![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zo komt het bij mij toch over. Nu ja rooms- rood was geen haar beter aangezien onder hen het gros vand e muilkorfwetten gestemd is. breedspectrumwetten, en ook het inquisitiecentrum is opgericht. Room-rood heeft de wapens van de gedapo( CGKR en breedspectrumwetten) gecreeerd , paars past ze toe. Een vlaamse justitie zou een verademing zijn. Laatst gewijzigd door ilfalco : 23 september 2006 om 00:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Een week voor de verkiezingen vallen Verhofstadt en Onckelinckx elkaar terug in de armen , ontroerend toch .
Het is niet eens bewezen dat die Hoxha in Antwerpen is geweest , toch de aanleiding van de rel . Maar wat wil je , procureur-generaal Christine Dekkers van het parket Antwerpen is een PVV=VLD benoeming terwijl procureur des konings Bart Van Lijsebeth een CVP=CD&V benoeming is . |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is zo simpel en zo doorzichtig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() jaaaa
je bent libertariër die dus nóg liberaler dan de VLD is, donkerdonkerblauw dus. wég met de staat ![]() leve het individualisme ![]() Enfin, maar goed dat jouw ideologie slechts een marginaal aandeel vertegenwoordigt in dit landje ![]() PS ik ben tegen de VLD omdat ik tegen het belgicistische neoliberaal establishment ben. Laatst gewijzigd door Ambiorix : 30 september 2006 om 20:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() Idem.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() Ik noem mezelf liberale nationalist. Een vrij individu als deel van een vrij volk is de regel volgens welke ik leef.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() De vuile truken van de VLD , 60% van de pers , en 60% van de magistratuur is in hun handen , hebben blijkbaar niet volstaan om meer dan 15 % te halen ;
![]() |
![]() |
![]() |