![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
zoals met den Ijzertoren! iedereen weet wie het heeft gedaan, maar niemand treed op! ![]() Laatst gewijzigd door fernand : 3 oktober 2006 om 12:26. |
|
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vanavond dan uiteindelijk toch een debat op 1 maar dan wel met alle kopstukken. Een debat man tegen man durft hij precies niet aan... of is het de VRT die het niet aandurft...
|
![]() |
![]() |
#43 |
Burger
|
![]() In de Humo wordt hem gevraagd waarom hij niet met Dewinter in debat durft gaan.
Hij antwoordt: waarom zou ik met Dewinter in debat gaan? Las ik hier niet ergens dat hij de week daarvoor zelf Dewinter had uitgedaagd voor een debat? Kan iemand een link bezorgen? |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() je bedoelt vrouw & kind jarenlang zitten bedriegen tot het uiteindelijk is uitgekomen
![]() Dus niet alleen laf, ook nog eens achterbaks
#46 |
Partijlid
|
![]() Tja, zodat de burger kan kiezen ???
#47 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Partijlid
|
![]()
#49 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maar neen, last van een fobie
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
#51 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Vanmorgen ook op Voor De Dag, Radio1. Eindelijk het langverwachte debat tussen Dewinter en Janssens. Totdat het uiteindelijk zover was: Janssens verklaarde geen man-tegen-man debat te willen voeren, omdat dat een verkeerde indruk zou geven. Janssens houdt meer van debatten waar een gans spectrum aan bod komt (sic). Zelfs Marc vd Looverbos vond het "zwak".
In plaats daarvan gaf men een collage van afzonderlijke replieken van Janssens en Dewinter aan de journalist. Ontstellend zwak vond ik dat...