![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Vreemdeling
|
![]() Ik ben blij dat ik de mogelijkheid heb om zélf over de bestemming van m'n erfgoed te beslissen. Als ik m'n zoon nou eenmaal meer mag dan m'n dochter, hoef ik geen wet die mij dwingt om iedereen hetzelfde te doen erven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In België kan je je kinderen niet onterven. Wel kan je één kindsgedeelte vrij aan iemand geven. Een moslim met twee kinderen (zoon, dochter) zou dus zijn erfenis in drie kunnen doen: zoon 2 delen en dochter 1 deel. Normalerwijs is het de echtgenote die dat vrij ter beschikking staande kindsgedeelte ontvangt.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister
|
![]() [quote=lincoln;2059695]
Citaat:
|
|
![]() |