![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vond de aanzet wel goed, maar dan ging het mis. Het was zoiets van, goed opletten mensen, onbeleefd, kreten, slogans, schelden, andere mensen niet laten uitspreken, racisme wat is het? Men moet Urbanis heten om Elio Di rupo te antwoorden, maar urbanis heeft dan ook echt gevoel voor humor. ![]() Laat me de scène eens anders uitwerken. We spelen de scène en na afloop geven de twee elkaar een hand en vraagt men een toevallige voorbijganger wie en wat er uitgebeeld werd, de voorbijganger antwoord zoiets als Louis Toback. Men gaat de scène nog eens kort overdoen, weer een verkeerd antwoord. De maker van de sketch maakt zich druk en begint de voorbijganger in dezelfde stijl uit te schelen. Het eindigt er mee dat hij roept het was Philippe De Winter, Philippe De Winter!! weet je het nu, en nu alles opnieuw! lol verzekerd. Laatst gewijzigd door Rogier : 6 september 2006 om 17:50. Reden: Rogier |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Waar staat dat filmpje?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Europees Commissaris
|
![]() Het filmpje is gewoon verdwenen. Bestaat er geen alternatieve link? Niet leuk!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Europees Commissaris
|
![]() Maar nu werkt het terug. Ik had het toch reeds gezien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En de tegenstander voorstellen als een drie-dubbele idioot stemt niet overeen met heb respect voor elkaar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() Het is een PARODIE waarin dus een stereotiep voorbeeld van een onverdraagzaam persoon wordt neergezet. Die dubbele bodem of "dubbele parodie" dixit Rogier, zit enkel in jullie hoofd...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat de man in de straat dat filmpje gaat zien en denkt "Take that, Barman".
Reclame voor het Belang. ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 7 september 2006 om 12:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
als ik VB pr of webverantwoordelijke was, ik zette het op de site ! zeker weten . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Juist het leggen van de nadruk op die alles overheersende 'haat' voelen heel wat mensen aan als een verdiepen van de kloof tussen 'zij': de goeien want links, en 'wij': de slechten want rechts. Ik voel in alle geval niet dat dit soort, nauwelijks bedekte, politieke acties, tot een afname van de bitsige en haatdragende sfeer leidt. Integendeel.
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() Moeten wij alles zomaar blijven slikken?
Moeten wij verdraagzaam zijn tov wangedrag? |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
vandaag krijgen we een voorproefje wat zal gebeuren mocht vlaanderen de onafhankelijkheid uitroepen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zitten er nu eenmaal teveel in Onkelinkx' 'omgeving' die niet mogen verontrust worden wegens te nadeling voor Madame Justitie, haar ex. en haar corrupte partij, hé? Citaat:
![]() |
![]() |
#59 |
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Anna List ![]() dat is het m net : iedereen van links bestempelt al jaren ALLE vb'ers als verzuurden en onderontwikkelden ... Gelukkig dat rechts nooit veralgemeent hé! ************************************************** Derde persoon tegenwoordige tijd met een t Hij komt, hij ziet, hij weet! links bestempelt, rechts veralgemeent Is dat nu zo moeilijk? Neem me niet kwalijk, maar ik kon het niet laten. Laatst gewijzigd door luc broes : 7 september 2006 om 15:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Minister-President
|
![]() Zeg mannekes, het is wel een parodie, maar het discours dat TVD daar hanteert wordt hier ook regelmatig gebezigd hoor.
Laatst gewijzigd door dejohan : 7 september 2006 om 15:43. |
![]() |
![]() |