Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 september 2006, 19:20   #41
PAJOT
Banneling

Standaard

Het best kan men het ressentiment doen voelen door geen vriendschappelijke betrekkingen met holibi's aan te knopen

Homofilie is misschien een geaardheid maar homoseksualiteit is dat zeker niet.
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2006, 19:42   #42
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT Bekijk bericht
Het best kan men het ressentiment doen voelen door geen vriendschappelijke betrekkingen met holibi's aan te knopen

Homofilie is misschien een geaardheid maar homoseksualiteit is dat zeker niet.
Een geluk dat deze van jouw soort minder en minder voorkomt; ik heb prachtige vrienden die me gewoon nemen zoals ik ben, die me nemen als de Bart.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2006, 19:44   #43
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
beschaafde mensen keuren homofilie wel degelijk af.

Homoseksualiteit is moreel inferieur omdat er niets psoitiefs kan uit voortvloeien.

Normale seksualiteit daarentegen is de bron van al het leven op aarde en is dus superieur aan al die andere seksualiteit

Het biedt zoveel meer dan enkel "bevrediging", het is geen zinloze liefde maar echte liefde die een bestemming heeft.
Liefde tussen 2 mannen en 2 vrouwen is ook echte liefde waar er respect, tederheid voor elkaar is.

Waarom kan er uit homoseksualiteit niets positiefs uitvloeien???

Wat bedoel je met bevrediging?

Nu ja ik vrees dan dat er steeds minder beschaafde mensen rondlopen hoor en dat is nu iets waar ik héél tevreden over ben; maar desondanks is er nog veel werk aan de winkel!

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren

Laatst gewijzigd door bartje : 20 september 2006 om 19:44.
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2006, 19:46   #44
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

lantjes's schermafbeelding

Standaard

[quote=slegie;2002400]dieren mishandelingen is in mijn ogen erger dan mensenmishandeling.

dieren kunnen zich dikwijls niet verdedigen, kunnen niet naar de politie gaan, hebben geen rechtbank en ga zo maar door.
en dieren zijn altijd onschuldig.

bescherm de dieren tegen de beesten

Daar schaar ik me volledig achter !!!!
De eerste die aan mijn dieren raakt....
Zo had ik eens een schaap die telkens we uit werken waren bij nen oude kwispel aan zijn groenten ging zitten maar als we thuiskwamen stond ze weer bij de andere te blinken...Tot die pipo me zei dat, als hij ze kon pakken, ik goei papieren zou moeten hebben om ze nog weer te zien. Nu was ik juist een putje aan het graven om een paaltje te zetten. Toen ik hem vroeg of "mijn spade op zijn façade" goei papieren genoeg waren heb ik hem niet meer gezien.. en 't zou niet bij beloften zijn gebleven had hij da beestje mishandeld.
Oud 20 september 2006, 19:53   #45
PAJOT
Banneling

Standaard

uit homoseksualiteit kan geen leven (het hoogste goed n.b!) voortvloeien dus homoseksualiteit is minderwaardig

Alles wat men in een homoseksuele relatie ervaart kan men voor de rest ook in een gewone verhouding ervaren.

respect, liefde, etc ... bestaan ook zonder seksualiteit voor zover een homoseksueel daar notie zou van hebben

Er bestaat geen beschaafde en morele verantwoording voor uw abject gedrag.
Oud 20 september 2006, 19:58   #46
PAJOT
Banneling

Standaard

men zou homoseksualiteit kunnen gedogen onder het mom van "individuele vrijheid" ....

Op welke verwerpelijke wijze die vrijheid dan ook ingevuld wordt. Maar tracht het niet als moreel voor te stellen !

Wat betreft de houding van de overheid tav homoseksuelen werd mij de vrijheid van het woord helaas ontnomen.
Oud 20 september 2006, 20:08   #47
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Duupje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
uit homoseksualiteit kan geen leven (het hoogste goed n.b!) voortvloeien dus homoseksualiteit is minderwaardig

Alles wat men in een homoseksuele relatie ervaart kan men voor de rest ook in een gewone verhouding ervaren.

respect, liefde, etc ... bestaan ook zonder seksualiteit voor zover een homoseksueel daar notie zou van hebben

OMG, are you for real ? Man man man, zo'n kwezels...dat ze nog rondlopen zelfs. Ik dacht echt dat mensen zoals jij ondertussen van een uitgestorven species waren.
Heel uwe litaniek over seksualiteit raakt kant noch wal, weet ge dat ?
Ik wil de heterokoppels de kost niet geven die evenzeer aan anale sex doen.
Iemand die andere niet in hun waarde kan laten, of ze nu in uw perfect wereldbeeld plaatje passen of niet, moet zeker niet de moraalridder komen uithangen in mijn ogen.
Mijn beste vriend is een homo, heeft al jaren een vaste relatie, en is trouwer dan de meeste heteromannen die ik ken en heeft als surplus niet zo'n bekrompen idee over mensen van welke geaardheid dan ook zoals jij.
I'll just kill myself now.
Duupje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2006, 20:14   #48
PAJOT
Banneling

Standaard

Citaat:
Nu ja ik vrees dan dat er steeds minder beschaafde mensen rondlopen hoor

en dat is nu iets waar ik héél tevreden over ben; maar desondanks is er nog veel werk aan de winkel!
is dat zo of durven de mensen hun mening niet meer te zeggen ?

itt het schuim dat homoseksualiteit verdedigt moeten zogenaamde homofoben zich voor 100ù verantwoorden

het is eerder uit intellectuele luiheid dat de mensen homoseksualiteit aanvaarden

De massa modeleert zich altijd naar haar elite en op dit moment is er een valse elite met valse ideeën
Oud 20 september 2006, 20:21   #49
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:

Korrozje.... daar kan ik alleen in 't Aalsters iets op zeggen. Dit hou je toch niet voor mogelijk in deze tijd?
Nu, als 100% vrouwtjesdierliefhebber zie ik twee mannen met elkaar ook liever niet "bezig" maar ieder zijn ding hé zeg, twee vrouwen daarentegen...vinden de meeste mannen WEL sexy, raar hé?
ook jij uw mening Pajot... maar iconen, sauriërs van deze strekking ga je niet veel meer vinden.
Oud 20 september 2006, 20:24   #50
PAJOT
Banneling

Standaard

Citaat:
OMG, are you for real ? Man man man, zo'n kwezels...dat ze nog rondlopen zelfs. Ik dacht echt dat mensen zoals jij ondertussen van een uitgestorven species waren.
Heel uwe litaniek over seksualiteit raakt kant noch wal, weet ge dat ?
Ik wil de heterokoppels de kost niet geven die evenzeer aan anale sex doen.
Iemand die andere niet in hun waarde kan laten, of ze nu in uw perfect wereldbeeld plaatje passen of niet, moet zeker niet de moraalridder komen uithangen in mijn ogen.
Mijn beste vriend is een homo, heeft al jaren een vaste relatie, en is trouwer dan de meeste heteromannen die ik ken en heeft als surplus niet zo'n bekrompen idee over mensen van welke geaardheid dan ook zoals jij.
wat een gefrustreerde reactie. 't schijnt mij eerder toe dat uw discours onsamenhangend is en kant noch wal raakt.

bovendien doet het vreemd aan door iemand met een untermenschenmoraal als bekrompen bestempeld te worden ..
Oud 20 september 2006, 20:44   #51
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

bovendien doet het vreemd aan door iemand met een untermenschenmoraal als bekrompen bestempeld te worden ..
Untermenschenmoraal ? LOL man toch, je weet echt niet wat je bazelt.
Ik heb namelijk lak aan mensen die bij gebrek van een deftig argument, het duitse erbij moeten halen om op die manier eens een slagje thuis te kunnen halen.
Oud 20 september 2006, 20:46   #52
PAJOT
Banneling

Standaard

Citaat:
Korrozje.... daar kan ik alleen in 't Aalsters iets op zeggen. Dit hou je toch niet voor mogelijk in deze tijd?
Nu, als 100% vrouwtjesdierliefhebber zie ik twee mannen met elkaar ook liever niet "bezig" maar ieder zijn ding hé zeg, twee vrouwen daarentegen...vinden de meeste mannen WEL sexy, raar hé?
ook jij uw mening Pajot... maar iconen, sauriërs van deze strekking ga je niet veel meer vinden.
ik geloof ook niet dat de meerderheid fanatiek holibigezind is, zij zeggen maar wat na.

"het is niet van deze tijd" is een onnozel argument dat alleen maar gebruikt wordt om veranderingen te fnuiken

moraliteit is tijdsloos en de goddelijke waarheid is eeuwig

Men mag een morele stelling niet beoordelen op haar succes maar alleen op haar innerlijke gehalte !
Oud 20 september 2006, 20:50   #53
PAJOT
Banneling

Standaard

Citaat:
Untermenschenmoraal ? LOL man toch, je weet echt niet wat je bazelt.
Ik heb namelijk lak aan mensen die bij gebrek van een deftig argument, het duitse erbij moeten halen om op die manier eens een slagje thuis te kunnen halen.
wat waren uw argumenten ook alweer ? Anale seks bij heterokoppels en uw vriend die een homoseksueel is.

Ik moet door u niet terechtgewezen worden.
Oud 20 september 2006, 20:55   #54
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
wat waren uw argumenten ook alweer ? Anale seks bij heterokoppels en uw vriend die een homoseksueel is.

Net zoals u mij niet hoeft onder te delen in hokjes, temeer omdat u mij niet kent en daardoor geen oordeel over mij kunt vellen.
Ik vraag mij af, wat mensen zoals u bezielt vaak, om zo'n uitspraken te doen tegenover medemensen. Ongeacht de geaardheid, het blijven mensen van vlees en bloed met hun eigen gevoelens, die evenzeer het recht hebben om te ademen zoals u dat hebt.
Oud 20 september 2006, 20:57   #55
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ik geloof ook niet dat de meerderheid fanatiek holibigezind is, zij zeggen maar wat na.

"het is niet van deze tijd" is een onnozel argument dat alleen maar gebruikt wordt om veranderingen te fnuiken
welke veranderingen ? *
voor de rest heb je hebt volkomen gelijk hoor.... onnozel argument... (bijna) even onnozel als :

Citaat:
zeker als dat te pas en te onpas gebruikt wordt als dogma, zonder verdere argumentering om verdere veranderingen te fnuiken *

Citaat:
Men mag een morele stelling niet beoordelen op haar succes maar alleen op haar innerlijke gehalte !
dit maakt het af
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2006, 20:58   #56
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

wat waren uw argumenten ook alweer ?
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2006, 21:08   #57
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Als zelfverklaard hoogbegaafde bent u ongetwijfeld op de hoogte van de heersende opvattingen in het Hellas van Platoon, Sokrates, Thales van Milete, Herakleitos, Demosthenes, e.v.a. - d.i. de 'wieg' van onze Westerse beschaving - betreffende de menselijke seksualiteit en de daarbij horende 'mores', niet ?

Anderzijds weet u zeer goed dat u de naam van **** niet ijdel dient te gebruiken, maar u kunt het blijkbaar niet laten.

U begaat hier - minstens - één van de zeven hoofdzonden, mijn beste :
hoogmoed.

En dat nog wel nadat u reeds gevallen bent !
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2006, 21:10   #58
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:

Kwispels van dit slag zijn al even gevaarlijk als extreme moslims, zet dat aan de macht....en 't is alle dagen Pasen of Kerstmis...Ik dacht dat we dat stadium van evolutie toch al wat achter ons hadden gelaten hier in het Westen. De spreekwoordelijke uitzonderingen bevestigen weer. Moet het trouwens niet "tijdloos zijn ipv tijdsloos?
Oud 20 september 2006, 22:34   #59
Zeno!
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Het is duidelijk dat jij geen holebi's als vrienden hebt. Het kan ook moeilijk, anders zou je zo'n groteske onzin niet uitkramen. Het zou me verbazen moest jij überhaupt vrienden hèbben.

Citaat:
Ah bon, dus (hetero)koppels die geen kinderen willen of kunnen krijgen zijn ook minderwaardig? Sinds wanneer draaien liefde en relaties enkel en alleen om voortplanting? En waar haal jij de pretentie vandaan om te oordelen over andermans relaties?

Citaat:
Conclusie: een homoseksuele relatie is een gewone verhouding. Ik ben blij dat je dat zelf inziet.

Citaat:
Ach ja, homo's denken enkel aan seks terwijl bij hetero's alles draait om respect en liefde. Doe nu je sprookjesboek maar dicht en ga slapen.

ps: Waar is Raf trouwens als je 'm nodig hebt, ik dacht dat ie terug was?
Zeno! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2006, 23:00   #60
Truder
Minister-President

Truder's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Truder
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VL Straatvechter Bekijk bericht
Hebben die roze ballerina's nu niks beters te doen dan hun eigen honden op te knopen om weer hun roze di-rupo revolutie te sponseren?
De titel had moeten zijn: Homokoppel knoopt hond op om medelijden te krijgen.
Truder is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be