![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
en als die kutallochtoontjes zich wensen te verzetten tegen dat wurgen zelf moeten opdraaien voor eventuele gevolgen van hun weren ? schrapping van het recht op zelfverdediging door kutallochtoontjes dus want dat is precies wat jij stelt ... niet meer niet minder Laatst gewijzigd door praha : 29 september 2006 om 23:44. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Ik had niets anders verawcht dat onze linkse vrienden hun moslimvriendjes weer eens verdedigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ni zeveren he makker, Zwaar agressief geweld is beantwoord met zwaar agressief geweld en demoor is er aan bezweken. Eigen schuld dikke bult! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik neem het niet op voor een cultuur maar voor een generatie, niet mijn generatie maar wel een generatie waar ik begrip voor kan opbrengen en moest Demoor ook wat meer begrip hebben gehad voor andere generaties dan zat zijn vrouwke nu niet op haar eentje te snotteren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moraal van het verhaal: voor Bazilfunk is een dode Vlaams-Nationalist een goede Vlaams-Nationalist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() ik weet nie hoe jullie erover denken, maar als iemand naar mn keel gaat ga ik ervan uit dat die me wil koud maken en dan moogt ge zeker zijn dat ik letterlijk alles doe om die van me af te krijgen. Ik vind dat die kerel er nog vrij goed vanaf is gekomen, want hij is achteraf gestorven door zich dik te maken. Wa moet ik zeggen, wa meer sporten en wa minder Micky Dees!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het feit of de man al dan niet lid was van Voorpost, heeft met de zaak in kwestie niets te maken. Je moet de zaken objectief bekijken.
![]() |
#51 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#53 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Als klopt wat jij zegt, dat het een generatieconflict is, dan dient die hele jongere generatie heropvoeding te krijgen. Het doodslaan omdat men gecorrigeerd is, is misschien voor u logica, maar voor normale mensen is dat niet zo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
=> "Me be treated like a punk, you know that's unheard off You better watch how you talkin and where you walkin Or you and your homiez might be lined in chalk" Amen ![]()
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() Het is te hopen voor u dat u nooit uw verdiende les krijgt. Want het is toch erg als de dader slachtoffer wordt en slachtoffer dader. Over normvervaging gesproken.
![]() |
#56 |
|
![]() Niemand kan deze bewering van dat naar de keel grijpen een dom idee was en zwaar overdreven, weerleggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() Niemand kan weerleggen dat diene Demoor het slachtoffer is...
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() Achja,het is al langer dan vandaag geweten dat onze rooie extreem linkse rakkers pro moslims zijn ant dat is hun nieuwe kiespubliek natuurlijk,anders geraken ze aan geen stemmen meer natuurlijk.
Het is duidelijk dat moslims hier alles mogen en bewijst nu nog maar eens door te zeggen dat het die van moor z'n eigen fout zou zijn,gewoonweg schandalig. Maar goed,als jullie het zo grof willen spelen kan ik dat ook;ik hoop dat al wie een dochter heeft of er ooit eentje zal hebben van extreem linkse dommerikken dat ze eens goed gepakt word door een hele benden allochtonen.En dat ze dan zwanger is van een verkrachter iedereen de vader kan zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Dat mag je echt niet hopen. ??? En wat die moslimvriendjes betreft. Ik denk niet dat ze beseffen wat ze hier verdedigen.
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() Zucht, daar gaan we weer... Wat er precies gebeurd is, zal blijken in de rechtbank. Op basis van de autopsieverslagen, getuigenverklaringen en reconstructie. De rechter zal dan oordelen of en welke verdachten er schuldig zijn aan slagen en verwondingen met de dood tot gevolg. Want dat is de aanklacht, niet moord en zelfs niet doodslag. En die aanklacht is zo, omdat hier simpelweg van moord en doodslag geen sprake is. Dat heeft niets met minimaliseren te maken, maar alles met de feiten.
|
![]() |
![]() |