![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Vind je het ok dat een politieker sex heeft met een 16 jarige | |||
Ja (Yes) |
![]() ![]() ![]() |
14 | 34,15% |
Nee (NO) |
![]() ![]() ![]() |
27 | 65,85% |
Aantal stemmers: 41. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat me wel tegen de borst stoot is dat de politieker in kwestie gewoon hypocriet is en zwaar in de strijd gaat tegen kindermisbruik maar zelf ook niet terugdeinst voor kindermisbruik. Het is een beetje hetzelfde als zou uitlekken dat de vriend van Di Rupo FDW zou zijn en FDW jaarlijks de kas van de PS zou spijzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister
|
![]() Ik koester een groot wantrouwen tegen wiens moraal exact lijkt te beantwoorden aan de geëtaleerde handelingen. Het lijkt mij dan dat de moraal ontwikkeld wordt om de daden goed te praten eerder dan dat het gedrag gericht wordt naar de moraal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister
|
![]() Heeft u dan de pretentie te gaan bepalen waar anderen zich aan moeten houden? Zeker zo iemand heeft een voorbeeld te geven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar in het gegeven geval maak je wel de fout van oorzaak en gevolg om de draaien even herformuleren : ik stelde dus dat ie ( algemeen gesproken en nog steeds in veronderstelling van wettelijk toelaatbaar ) dan aldus zijn moraal consequent handelt ... en dat derhalve ook openbaar zonder gêne zal laten zien ( niet wegstoppen dus ) indien hij bv zulke relatie zou aangaan ... niet meer dan logisch medunkt en dat bedoelde ik dus ergens met dat etaleren bijzonder slecht gekozen van me, die term dus... niet moeilijk dat ge tot zulke conclusie kwam in de hoop dat deze post enige klaarheid biedt, Praha Laatst gewijzigd door praha : 3 oktober 2006 om 15:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() gaat het hier nu eigenlijk over Elio of Xavier ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
meestal is dit niet zo... al zijn er tal uitzonderingen 2) gesteld dat 1) opgaat kan ik je ergens gelijk geven... maar vraag ik me wel af wat jij precies verstaat onder dat 'voorbeeld geven' ? ik kan me niet van de indruk ontdoen dat dit dan zowat alles ( bestaande normen en wetten respecteren ) moge inhouden exclusief net die waar hij of zijn partij in het verleden net voor geijverd hebben en er doorgekregen hebben ? dit is gewoon knettergek Laatst gewijzigd door praha : 3 oktober 2006 om 15:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() geen één van beiden...maar gooi gerust op
![]() een meer algemeen topic ( zie titel en openingspost ) naar aanleiding van één of andere politieker Rep. Foley ( aldus longhorn ) uit de states die zich zou bezondigen aan minderjarigen terwijl hij ironisch genoeg voorzitter was van het subcommitee on Missing and Exploited children Laatst gewijzigd door praha : 3 oktober 2006 om 15:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Dat die 52-jarige hier politieker is, doet an sich weinig ter zake.
In de huidige context, en gesteld dat er wederzijdse toestemming is, zie ik nog geen reden om direct moord en brand te schreeuwen. Er zijn massa's 16+jarigen, die sexen met een volwassene, en daar doet men ook niet echt moeilijk rond. Gaan stellen dat het leeftijdsverschil bepalend is, is al helemaal ridicuul. Dan zou je immers moeten gaan stellen dat een 16jarige met een 50jarige slecht is, terwijl je achteraf zal moeten toegeven dat een 20jarige met een 60jarige perfect legaal en ok is... |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Burgemeester
|
![]() Ja, ik vind dat OK want Mohammed had sex met een 9-jarige Aisha.
------------------------------------------------------- Niet geven is geen vorm van geweld, anderen verplichten te geven is dat duidelijk wel. ------------------------------------------------------- Sovjet Rusland en vergelijkbare totalitaire landen zijn voorbeelden van naties die getracht hebben de vrijheid te elimineren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |