![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
Bekijk resultaten enquête: Glijdt de BuB af naar extreem-rechts? | |||
Duidelijk |
![]() ![]() ![]() |
18 | 62,07% |
Niet meer dan andere windhanen uit politiek opportunisme |
![]() ![]() ![]() |
11 | 37,93% |
Aantal stemmers: 29. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iedereen kent mijn mening over het Vlaams Blok. Iedereen is op de hoogte van de gemaakte akkoorden tussen het Liberaal Appel en het Vlaams Blok(kartelvorming). Iedereen is op de hoogte van het voorstel van de BUB om een kartel te vormen met het Liberaal Appel,wat Ward Beysen geweigerd heeft. Onlogisch dat ik keuze a neem,ondanks het feit dat ik werd gecontacteerd door de Voorzitter van de BUB,ondanks het feit dat deze mij volgende week(15 Oktober)officieel wilde benoemen als uitzonderlijke secretaris(binnenkort coördinator genoemt) ![]() Mijn politiek verleden bleek DUIDELIJK geen bezwaar voor de BUB. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit pleit voor pollkeuze 1 , zeker op dat moment....
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() ![]() Iedereen heeft het recht om republikein te zijn, maar dit is er wel over voor iemand die de tekst van de Brabançonne 1 dag geleden hier nog had staan. ![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() ![]() ![]() Ik lach me kreupel, en ben toch droef tegelijk. |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Ik vind hetvolgende persoonlijk veel erger,aangezien er op dat ogenblik van een benoeming helemaal geen sprake was,en men van een bijzonder kleine politieke partij toch een duidelijke communicatie verwacht
![]() Van: Patriot Aan: Peter De Ryck Geplaatst: Wo Okt 01, 2003 7:10 pm Onderwerp: Proficiat Ik wens U proficiat met Uw benoeming in de Antwerpse afdeling van onze Partij. Met Belgisch-Nationalistische groet, Bob Vangeel Nationaal Politiek Secretaris BUB. |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
die één dag later al terug werd ingetrokken. Heb jij wel zeker deze job afgewezen omdat jij je niet kon vinden in de voorwaarden van Hans?
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Ik begin stilaan die conflicten met andere partijen te begrijpen
|
![]() |
![]() |
#51 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#52 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In elk al dan niet obscuur groepje waar ge toe behoorde hebt ge dan via een forum proberen een aantal prominenten publiekelijk af te breken met de dreiging om feiten op het tafel te zwieren, wat tot op heden nog steeds niets gebeurd is. Verder kan elk weldenkend persoon duidelijk uit uw acties en teksten afleiden dat buiten een totaal gebrek aan consequentie en idealen, eigenlijk gewoon op een postje uit bent, hoe klein het moge wezen. Kortom, u bent een opportunistje dat zoals een klein kind om zich heen slaat als de dingen niet perfect naar uw zin gaan. Uw opinie wordt nergens nog gewaardeerd en u hebt vakkundig uw eigen kansen op een politieke carriere de grond in geboomd door overal negatief ipv constructief te zijn.
![]() |
#53 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Als je overigens informatie over BUB op het forum plaatst, doe dit dan correct, wil je? BUB heeft nooit het voorstel van kartel met Liberaal Appel gedaan. Wat BUB heeft voorgesteld was een samenwerking tussen alle partijen die door de media geband werden, is naar ieders mening iets totaal anders!!! Overigens, één van uw ex-partijgenoten (L.A.) heeft duidelijk gezegd dat er in BUB wèl problemen waren met uw aanwezigheid, maar ja, men leest wat men wil, en onthoud wat men kan...
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat enkel haar gezegd wordt dat ze niet het recht heeft om zich 'als derde' te mengen in deze kwestie? Nochtans wordt deze kwestie hier publiekelijk uitgesmeerd en kan dus IEDEREEN als 'derde' gezien worden. Vermits ik besef dat het de waarheid is die het meeste kwetst, ga ik er maar van uit dat ik daarom het geliefde doelwit ben.
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar is Peter de Ryck gefrustreerd omdat hij dan toch niet benoemd werd binnen onze Partij en plaatst hij dan maar een anti-monarchistisch prentje.
Peter, het was je zeker en vast gegund lid te worden en op te klimmen naar een hogere functie. Je wilde echter meer, je wilde onmiddellijk absolute macht over onze leden (inclusief over mij, Nationaal Politiek Secretaris van de Partij!!) zonder dat iemand van het Nationaal Bestuur je gezien had! Daarom is het ook logisch dat we je een functie aanboden zonder enorme macht, waarbij je je kon opwerken, als je je capaciteiten getoond had. Blijkbaar telde machtswellust meer dan idealisme (ken je dat?) want onmiddellijk na het voorstel reageerde je verbolgen dat je meer macht wilde en je verwijderde je Belgische Vlag en Brabanconne en plaatste een Albert met een streep erdoor. Politieke idealen? Nooit van gehoord... |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#57 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|