![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Het best kan men het ressentiment doen voelen door geen vriendschappelijke betrekkingen met holibi's aan te knopen
Homofilie is misschien een geaardheid maar homoseksualiteit is dat zeker niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister-President
|
![]() Een geluk dat deze van jouw soort minder en minder voorkomt; ik heb prachtige vrienden die me gewoon nemen zoals ik ben, die me nemen als de Bart.
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Waarom kan er uit homoseksualiteit niets positiefs uitvloeien??? Wat bedoel je met bevrediging? Nu ja ik vrees dan dat er steeds minder beschaafde mensen rondlopen hoor ![]() ![]() ![]()
was ik maar een traan dan werd ik geboren in je ogen , kon ik leven op je wangen en zou ik sterven op je lippen. Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren Laatst gewijzigd door bartje : 20 september 2006 om 19:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() [quote=slegie;2002400]dieren mishandelingen is in mijn ogen erger dan mensenmishandeling.
dieren kunnen zich dikwijls niet verdedigen, kunnen niet naar de politie gaan, hebben geen rechtbank en ga zo maar door. en dieren zijn altijd onschuldig. bescherm de dieren tegen de beesten Daar schaar ik me volledig achter !!!! ![]() De eerste die aan mijn dieren raakt.... Zo had ik eens een schaap die telkens we uit werken waren bij nen oude kwispel aan zijn groenten ging zitten ![]()
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() uit homoseksualiteit kan geen leven (het hoogste goed n.b!) voortvloeien dus homoseksualiteit is minderwaardig
Alles wat men in een homoseksuele relatie ervaart kan men voor de rest ook in een gewone verhouding ervaren. respect, liefde, etc ... bestaan ook zonder seksualiteit voor zover een homoseksueel daar notie zou van hebben Er bestaat geen beschaafde en morele verantwoording voor uw abject gedrag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() men zou homoseksualiteit kunnen gedogen onder het mom van "individuele vrijheid" ....
Op welke verwerpelijke wijze die vrijheid dan ook ingevuld wordt. Maar tracht het niet als moreel voor te stellen ! Wat betreft de houding van de overheid tav homoseksuelen werd mij de vrijheid van het woord helaas ontnomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heel uwe litaniek over seksualiteit raakt kant noch wal, weet ge dat ? Ik wil de heterokoppels de kost niet geven die evenzeer aan anale sex doen. Iemand die andere niet in hun waarde kan laten, of ze nu in uw perfect wereldbeeld plaatje passen of niet, moet zeker niet de moraalridder komen uithangen in mijn ogen. Mijn beste vriend is een homo, heeft al jaren een vaste relatie, en is trouwer dan de meeste heteromannen die ik ken en heeft als surplus niet zo'n bekrompen idee over mensen van welke geaardheid dan ook zoals jij. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
itt het schuim dat homoseksualiteit verdedigt moeten zogenaamde homofoben zich voor 100ù verantwoorden het is eerder uit intellectuele luiheid dat de mensen homoseksualiteit aanvaarden De massa modeleert zich altijd naar haar elite en op dit moment is er een valse elite met valse ideeën |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nu, als 100% vrouwtjesdierliefhebber zie ik twee mannen met elkaar ook liever niet "bezig" maar ieder zijn ding hé zeg, twee vrouwen daarentegen...vinden de meeste mannen WEL sexy, raar hé? ook jij uw mening Pajot... maar iconen, sauriërs van deze strekking ga je niet veel meer vinden. ![]()
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
bovendien doet het vreemd aan door iemand met een untermenschenmoraal als bekrompen bestempeld te worden .. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb namelijk lak aan mensen die bij gebrek van een deftig argument, het duitse erbij moeten halen om op die manier eens een slagje thuis te kunnen halen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"het is niet van deze tijd" is een onnozel argument dat alleen maar gebruikt wordt om veranderingen te fnuiken moraliteit is tijdsloos en de goddelijke waarheid is eeuwig Men mag een morele stelling niet beoordelen op haar succes maar alleen op haar innerlijke gehalte ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik moet door u niet terechtgewezen worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag mij af, wat mensen zoals u bezielt vaak, om zo'n uitspraken te doen tegenover medemensen. Ongeacht de geaardheid, het blijven mensen van vlees en bloed met hun eigen gevoelens, die evenzeer het recht hebben om te ademen zoals u dat hebt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
voor de rest heb je hebt volkomen gelijk hoor.... onnozel argument... (bijna) even onnozel als : Citaat:
Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anderzijds weet u zeer goed dat u de naam van **** niet ijdel dient te gebruiken, maar u kunt het blijkbaar niet laten. U begaat hier - minstens - één van de zeven hoofdzonden, mijn beste : hoogmoed. En dat nog wel nadat u reeds gevallen bent ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#59 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ps: Waar is Raf trouwens als je 'm nodig hebt, ik dacht dat ie terug was? ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |