![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verleden week vroeg mij een turk of de belgen zot zijn om al die vreemdelingen van polen hier binnen te laten.
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hij heeft gelijk: die Turk was hier eerst.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vond dat ook.
Dacht zo ondertussen, misschien is de islam in België zelfs het enige antwoord op al die andere allochtonen? Misschien moeten we de turken eens baas maken?
![]() |
#44 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
of denkt u dat de cafébazeb die bordjes "interdit au nord-africains" er zonder reden hingen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
|
![]() Ik denk dat het eerder schrikschijterij was als reden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken persoonlijk meer Christelijke Turken dan Islamitische.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ahzo, want ik moet nog den eerste tegenkomen (op 1 iemand na) waar ik van onder de indruk, laat staan bang van ben. Of het moest één of ander fucking weird freaky beest zijn met 8 poten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat is het verschil, alle producten komen toch uit de fabrieken. En die gaan ons echt niet vertellen of de etiketen wel op de juiste blikken hangen of niet hoor. Het is enkel een manier om nog meer kleine zelfstandige kapot te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Burger
|
![]() Citaat:
En ja, ik krijg schrik dat binnenkort België zal bestaan uit een set kleurpotloden in plaats van een Belgische populatie!
Pever "Eer de burger over één nacht ijs gaat, danst de idioot op het water." Laatst gewijzigd door Pever : 7 oktober 2006 om 09:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() Misschien moeten we onze jeugd trainen tot stoer canonnenvlees om dit te voorkomen!
Laatst gewijzigd door Bhairav : 7 oktober 2006 om 09:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#56 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
maar in bepaalde minder verstedelijkte gebieden zijn vreemdelingen een zeldzaam zicht. Verder mischien ook vermelden dat we nog meer imigranten nodig zullen hebben om de vergrijzing tegen te gaan. Belg,Turk,Amerikaan of Chinees zijn zit allemaal in ons hoofd net zoals het bestaan van landen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Alle seksuele voorlichting afschaffen en condoomautomaten verwijderen.
Er moet een Vlaams kweekoffensief komen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
2) Als ze dat crapuul pakken moeten ze er even hard tegen optreden als tegen marokaanse criminelen. 3) Zorgen dat ze de matschappij geen schade meer toebrengen, desnoods verwijderen uit de maatschappij ( naar maroc of een werkeiland ) het speelt geen rol. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en van wie de partner ook Nederlands is. Tel daar de 2&3&4 generatie Nderlanders met België pas bij en je komt al snel aan de 50% langs de grenzen en zelfs meer. Ik woon zelf in een landelijk gebied en weet dus waar ik over spreek. Het is niet omdat deze mensen de zelfde huidskleur hebben dat zij geen allochtonen zijn. En vind idd net zoals jij dat men dus moet ophouden met de mensen in te delen volgens afkomst en volgens huidskleur en volgens geloof. Voor mij heb je maar twee soorten mensen, Zij die zich aan de maatschappelijke normen houden en de criminelen die zich van de maatschappelijke normen niets aan trekken. In China is er zo de norm dat iedere vrouw maar 1 zwangerschap mag hebben en dus moet iedereen daar zich aan die norm houden. In Marocco is er de norm dat de vrouw naar de man moet luisteren en iedereen heeft zich dus aan die norm te houden. In België is het de norm dat de vrouw de man pest en dus heeft iedereen zich aan die norm te houden En voor de rest zijn wij allemaal aardlingen en dus gelijk. |
|
![]() |
![]() |