Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 september 2006, 23:42   #41
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Dus als ik het goed begrijp volgens sommigen en eens een voorbeeldje geven;stel,je zoon of dochter zit op de tram maar jij als vader moet een klein eindje verder gaan zitten wegens er geen plaats meer was zodat je dus apart ofzo bent moeten gaan zitten.
Dan komen er van die brave allochtoontjes die het niet kunnen laten amok te maken en bv tegen je zoon te beginnen dreigen dat als hij z'n plaats niet afstaat hij anders afgerammelt word of mss nog erger.Jij als vader ziet dat en wil sowieso en logisch je kind beschermen maar die brave allochtoontjes deinzen natuurlijk voor niets terug en maken zowel de vader als de zoon/dochter uit voor alles en nog wat,totaal geen respect terwijl het wel die allochtonen zijn die in de fout zijn.
Door die vele en zeer grove uitspraken van die brave allochtoontjes krijgt de vader het zodanig op z'n heupen dat hij die ene persoon die de grootste mond heeft gewoon eens goed vast en duidelijk wil maken het gedaan moet zijn want de vader heeft zeker niet de bedoeling om die persoon het ziekenhuis in te slaan.
dat voorbeeldje van je is totaal naast de pot gerukt... en dat weet ge

Citaat:
Maar als ik al die zaken hier lees van onze extreem linkse vrienden hier dan zou dus die vader zijn zoon/dochter niet mogen beschermen dus en is het bv ook niet logisch dat een mens die zodanig langs alle kanten word gepest,uitgescholden en nog bedreigd word bij dan eventjes buiten zijn zinnen is en die persoon gewoon eens te grazen neemt(en zeer terecht dan nog).
dat is nergens gesteld ( uitzonderingen exclusief te benemen )... ook dat weet ge

Citaat:
Dit is hetgeen we krijgen door linkse partijen en zeker extreem linkse partijen en mensen.

Doe zo voort.Laat zo'n mensen maar terug vieren,laat ze maar alles toe.
het alternatief is dat we moeten rekenen op volkshelden als zijnde G. Demoor die preventief wat kutallochtoontjes wurgen teneinde dat de volgende zich wat beter gaan gedragen ?
en als die kutallochtoontjes zich wensen te verzetten tegen dat wurgen zelf moeten opdraaien voor eventuele gevolgen van hun weren ?
schrapping van het recht op zelfverdediging door kutallochtoontjes dus

want dat is precies wat jij stelt ... niet meer niet minder

Laatst gewijzigd door praha : 29 september 2006 om 23:44.
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2006, 23:48   #42
Marlboro
Banneling

Standaard

Ik had niets anders verawcht dat onze linkse vrienden hun moslimvriendjes weer eens verdedigen.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2006, 23:50   #43
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik had niets anders verawcht dat onze linkse vrienden hun moslimvriendjes weer eens verdedigen.
en ik had niets anders verwacht dat jij voorstander was van het preventief uitschakelen van allochtoonse driftkikkers
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2006, 23:56   #44
Bazilfunk
Minister

Bazilfunk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
DeMoor heeft die kerels gevraagd om wat stiller te zijn.Als antwoord hebben ze hem vanalles naar het hoofd geslingerd (woorden kunnen ook pijn doen).Hij heeft er één bij zijn schabernak gepakt en eens doorééngeschud,om hem wat goede manieren bij te brengen. En dan hebben ze hem doodgeslagen...Een verdiende dood? Gij gaat nogal ne gang jong! En dat durft zich dan "verdraagzaam" noemen...
Wel hoe gij het omschrijft hebben die marokaantjes hem ook efkes bij zijne schabbernak gepakt en doorééngeschud.

Ni zeveren he makker, Zwaar agressief geweld is beantwoord met zwaar agressief geweld en demoor is er aan bezweken. Eigen schuld dikke bult!
Bazilfunk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2006, 00:00   #45
Bazilfunk
Minister

Standaard

Citaat:
Moesten we het opnemen voor moslims dan zouden we dat ook doen voor vlaamsnationalisten. Ik vind ze beiden even kortzichtig.

Ik neem het niet op voor een cultuur maar voor een generatie, niet mijn generatie maar wel een generatie waar ik begrip voor kan opbrengen en moest Demoor ook wat meer begrip hebben gehad voor andere generaties dan zat zijn vrouwke nu niet op haar eentje te snotteren.
Oud 30 september 2006, 00:07   #46
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Dus gij vindt het normaal dat ge iemand naar de keel vliegt omdat hem niet stil wil zijn? Ahja 't zijn marokanen, dan magda

Hij heeft zijn verdiende les gehad, hij moest zich maar gedragen op een bus

Citaat:
Het is blijkbaar ook enkel de taal die lastige extreem rechtse voorpost treinchauffeurkes verstaan maar wel duidelijk niet goed beheersen
Moraal van het verhaal: voor Bazilfunk is een dode Vlaams-Nationalist een goede Vlaams-Nationalist.
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2006, 01:06   #47
Bazilfunk
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Moraal van het verhaal: voor Bazilfunk is een dode Vlaams-Nationalist een goede Vlaams-Nationalist.
Verbannen naar een ver eiland is al voldoende
Oud 30 september 2006, 04:57   #48
KrisKras
Banneling

KrisKras's schermafbeelding

Standaard

ik weet nie hoe jullie erover denken, maar als iemand naar mn keel gaat ga ik ervan uit dat die me wil koud maken en dan moogt ge zeker zijn dat ik letterlijk alles doe om die van me af te krijgen. Ik vind dat die kerel er nog vrij goed vanaf is gekomen, want hij is achteraf gestorven door zich dik te maken. Wa moet ik zeggen, wa meer sporten en wa minder Micky Dees!
KrisKras is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2006, 07:43   #49
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KrisKras Bekijk bericht
ik weet nie hoe jullie erover denken, maar als iemand naar mn keel gaat ga ik ervan uit dat die me wil koud maken en dan moogt ge zeker zijn dat ik letterlijk alles doe om die van me af te krijgen. Ik vind dat die kerel er nog vrij goed vanaf is gekomen, want hij is achteraf gestorven door zich dik te maken. Wa moet ik zeggen, wa meer sporten en wa minder Micky Dees!
De vraag is natuurlijk: waarom grijpt iemand naar je keel? Meestal is dat niet zonder reden, wie weet was het voor Guido ook een "verdediging", wilde hij zich afweren van belagers.
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2006, 07:44   #50
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Het is blijkbaar ook enkel de taal die lastige extreem rechtse voorpost treinchauffeurkes verstaan maar wel duidelijk niet goed beheersen
Het feit of de man al dan niet lid was van Voorpost, heeft met de zaak in kwestie niets te maken. Je moet de zaken objectief bekijken.
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2006, 07:49   #51
Jan Meuleman
Europees Commissaris

Jan Meuleman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Het feit of de man al dan niet lid was van Voorpost, heeft met de zaak in kwestie niets te maken. Je moet de zaken objectief bekijken.
Dat is zeker teveel gevraagd aan Bazilfunk
Jan Meuleman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2006, 08:18   #52
Bill
Provinciaal Gedeputeerde

Bill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Moesten we het opnemen voor moslims dan zouden we dat ook doen voor vlaamsnationalisten. Ik vind ze beiden even kortzichtig.

Ik neem het niet op voor een cultuur maar voor een generatie, niet mijn generatie maar wel een generatie waar ik begrip voor kan opbrengen en moest Demoor ook wat meer begrip hebben gehad voor andere generaties dan zat zijn vrouwke nu niet op haar eentje te snotteren.
Echte heldentaal !! Dus wij moeten begrip hebben voor een generatie allochtonen die aan alles en iedereen lak heeft, behalve aan de eigen middeleeuwse volksgenoten /-gebruiken. Heb jij maar lekker veel begrip.... Totdat je ooit zelf eens per ongeluk tegen de vuisten van een groepje allochtoontjes 'valt' natuurlijk.

Al is de nestbevuiler nog zo groot, het ontvangen van dopgeld brengt hem zelden in gewetensnood...
Waar een Bill is, is een weg...
Bill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2006, 09:09   #53
DenHollander1981
Vreemdeling

Standaard

Citaat:

Ik heb nog niet gehoord van incidenten waarbij Vlaamse jongeren een oudere kerel doodgeslagen hebben omdat hij ergens commentaar op had. Maar eigenlijk doet dat niet eens ter zake, autochtoon of allochtoon.

Als klopt wat jij zegt, dat het een generatieconflict is, dan dient die hele jongere generatie heropvoeding te krijgen. Het doodslaan omdat men gecorrigeerd is, is misschien voor u logica, maar voor normale mensen is dat niet zo.
DenHollander1981 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2006, 09:20   #54
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
De vraag is natuurlijk: waarom grijpt iemand naar je keel? Meestal is dat niet zonder reden, wie weet was het voor Guido ook een "verdediging", wilde hij zich afweren van belagers.
Dat hij greep naar die marokaanse jongen z'n keel is z'n dood geworden. Velen begrijpen niet hoeveel "respect" voor noord-afrikaanse jongeren betekent.

=> "Me be treated like a punk, you know that's unheard off
You better watch how you talkin and where you walkin
Or you and your homiez might be lined in chalk"

Amen
Oud 30 september 2006, 09:50   #55
Tantist

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Dus gij vindt het normaal dat ge iemand naar de keel vliegt omdat hem niet stil wil zijn? Ahja 't zijn marokanen, dan magda

Hij heeft zijn verdiende les gehad, hij moest zich maar gedragen op een bus
Het is te hopen voor u dat u nooit uw verdiende les krijgt. Want het is toch erg als de dader slachtoffer wordt en slachtoffer dader. Over normvervaging gesproken.
Oud 30 september 2006, 10:49   #56
Bhairav

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Niemand kan deze bewering van dat naar de keel grijpen een dom idee was en zwaar overdreven, weerleggen.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2006, 10:51   #57
Tantist

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Niemand kan deze bewering van dat naar de keel grijpen een dom idee was en zwaar overdreven, weerleggen.
Niemand kan weerleggen dat diene Demoor het slachtoffer is...
Oud 30 september 2006, 11:01   #58
Marlboro
Banneling

Standaard

Achja,het is al langer dan vandaag geweten dat onze rooie extreem linkse rakkers pro moslims zijn ant dat is hun nieuwe kiespubliek natuurlijk,anders geraken ze aan geen stemmen meer natuurlijk.
Het is duidelijk dat moslims hier alles mogen en bewijst nu nog maar eens door te zeggen dat het die van moor z'n eigen fout zou zijn,gewoonweg schandalig.

Maar goed,als jullie het zo grof willen spelen kan ik dat ook;ik hoop dat al wie een dochter heeft of er ooit eentje zal hebben van extreem linkse dommerikken dat ze eens goed gepakt word door een hele benden allochtonen.En dat ze dan zwanger is van een verkrachter iedereen de vader kan zijn.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2006, 11:39   #59
lenca
Partijlid

Standaard

Citaat:
Achja,het is al langer dan vandaag geweten dat onze rooie extreem linkse rakkers pro moslims zijn ant dat is hun nieuwe kiespubliek natuurlijk,anders geraken ze aan geen stemmen meer natuurlijk.
Het is duidelijk dat moslims hier alles mogen en bewijst nu nog maar eens door te zeggen dat het die van moor z'n eigen fout zou zijn,gewoonweg schandalig.

Maar goed,als jullie het zo grof willen spelen kan ik dat ook;ik hoop dat al wie een dochter heeft of er ooit eentje zal hebben van extreem linkse dommerikken dat ze eens goed gepakt word door een hele benden allochtonen.En dat ze dan zwanger is van een verkrachter iedereen de vader kan zijn.
Ach Marlboro,

Dat mag je echt niet hopen. ???
En wat die moslimvriendjes betreft. Ik denk niet dat ze beseffen wat ze hier verdedigen.
Oud 30 september 2006, 12:28   #60
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Zucht, daar gaan we weer... Wat er precies gebeurd is, zal blijken in de rechtbank. Op basis van de autopsieverslagen, getuigenverklaringen en reconstructie. De rechter zal dan oordelen of en welke verdachten er schuldig zijn aan slagen en verwondingen met de dood tot gevolg. Want dat is de aanklacht, niet moord en zelfs niet doodslag. En die aanklacht is zo, omdat hier simpelweg van moord en doodslag geen sprake is. Dat heeft niets met minimaliseren te maken, maar alles met de feiten.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be