![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
gepost om 07h52 gepost om 07h54 gepost om 08h10 gepost om 08h30 gepost om 08h46 gepost om 09h00 gepost om iets na 14h.... Ik zie die 50 overige postings niet staan die tussen 9 en 14 uur gepost werden. Is daar een goeie reden voor?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 20 september 2006 om 10:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Herlees eens duidelijk mijn reacties. Die "56" staan op 18/09. Als ik het gisteren over "gisteren" had, betekent dit nu dus eergisteren, 18/09 dus. Gesnapt ??
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#45 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door bk232214 : 20 september 2006 om 11:57. Reden: FOUTJE |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn essentie is, dat hij steen en been klaagt over de werkdruk en tegelijkertijd hier tot 50 posts op één dag op een internetforum poneert.
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
Men kan zich verliezen in trivialiteiten, zoals u al vanaf post 1 in deze draad deed, of men kan het negeren (want nagenoeg iedereen vindt zijn werkdruk te hoog, dus relativeer die eerste zin) en verderborduren op de essentie van zijn post. Dan was er misschien een discussie ontstaan, ipv dit wangedrocht van een draad, waarvoor u voornamelijk verantwoordelijk voor bent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Minister-President
|
![]() Sorry de zin had moeten zijn: "Ik vermoed dat je werkloos bent..." want je hebt het idd nog niet gezegd, een beetje te voortvarend van me
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
En ik dacht al wel dat zijn avatar als rode lap zou werken. Liever de man, dan de bal, zoals ik al dacht. Laag hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Pietje : 20 september 2006 om 14:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
1. Was die zin de belangrijkste in zijn post? 2. Heb ik er gepast op gereageerd? 3. En heb ik alzo bijgedragen tot de discussie in deze draad? En vind u het niet ironisch dat de openingsposter, duidelijk "ne rechtse zak", gecounterd werd door iemand met een avatar van het VB? Of is u dat ook al ontgaan? Laatst gewijzigd door Pieke : 20 september 2006 om 17:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#56 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Het zijn de Walen die twee verschillende units moesten hebben ![]()
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() op de werkvloer betekent minder personeel een hogere werkdruk voor de resterende werknemers.
een hogere werkdruk leidt tot gezondheidsklachten, ziekteverzuim, depressies, burn-out etc. er zijn daar studies genoeg over, mocht je eraan twijfelen. het spreekt voor zich dat dit de kwaliteit niet ten goede komt. bovendien kosten zieke mensen de maatschappij veel geld. ook de klant wordt liever bedient door een fris ogende werknemer die tijd voor hem maakt dan door een nerveuze streskip met wallen onder de ogen, twee telefoons tussen schouder en kin, die zegt dat hij nog even moet wachten... dit geldt overigens niet enkel bij overheidsbedrijven maar ook in de privé. Laatst gewijzigd door Mitgard : 20 september 2006 om 19:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
Maar ik zou daar toch wel eens een diepgaande studie willen over zien (we hebben daar trouwens een hilarische staatssecretaris voor "kwikkeldinges" die dagdagelijks zijn overbodigheid bewijst door "niks te kunnen doen").
![]() |