![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dat is ze bijna nooit (en niet alleen bij verkiezingen)... ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 9 oktober 2006 om 10:15. |
|
![]() |
![]() |
#42 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
#43 |
Minister-President
|
![]() Een getuige van het VB in Hoboken. Hier is het laatste nog niet over gezegd.
Alleen al het feit dat digi^polis opgericht door de sossen , bestuurd door de sossen... de stemmen telt ZONDER ENIGE CONTROLEMOGELIJKHEID is ethisch niet verantwoord. Het enige wat wij vragen is dat de mensen een tastbaar bewijs krijgen van hun stem dat voor controle kan zorgen. |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
||
![]() |
![]() |
#45 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#46 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
De media heeft er gewoon een tweestrijd van gemaakt en mensen hebben geconcludeerd dat ze liever een burgemeester als Janssens hebben als Dewinter. MAar het Vlaams Belang boet toch niet in aan populariteit? De mensen hebben dit geinterpreteerd als rechtstreekse burgemeesterverkiezingen, dus volgende verkiezingen (2007) zal het VB de criticasters hun mond weer snoeren. En dat zal MIJ deugd doen patrick Laatst gewijzigd door Enigma² : 9 oktober 2006 om 10:52. |
|
![]() |
![]() |
#47 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Als informaticus stel ik mij zeer veel vragen omtrent wat er allemaal gebeurt is. Ik vind dat er een onafhankelijk onderzoek moet komen naar wat er allemaal is foutgelopen en telprocedure en software die gebruikt wordt. Hier is momenteel geen enkele controle op. Iemand die stemt met de computer kan zelfs niet controleren op wie hij gestemd heeft. Er zou bij elke electronische stemming een ticket afgedrukt moeten worden dat ook in een urne geplaatst moet worden. Dan kan de kiezer het controleren, en dan kan men achteraf steekproeven houden op de correctheid !
![]() |
#48 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Dat ticket vind ik een hele goede oplossing.
![]() |
#49 |
Burgemeester
|
![]() Ik ben heel benieuwd wat het staartje van de hele situatie zal zijn.
Ik was gisteravond niet thuis dus heb het hele gebeuren jammer genoeg gemist ![]() Ik heb dit draadje hoe dan ook met nogal wat verbazing gelezen. |
![]() |