![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Net als gevoel voor humor, trouwens: Churchill zat (zoals vaak) ietwat beschonken aan tafel. Lady Nancy Astor: Winston, if you were my husband, I'd put poison in your tea! Churchill: "Nancy, if I were your husband, I'd drink it gladly!” Ook nog: Churchill: Madam, would you sleep with me for five million pounds? Socialite: My goodness, Mr. Churchill… Well, I suppose… we would have to discuss terms, of course… Churchill: Would you sleep with me for five pounds? Socialite: Mr. Churchill, what kind of woman do you think I am?! Churchill: Madam, we’ve already established that. Now we are haggling about the price.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Willy Kuijpers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leek mij idd altijd een integer iemand.
![]()
![]() |
#46 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat betreft politieke stellingname:
onze max ![]() onze michael ![]() en onze zack. Ik hou niet van politiekers. Ik kan geen enkele bedenken die ik enigszins bewonder ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het degusteren van de vlaamse eigenheid maakt onlosmakelijk deel uit van de vlaamse reflex op de hogere niveau's. ---> luide scheten geblazen. Laatst gewijzigd door Mitgard : 12 september 2006 om 21:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() Nelson Mandela Zijn strijd tegen de apartheid
Laatst gewijzigd door nubian : 12 september 2006 om 22:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
![]()
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 12 september 2006 om 22:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() ![]() Joris Van Severen Zonde van de nieuwe Marsorde maar hij had tenminste een Dietsland voor waarin termen als Vlaanderen, Wallonië, Nederland en Luxemburg geen waarde meer zouden hebben. De meest gedisciplineerde beweging in Noordwest-Europa en altijd compromisloos. Hij is niet echt een politicus te noemen maar het is de persoon waar ik het meest naar opkijk. ![]() Niccolo Machiavelli Verguisd vanweze zijn intriges maar tevens een briljant politicus. Een volksnationalist die de vreemde overheersers uit Italië wou verdrijven. Hij rekruteerde boeren ipv huurlingen voor dit doel en kan dus beschouwd worden als één van de eerste oprichters van een volksleger. Realpolitik gemengd met idealisme.
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 13 september 2006 om 15:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
![]() *Behalve Anseele, uiteraard.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat je "problemen" hebt met Marx, soit. Maar wat is er zo extremistisch aan Nelson Mandela en Mikhail Gorbatsjov ??
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
Hoewel hij in zijn recht was in zijn strijd tegen de ondemocratische apartheid, was hij echter helemaal niet objectief t.o.v de blanken (Zuid-Afrika was nota bene een blank land). En verder... Het ANC is niet bepaald een mooie bladzijde uit zijn geschiedenis... Gorbatsjov: 1. Hij was verantwoordelijk voor hongersnood en economische malaise in Rusland. 2. Zoek eens een ex-lid van de voormalige Russische communistische partij, en sla er een babbeltje mee. De leden van de KP werden enorm ondemocratisch behandeld na de val van de USSR. Martelingen en gevangename waren geen zeldzaamheid. De geschiedenisboekjes vergeten dat tegenwoordig nogal makkelijk. Maar, ach ja, hij is nog steeds de held die het 'boze communisme' ten val heeft gebracht.
|
![]() |
![]() |