![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dus uiteindelijk is heel je omgeveing afkomstig van dezelfde plaats als jij vroeger (aangezien je beste vrienden weer beste vrienden zijn van beste vrienden enz...) dus eigenlijk een soort van verplaatsing; vandaag europeaan morgen afrikaan, etc! Ik vind dat ze die tests eens moeten doen op mensen die geen toegang hebben tot tv, computer, krant,... Dat zal eens goed lachen worden vrees ik ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
|
![]() En dat is de hoofdzaak...
Probleem met exodus is vaak dat het het amusement overstijgt...hij begint er een soort missie in te zien om het iedereen uit te leggen... Nuja later zal hij misschien rond al zijn ramtramtram lachen he wie weet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister
|
![]() Nu begin ik te snappen waar heel die nest vb'ers ineens vandaan komt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
Omdat een ziel vergeet waar hij vandaag komt, men weet echt niets meer, men weet ook niet meer dat men een spiritueel wezen is die ingekapseld is in het "vlees", is het mogelijk dat zielen in kwaadaardige acties betrokken raken naar anderen toe. Je grootste vijanden (als je die hebt) hebben dan wellicht ook iets met je te maken in een vorig leven. Zelve met mensen die hoogtevrees hebben of watervrees. Dikwijls wijst dit op een val of een vedrinkingsdood in een leven, dat via het onderbewuste overloopt naar je huidig leven.
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() ja idd, die Kaapse buffels die blijven (in tegenstelling tot de Spaanse stieren) kijken tot ze bij jou zijn, daar wordt je gegarandeerd telkens opgespiest (de spaanse stieren die kijken eerst, en houden dan hun kop naar de grond terwijl ze aanlopen ... makkelijk te ontwijken dus)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() Ik zie er geen missie in, ik post gewoon over zaken waar ik me over geinformeerd heb. Ik vind dat voldoende om zo'n zaken aan bod te laten komen die veel genegeerd worden, en waar het volgens het bewijs toch meer aandacht verdient.
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar nogmaals, waar kan je in Vlaanderen terecht voor dit soort onderzoek, of loop je daar bij de eerste de beste psy voor langs ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
Verder kan ik ook geen piano spelen heeft dat iets te maken met mijn vingers die in m'n vorig leven zijn afgevallen op de leeftijd van dertien en drie maand? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb ooit eens twee nummers gehad van mensen die regressie deden maar ben die spijtig genoeg al kwijt. Sommigen willen ook alleen regressie doen bij een probleemstelling.
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
Als het echt zo was dan had u nooit de neiging gehad zo hard door te drammen telkens! Ook had u dan meer voor de dialoog-stijl gekozen en minder voor het debateren! Nuja dat denk ik... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() Maar neen gij... Zeker niet ik zou niet durven!
Ik heb zo een hoop vragen en het zou wel praktisch zijn moest ik die allemaal kunnen invullen met een vorig leven... vb.ik heb veel honger, dorst,... ik heb een minder brat pitt uiterlijk dan...brat pitt ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
|
![]() Nee, dat zou me ten zeerste verwonderen. De algemene consensus is dat het ongevaarlijk is. Een goeie regressietherapeut kent trouwens de technieken om heling te doen en afstand te creeren bij het herbeleven van trauma's.
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() |
![]() |
![]() |