![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister
|
![]() Om dezelfde reden dan dat de zeer goed technische school in Borgerhout (Prins Leopoldstraat) kapot gegaan is: allochtonen die de boel verziekten!
|
![]() |
![]() |
#42 |
Partijlid
|
![]() Spijtig ik heb het debat niet gezien.
Kan je het nog terugvinden ergens ? |
![]() |
![]() |
#43 |
Parlementslid
|
![]() ik vond juist da Filip Dewinter blunderde... joenges toch... hoe die tekeer ging!!!
#44 |
Minister
|
![]() Zeg dat wel. Ik heb al twee waarschuwingen gekregen omdat ik het woord hypocriet gebruikte. Sommigen mogen hier beslist meer dan anderen. Maar mij niet gelaten hoor; feremans is onze subjectieve bondgenoot:het uithangbord van onverdraagzaam links.
Laatst gewijzigd door Duym : 8 oktober 2006 om 10:22. |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#47 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Over blunders gesproken... in Overijse voert het VB campagne voor een "Veilig Overeise"...
|
![]() |
![]() |
#48 |
Burger
|
![]() Ik heb er een hekel aan als ze elkaar niet laten uitspreken.
|
![]() |
![]() |
#49 |
Minister
|
![]() Dat is een prachtige zet! Nu weet iedereen dat het Vlaams Belang opkomt in Overijse. Zij hebben dat geleerd van Verhofstadt die ook zijn blunders verkoopt als verwezenlijkheden.
#50 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Burgemeester
|
![]()
|
|
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
en het "zegt" eveneens dat jij zo maniakaal geïndoctrineerd bent dat je manifeste fouten niet eens meer KAN toegeven... |
|
![]() |
![]() |
#53 | |
Burgemeester
|
![]()
|
|
![]() |
![]() |
#54 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En dan nog een dossier opstellen dat is vakjargon voor : een papiertje geven met daarop : U moet het land verlaten. En lopen dat die dan doen... ge kunt dat nie geloven hoe snel die dan lopen om het land te verlaten....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vond haar repliek ijzersterk : "onveiligheid ? samenleven ? Ik WERK wel in een antwerpse school met +40 nationaliteiten, niemand hier hoeft mij "de problemen" komen uit leggen of verduidelijken " ![]() Zo jong nog ... en reeds op dit niveau presteren in een (mak)debat met oude rotten die al veel watertjes doorzwommen hebben, dat wordt nog een madam om rekening mee te gaan houden. Bovendien : het zal ook wel nodig zijn voor groen om zich met dergelijk talent te herbronnen, willen ze binnen een tiental jaar terug een partij van formaat zijn. Dewinter was idd niet van zijn beste doen , zeker toen hij onderruit ging met de cijfers waarop van Campenhout natuurlijk voorbereid was : Nee, Dewinter, in tegenstelling met wat u zegt is de criminaliteit met 16 % GEDAALD tijdens ons bestuur en is het tourisme sterk TOEGENOMEN. Ook de repliek : "als Janssens als marketeer de "goede reclame"-man van het stad is , bent u de diegene die vooral slechte reclame voor antwerpen wil maken" kon tellen ! voor de rest : tam debat waar buiten de coming lady van het groene partijtje niemand hoge toppen scheerde.
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 8 oktober 2006 om 11:39. |
|
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#57 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En het is niet bepaalt in een school dat ik werk!! ![]()
![]() |
#58 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat dan? |
|
![]() |
![]() |
#59 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#60 |
Minister-President
|
![]() gelieve dan zéér dringend een school te bezoeken want je taalfouten beginnen echt beschamend te worden ...
|
![]() |