.
In mijn ogen zal de relatie tussen moslims en christenen dan ook slechts verbeteren indien we in staat zullen zijn om te leren leven met het andersheid van de ander. En nogmaals dit is een mes dat aan twee kanten snijdt.

Ik zou het apprecieren moest u niet nog eens vervallen in oeverloos sloganesk gezwans.
Oud 6 september 2006, 22:18   #48
smiley

Standaard

Citaat:
In uw enggeestige visie is enkel de islam een gevaarlijke ideologie. Ik verruim dat naar ' iedere ideologie die niet kan omgaan met de andersheid van een ander'.
In mijn ogen zal de relatie tussen moslims en christenen dan ook slechts verbeteren indien we in staat zullen zijn om te leren leven met het andersheid van de ander. En nogmaals dit is een mes dat aan twee kanten snijdt.

Ik zou het apprecieren moest u niet nog eens vervallen in oeverloos sloganesk gezwans.
Ik heb het helemaal niet over het al dan niet kunnen omgaan met het anders zijn van een ander. Wakker worden man.
Oud 6 september 2006, 22:46   #49
Banneling

Standaard

Citaat:
Zoals je zegt, we zijn hier opgegroeid..ons wortels zitten hier, we moeten ons wel dragen volgens de wetten van hier, maar ons cultuur en geloof moeten we ook int leven proberen houden..Probleem ligt em juist daar..En idd, ouders, achtergronden, hebben ier ook ongelooflijk veel invloed.
Ge moet vooral uw eigen goesting doen en er eigen mening op na houden. Niemand verplicht je de invloed van je ouders en grootouders te ondergaan, en het is aan jou om te beslissen of die geïmporteerde cultuur en geloof echt wel zo broodnodig zijn om je goed in je vel te voelen. Misschien dat het je ouders en grootouders even fier doet voelen, maar welke boodschap heb jij als (nieuwe) Belg aan het herkauwen van een cultuur en geloof die hier als achterlijk (in de zin van totaal voorbijgestreefd) gezien wordt. Ik begrijp die hang niet van 3de of 4de generatiemoslims om persé de cultuur/de roots van hun grootouders tot de hunne te willen maken. Die cultuur bestaat inmiddels ook al niet meer, so why bother? Ik ken geen autochtonen die zo brood nodig aan de cultuur en godsdienst van hun grootouders 'moeten' vasthangen.

Als de druk van familiale kant dan toch te groot is, waarom hen niet met de neus op de feiten duwen en hen er aan herinneren dat zij ervoor gekozen hebben om naar België te komen en hier te blijven. Dat zij dus dan ook maak alle consekwenties hiervan moeten inzien. Het hoort dus niet dat zij kinderen en kleinkinderen verplichten tot assimilatie van een vreemde cultuur omdat zij niet met de consekwenties van hun belissing kunnen omgaan of heimwee hebben.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2006, 22:52   #50
Banneling

Standaard

Citaat:

Ik voel mij totaal niet geroepen om te leren omgaan, laat staan te leven of mij aan te passen aan de islamitische anders-geaardheid. Ik (en ik denk de meeste Europeanen) hebben daar nooit naar gevraagd. Waarom zou ik zelfs maar één toegevende geste doen naar een godsdienst/cultuur die ik achterlijk vind ? In analogie, ik koop geen spruiten als ik die groenten niet lust. Waarom zou ik ? Om een paar politiek correcte masochisten plezier te doen? No way !
Oud 6 september 2006, 23:04   #51
colargo
Banneling

colargo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

naiëf zijn kent je dat? Daar is niets verkeerd mee...................
Verdiep je eens meer in de islam en ga eens voor 6 maanden naar een maghreb landje en geen toeristische area.
je zult nooit een van hen zijn, je geld zullen ze aanvaarden, je zal je mogen kromwerken, je zal eens munthee met ze drinken enz....
Maar op het einde v/d dag ben je geen moslim, en als ze moeten kiezen dan is het niet moeilijk.

Ooit gehoord van Libanon ze proberen daar ook al een tijdje water bij de wijn te doen

Toegeven aan de islam, is zich overgeven aan hen.
Het islamitisch zwaard snijdt momenteel aan een kant en al diegene die vorig jaar onthoofd zijn zullen dit geweten hebben. Of ben je dit al vergeten.

Vergeet niet dat veel van diegene die bomaanslagen doen "geïntegreerde" zijn. Mag al de 7de generatie zijn of wat dan ook, speelt geen enkele rol, zie die belgische vrouw die zichzelf opblaasde!

Laatst gewijzigd door colargo : 6 september 2006 om 23:14.
colargo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2006, 23:17   #52
Jéhan
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Ik voel mij totaal niet geroepen om te leren omgaan, laat staan te leven of mij aan te passen aan de islamitische anders-geaardheid.
Wie zegt er iets over aanpassen? Aanvaarding heeft te maken met begrip en verstandhouding. Aanpassing is daarvoor niet nodig, dat is hooguit een veruiterlijking van dat begrip in het beste geval.
Je kan begrip tonen voor iemands keuzes zonder zelf die keuzes te moeten maken.

Ik (en ik denk de meeste Europeanen) hebben daar nooit naar gevraagd.
Dat neemt niet weg dat de situatie er nu eenmaal is.
Oud 6 september 2006, 23:39   #53
_Yahya_
Parlementsvoorzitter

_Yahya_'s schermafbeelding

Standaard

het probleem is niet tussen 'overgave aan de wil van de enige God' en 'christendom' .. nee, dat geloof ik niet ..
de aanhangers van deze twee godsdiensten hebben altyd respect voor elkaar .. dat zie je overal .. bv in Lebanon , Palastina .. etc

Het probleem komt van buitenaf .. er zijn handen die graag willen zien dat deze twee grote godsdiensten met elkaar in botsing gaan ..

en ze zijn erin geslaagd , en je ziet nu de amerikaanse kruistochten als resultaat ..

Met vriendelijke groeten

Yahya
_Yahya_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2006, 00:14   #54
KrisKras
Banneling

KrisKras's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yahyazakarya Bekijk bericht
er zijn handen die graag willen zien dat deze twee grote godsdiensten met elkaar in botsing gaan ..

creëer chaos, schep orde uit chaos!
Volledig mee eens!
KrisKras is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2006, 02:53   #55
Kaffer
Banneling

Kaffer's schermafbeelding

Standaard

[quote=Online;1959161]Ge moet vooral uw eigen goesting doen en er eigen mening op na houden. Niemand verplicht je de invloed van je ouders en grootouders te ondergaan, en het is aan jou om te beslissen of die geïmporteerde cultuur en geloof echt wel zo broodnodig zijn om je goed in je vel te voelen. Misschien dat het je ouders en grootouders even fier doet voelen, maar welke boodschap heb jij als (nieuwe) Belg aan het herkauwen van een cultuur en geloof die hier als achterlijk (in de zin van totaal voorbijgestreefd) gezien wordt. Ik begrijp die hang niet van 3de of 4de generatiemoslims om persé de cultuur/de roots van hun grootouders tot de hunne te willen maken. Die cultuur bestaat inmiddels ook al niet meer, so why bother? Ik ken geen autochtonen die zo brood nodig aan de cultuur en godsdienst van hun grootouders 'moeten' vasthangen.

Als de druk van familiale kant dan toch te groot is, waarom hen niet met de neus op de feiten duwen en hen er aan herinneren dat zij ervoor gekozen hebben om naar België te komen en hier te blijven. Dat zij dus dan ook maak alle consekwenties hiervan moeten inzien. Het hoort dus niet dat zij kinderen en kleinkinderen verplichten tot assimilatie van een vreemde cultuur omdat zij niet met de consekwenties van hun belissing kunnen omgaan of heimwee hebben
Wat betreft achterlijk , al eens naar VTM gekeken , al eens een Vlaams lied beluisterd , dat is pas achterlijk .
Europa is de bakermat van het fascisme en het kommunisme , zonder de steun van Amerika hadden we die hier nooit buitengekregen , hoezo achterlijke kultuur .
En ik ben dus een autochtone vlaming .
Kaffer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2006, 03:54   #56
Kaffer
Banneling

Standaard

Citaat:
Ge moet vooral uw eigen goesting doen en er eigen mening op na houden. Niemand verplicht je de invloed van je ouders en grootouders te ondergaan, en het is aan jou om te beslissen of die geïmporteerde cultuur en geloof echt wel zo broodnodig zijn om je goed in je vel te voelen. Misschien dat het je ouders en grootouders even fier doet voelen, maar welke boodschap heb jij als (nieuwe) Belg aan het herkauwen van een cultuur en geloof die hier als achterlijk (in de zin van totaal voorbijgestreefd) gezien wordt. Ik begrijp die hang niet van 3de of 4de generatiemoslims om persé de cultuur/de roots van hun grootouders tot de hunne te willen maken. Die cultuur bestaat inmiddels ook al niet meer, so why bother? Ik ken geen autochtonen die zo brood nodig aan de cultuur en godsdienst van hun grootouders 'moeten' vasthangen.

Als de druk van familiale kant dan toch te groot is, waarom hen niet met de neus op de feiten duwen en hen er aan herinneren dat zij ervoor gekozen hebben om naar België te komen en hier te blijven. Dat zij dus dan ook maak alle consekwenties hiervan moeten inzien. Het hoort dus niet dat zij kinderen en kleinkinderen verplichten tot assimilatie van een vreemde cultuur omdat zij niet met de consekwenties van hun belissing kunnen omgaan of heimwee hebben.
Mijn reaktie van daarjuist was efkes mislukt , waarvoor mijn ekskuus !
Om geen verwarring te laten bestaan , ik bedoelde dit : Wat betreft achterlijk , al eens naar VTM gekeken , al eens een vlaams lied beluisterd , dat is pas achterlijk .
Europa is de bakermat van het fascisme en het kommunisme , zonder de steun van Amerika hadden we die hier nooit buitengekregen , hoezo achterlijke kultuur .
En ik ben dus een autochtone Vlaming.
Oud 7 september 2006, 07:59   #57
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yahyazakarya Bekijk bericht
het probleem is niet tussen 'overgave aan de wil van de enige God' en 'christendom' .. nee, dat geloof ik niet ..
de aanhangers van deze twee godsdiensten hebben altyd respect voor elkaar .. dat zie je overal .. bv in Lebanon , Palastina .. etc

Het probleem komt van buitenaf .. er zijn handen die graag willen zien dat deze twee grote godsdiensten met elkaar in botsing gaan ..

en ze zijn erin geslaagd , en je ziet nu de amerikaanse kruistochten als resultaat ..

Met vriendelijke groeten

Yahya
Hou toch eens op met leugens te verspreiden over je gevaarlijke ideologie.
Waarom denk je dat chriten meisjes op weg naar school in Indonesia door moslims onthoofd worden? Waarom denk je dat Boedhistische moniken de keel worden overgesneden in Thailand? Waarom denk je dat Hindoes in Bangladesh vermoord worden? Waarom denk je dat in Soedan enz. enz.
Islam is in oorlog met alle niet moslims. Het doel van misdadiger 'profeet' Mohammed was zijn rotideologie over de hele werled te doen heersen. Zijn islamitische dictatuurstaat/kalifaat in alle landen, over de hele wereld, op te richten en alle onderworpen niet-moslims in het beste geval als 2de rangsburgers te behandelen.

Misdadiger 'profeet' Mohammed:

"I have been commanded to fight against people so long as they do not declare that there is no God but Allah". The unbelievers should be fought until they accept Islam"…

"Bestrijdt hen die niet geloven in allah noch in de Laatste Dag en die niet verboden stellen wat allah en Zijn boodschapper verboden hebben gesteld en die niet zich voegen naar de wezenlijke godsdienst onder degenen aan wie de Schrift gegeven is totdat zij uit de hand de schatting opbrengen in onderdanigheid"

The Religion of Peace (And be Quiet !)

Qur’an 3:150 "Soon We shall strike terror into the hearts of the Infidels, for that they joined companions with Allah, for which He had sent no authority: their abode will be in the Fire!"

Qur’an 7:3 "Little do you remember My warning. How many towns have We destroyed as a raid by night? Our punishment took them suddenly while they slept for their afternoon rest. Our terror came to them; Our punishment overtook them."

Qur’an 8:12 "I shall terrorize the infidels. So wound their bodies and incapacitate them because they oppose Allah and His Apostle."

Allahs apostle said: “I have been made victorious with terror (cast in the hearts of the enemy), Bukhari 4:52:220

lees hier verder

http://www.derafsh-kaviyani.com/engl...onofpeace.html

Laatst gewijzigd door smiley : 7 september 2006 om 08:17.
Oud 7 september 2006, 08:05   #58
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaffer Bekijk bericht
Als de druk van familiale kant dan toch te groot is, waarom hen niet met de neus op de feiten duwen en hen er aan herinneren dat zij ervoor gekozen hebben om naar België te komen en hier te blijven. Dat zij dus dan ook maak alle consekwenties hiervan moeten inzien. Het hoort dus niet dat zij kinderen en kleinkinderen verplichten tot assimilatie van een vreemde cultuur omdat zij niet met de consekwenties van hun belissing kunnen omgaan of heimwee hebben
Wat betreft achterlijk , al eens naar VTM gekeken , al eens een Vlaams lied beluisterd , dat is pas achterlijk .
En ik ben dus een autochtone vlaming .
Als je wil weten hoe het komt dat er 'integratieproblemen' zijn met toevallig volgelingen van een bepaalde gevaarlijke ideologie lees dan dit eens...

http://forum.politics.be/showthread.php?t=55212

En indien je je nog meer in het wereldwijde probleem van die gevaarlijke ideologie wil verdiepen en wil weten wat er door de huidige politieke correcten over die rotideologie niet mag gezegd worden (want men moet/mag die niet anders dan als een 'verrijking' zien nietwaar..) en wil weten wat werkelijk achterlijk is en bovendien gevaarlijk voor alles wat wij hier hebben opgebouwd. Neem dan eens een kijkje op dit forum.

http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...a7b4fdbde71902

Laatst gewijzigd door smiley : 7 september 2006 om 08:24.
Oud 7 september 2006, 08:05   #59
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaffer Bekijk bericht
Mijn reaktie van daarjuist was efkes mislukt , waarvoor mijn ekskuus !
Om geen verwarring te laten bestaan , ik bedoelde dit : Wat betreft achterlijk , al eens naar VTM gekeken , al eens een vlaams lied beluisterd , dat is pas achterlijk .
En ik ben dus een autochtone Vlaming.

Niemand verplicht je om naar VTM te kijken hé Kaffer. Dat is een keuze die je nog altijd zelf maakt.
En als Europa je niet bevalt, you're free to leave. Toch wel opmerkelijk dat al die migranten kost wat kost naar de bakermat van het fascisme en communisme wilden/willen komen. Het moet zijn dat zij die cultuur niet achterlijk vonden/vinden anders zaten ze hier niet met 15 miljoen in Europa.
Oud 7 september 2006, 08:24   #60
Kaffer
Banneling

Standaard

Citaat:
Niemand verplicht je om naar VTM te kijken hé Kaffer. Dat is een keuze die je nog altijd zelf maakt.
En als Europa je niet bevalt, you're free to leave. Toch wel opmerkelijk dat al die migranten kost wat kost naar de bakermat van het fascisme en communisme wilden/willen komen. Het moet zijn dat zij die cultuur niet achterlijk vonden/vinden anders zaten ze hier niet met 15 miljoen in Europa.
Toffe reaktie , daarbij voorbijgaand aan de essentie van de diskussie , 10% van de Europeanen is de afgelopen 100 jaar omgekomen in oorlogen , tegen een gemiddelde van 1% wat bereft de andere kontinenten , toch een rare logika voor mensen die menen superieur te zijn aan andere volkeren ; stel je voor " Europa is het kruispunt der kulturen " , wat een grap .
Wat betreft cijfertjes , het gaat om een ruime 30 miljoen niet-Europese
allochtonen , waar het andere kontinenten betreft gaat het om een paar honderd miljoen " niet inheemse inwijkelingen " , hoor je daar problemen over ?
Wat betreft mijn aanwezigheid in Europa ik zal zelf wel beslissen waar ik wil leven , wat een diktatoriaal taalgebruik hanteert u toch .
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be