Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2006
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006.

Discussietools
Oud 9 oktober 2006, 09:54   #41
Dave Brocatus
Parlementsvoorzitter

Dave Brocatus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
manneke,je hebt ook nog die snelbelgwet,ts.Je hebt ook nog de 14000-15000 vlamingen die zijn vetrokken uit antwerpen en borgerhout zegt genoeg,mensenlief,als jullie dit allemaal normaal vinden dat heel borgerhout zo goed als alleen maar bestaat uit moslims,doe gerust zo verder,ooit zal men er wel de prijs voor betalen en voorgoed.
Bij het lezen hiervan, komen er zo spontaan enkele vragen in mij op.

Waar hebt u uw gegevens vandaan?
Hoeveel van die 14000-15000 Vlamingen zijn kiesgerechtigd?
Hoeveel van die uitgeweken Vlamingen hebben tijdens de vorige gemeenteraadsverkiezingen op Vlaams Blok gestemd?
Oud 9 oktober 2006, 09:59   #42
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

lantjes's schermafbeelding

Standaard

VB wint een half % in Antwerpen, wat nog altijd winnen is..
De dag dat de allochtone Antwerpenaren met een eigen lijst opkomen, het kan niet snel genoeg, zakken de sossen weer tot onder het niveau van VB, no problem. En ik gun de VLD hun afgang van harte, die hebben ze aan hun houding ten opzichte van oa het migrantenstemrecht te danken. Is dat trouwens wel van toepassing bij de federale verkiezingen? Was dat niet enkel op gemeentelijk vlak?
lantjes is offline  
Oud 9 oktober 2006, 10:00   #43
Marlboro
Banneling

Standaard

Het waren gemeenteraadsverkiezingen.
Als die 14000 vlamingen naar bv het platteland zouden getrokken zijn dan is dit zeer pijnlijk verlies voor het vb in antwerpen.En wat gebeurt er;er zijn meer allochtonen bijgekomen.
Marlboro is offline  
Oud 9 oktober 2006, 10:18   #44
Abiogenesis
Lokaal Raadslid

Abiogenesis's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
Zoals ik hier al gepost heb met cijfers en bronnen is dit ONZIN migrantenstemrecht gaat over enkele honderden stemmen, migratie enkele 1000'en op een stad van 250 000 kiezers verwaarloosbaar
Migratie enkele duizenden? Als u ziet dat er meer en meer mensen (die er het geld voor hebben, en het kotsbeu zijn) gaan wonen in een van de randgemeenten (of zelfs nog verder, bv in het Waasland) en dat na 6 jaar tijd toch meer dan 12000 stemmen MEER geteld zijn, dan kan je er vrij zeker van zijn dat we hier al niet meer over enkele "nieuwe" migranten spreken... Het getal loopt makkelijk op tussen de 20 en 25000. (en dan heb ik het over stemgerechtigden...)

Daarentegen weet ik zelf maar al te goed dat er veel vb'ers ondertussen verhuisd zijn naar Deurne, het Waasland, etc...

Laatst gewijzigd door Abiogenesis : 9 oktober 2006 om 10:22.
Abiogenesis is offline  
Oud 9 oktober 2006, 10:22   #45
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
manneke,je hebt ook nog die snelbelgwet,
Goed voor een 8000 per jaar voor HEEL BELGIE, dus voor de provincie antwerpen (1/8ste van belgie) een 1000 per jaar of 6000 op 6 jaar .
Citaat:
ts.Je hebt ook nog de 14000-15000 vlamingen die zijn vetrokken uit antwerpen en borgerhout zegt genoeg
bron? En vertrokken betekend stemmen minder of komen er magisch anderen in de plaats?
Citaat:
,mensenlief,als jullie dit allemaal normaal vinden dat heel borgerhout zo goed als alleen maar bestaat uit moslims,doe gerust zo verder,ooit zal men er wel de prijs voor betalen en voorgoed.
Borgerhout bestaat niet voor zogoed als alleen uit moslims, kom je daar vaak soms? Ik soms en ja er zijn problemen maar dat enkel op migranten steken is achterlijk.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline  
Oud 9 oktober 2006, 10:24   #46
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abiogenesis Bekijk bericht
Migratie enkele duizenden? Als u ziet dat er meer en meer mensen (die er het geld voor hebben, en het kotsbeu zijn) gaan wonen in een van de randgemeenten (of zelfs nog verder, bv in het Waasland) en dat na 6 jaar tijd toch meer dan 12000 stemmen MEER geteld zijn, dan kan je er vrij zeker van zijn dat we hier al niet meer over enkele "nieuwe" migranten spreken... Het getal loopt makkelijk op tussen de 20 en 25000. (en dan heb ik het over stemgerechtigden...)
En waar haal je die cijfers? laat me raden? uw duim?Zie eens op :http://www.allrights.be/effectsnelbe...ticle&sid=58En zie dat dit gewoonweg niet verklaard kan worden ENKEL door migratie en naturalisatie.
Citaat:
Daarentegen weet ik zelf maar al te goed dat er veel vb'ers ondertussen verhuisd zijn naar Deurne, het Waasland, etc...
Jij kent ze alle 15000?
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

k9 is offline  
Oud 9 oktober 2006, 10:30   #47
another brick
Gouverneur

another brick's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door colargo Bekijk bericht
wat is er mis met je eigen identiteit te willen behouden ipv je te laten opeten.

De slogan 'Je bent wat je eet' klopt dan toch niet?
another brick is offline  
Oud 9 oktober 2006, 10:31   #48
Abiogenesis
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
En waar haal je die cijfers? laat me raden? uw duim?Zie eens op :http://www.allrights.be/effectsnelbe...ticle&sid=58En zie dat dit gewoonweg niet verklaard kan worden ENKEL door migratie en naturalisatie.
Jij kent ze alle 15000?

Als u zelf eens de moeite doet om het op te zoeken (niet zo moeilijk hoor...) dan zal u zelf tot de conclusie komen dat er tov 2000 +12000 stemmen zijn... Ik wijt het niet compleet aan de allochtoonse gemeenschap, PJ heeft groen en de vld gewoon doodgemaakt, door zijn campagne "ik tegen het vb"...

En neen, u hoeft niet minachtend te doen, ik ken ze natuurlijk niet allemaal persoonlijk, toch kom ik zelf uit het Antwerpse (woon ondertussen ook in het Waasland) en ken zeer veel mensen die de laatste jaren verhuisd zijn.

Zou u mij misschien een andere link kunnen geven, want deze dat u nu gegeven heeft is "forbidden" voor mij...

Laatst gewijzigd door Abiogenesis : 9 oktober 2006 om 10:32.
Abiogenesis is offline  
Oud 9 oktober 2006, 10:41   #49
k9

Standaard

Citaat:
Als u zelf eens de moeite doet om het op te zoeken (niet zo moeilijk hoor...) dan zal u zelf tot de conclusie komen dat er tov 2000 +12000 stemmen zijn...
En?Dat kunnen 12 000 allochtonen of 12 000 autochtonen zijn.
Citaat:
Ik wijt het niet compleet aan de allochtoonse gemeenschap, PJ heeft groen en de vld gewoon doodgemaakt, door zijn campagne "ik tegen het vb"...
Weeral en? Het goed recht van de SPA, de coalitie gesprekken zullen nu wel grappig zijn denk ik.
Citaat:
En neen, u hoeft niet minachtend te doen, ik ken ze natuurlijk niet allemaal persoonlijk, toch kom ik zelf uit het Antwerpse (woon ondertussen ook in het Waasland) en ken zeer veel mensen die de laatste jaren verhuisd zijn.
Nogmaals en? Ik ken 2 autochtonen die NAAR antwerpen verhuisd zijn feit is dat je geen enkel idee hebt of die nieuwe kiezers allochtoon zijn of autochtoon maar je doet wel alsof je het weet.
Citaat:
Zou u mij misschien een andere link kunnen geven, want deze dat u nu gegeven heeft is "forbidden" voor mij...
probeer http://www.allrights.be/intro.htmleens

k9 is offline  
Oud 9 oktober 2006, 10:52   #50
Duvelke

Duvelke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Belachelijke hond.
Doe die rooie bril af.
't steekt e jongen
Oud 9 oktober 2006, 11:15   #51
Abiogenesis
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
En?Dat kunnen 12 000 allochtonen of 12 000 autochtonen zijn.Weeral en? Het goed recht van de SPA, de coalitie gesprekken zullen nu wel grappig zijn denk ik.Nogmaals en? Ik ken 2 autochtonen die NAAR antwerpen verhuisd zijn feit is dat je geen enkel idee hebt of die nieuwe kiezers allochtoon zijn of autochtoon maar je doet wel alsof je het weet.
probeer http://www.allrights.be/intro.htmleens
Natuurlijk weet ik niet uit hoeveel % allochtonen en autochtonen die 12.000 kiezers bestaan. Wat ik wel weet is dat wanneer ik in Borgerhout rondloop ik daar de laatste jaren meer en meer allochtonen zie, en minder autochtonen. In Antwerpen valt dit natuurlijk minder op (al doet het dat wel...), daar wonen meer dan 10 keer zoveel burgers als in Borgerhout...

Als u denkt dat de meeste "nieuwe Antwerpenaren" autochtonen zijn, dan denk ik dat u een mooi roos brilletje op heeft. Het straatbeeld zegt genoeg. Of bent u nog nooit in Antwerpen geweest?

En stop nu eens met het minachtend doen... U zegt dat de overwinning van PJ nooit compleet aan de allochtonen kan toe te schrijven zijn, ik stem daar mee in, en uw antwoord is "En?"... Ik heb nooit gezegd dat dit PJ zijn recht niet is...

Laatst gewijzigd door Abiogenesis : 9 oktober 2006 om 11:23.
Abiogenesis is offline  
Oud 9 oktober 2006, 11:24   #52
Amon_Re

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ciccio Bekijk bericht
Het was een verrassing Philip Dewinter gisterenavond een eerder flauw en kleurloze - iets wat we van hem niet gewend zijn - verklaring te zien afleggen. Duidelijk aangeslagen, door het niet halen van het verhoopte resultaat, gaf hij tekst en uitleg bij zijn eerste zwarte zondag.
Whoa! Man, waar woon jij? Jupiter? Het niet groeien van het VB is absoluut geen overwinning, je zit nog steeds met 33,5% mensen die niet van de andere partijen moeten hebben, je zit nog steeds met 1/3 van de Antwerpse bevolking die blijkbaar niet happy zijn met het beleid, en de enige verschuivingen zijn in de coalitie zelf (namelijk de VLD die in elkaar gestompt werd, wat volgens mij nog maar een voorsmaakje is voor '07), en voor de rest elders in't land doet VB het goed.

Citaat:
Al was zijn commentaar op de reusachtige en bijna irreële overwinning van Patrick Janssens fundamenteel juist - nl. dat hij wint door het opeten of cannibaliseren van de andere meerderheidspartijen - weet ik niet of hij daar voor zichzelf de juiste conclusies uit trekt. Integendeel zelfs.
De antwerpenaar heeft gisteren klare taal gesproken. Men is bereid om over de politieke grenzen heen te gaan, louter en alleen om Philip Dewinter af te stoppen. Zoals zovelen beweren, was de overwinning van Janssens helemaal niet gelegen aan goed bestuur of aan een "positief programma" van de sp.a (ik weet zelfs niet of de Antwerpenaar weet, wie juist schepen is van welke tak, en wat er allemaal gerealiseerd is).
Hoe je deze conclusie kan maken snap ik absoluut niet, aangezien stemmen voor SP.a of de VLD of om't even wie van de monstercoalitie hetzelfde resultaat levert.

Citaat:
Neen, de stemmen waren niet voor Janssens, maar wél tegen Dewinter!
Ilogische conclusie.

Citaat:
En ja, het zo omstreden cordon sanitaire - in principe ondemocratisch van nature - heeft zich gisteren spontaan afgespeeld aan de stembus. Democratie ten top!
Ilogische conclusie, de mensen die SP.a stemden deden dat niet om het VB te counteren, maar om de SP.a (of de coalitie) te steunen. Wat men wel zag was een flinke afstraffing voor één bepaald lid van die coalitie, namelijk de VLD, en dit hoogstwaarschijnlijk omwille van het nationale beleid van deze partij.

Citaat:
Het eigen volk heeft gesproken, het eigen volk is duidelijk.
Men wil Dewinter niet als burgemeester!
Deze keer blijkbaar niet nee, is dat zo abnormaal dat men verschuivingen ziet?

Citaat:
Zelfs al moet men zijn eigen partij verlaten, zelfs moet men zich laten cannibaliseren.
Euh, watte? Als ik van VLD naar SP.a ga, kanibaliseer ik mijneige? Hallo?

Citaat:
Het zou overbodig zijn toe te voegen dat het gisteren helemaal geen "match nul" was. Die naieve illusie en doorzichtige gezichtsredder is te goedkoop voor woorden.
Denk even na, wat verandert er in Antwerpen?

Citaat:
Er is er maar één verloren in Antwerpen. Er is er maar één die na 20 jaar nog altijd aan de zijlijn staat te roepen. Er is er maar één die definitief zijn burgemeester droom mag opbergen en er is er maar één die massaal door de kiezer de bons heeft gekregen!
33,5%, dat noem ik niet massaal door de kiezer de bons krijgen.

Citaat:
Dewinter jongen, tijd om te dimmen!
Ik zou graag wat meer gezond verstand willen zien, hoe je het ook draait of keert, het VB nam weeral grote stappen vooruit, en voor elke andere partij zouden we spreken over monsterscores.

Het feit blijft, dat zolang men de problemen in België niet aanpakt, dat het VB zal blijven groeien.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

Laatst gewijzigd door Amon_Re : 9 oktober 2006 om 11:30.
Amon_Re is offline  
Oud 9 oktober 2006, 11:26   #53
k9

Standaard

Citaat:
Natuurlijk weet ik niet uit hoeveel % allochtonen en autochtonen die 12.000 kiezers bestaan. Wat ik wel weet is dat wanneer ik in Borgerhout rondloop ik daar de laatste jaren meer en meer allochtonen zie, en minder autochtonen. In Antwerpen valt dit natuurlijk minder op (al doet het dat wel...), daar wonen meer dan 10 keer zoveel burgers als in Borgerhout...

Als u denkt dat de meeste "nieuwe Antwerpenaren" autochtonen zijn, dan denk ik dat u een mooi roos brilletje op heeft. Het straatbeeld zegt genoeg. Of bent u nog nooit in Antwerpen geweest?
Ik werk er en heb er gestudeerd dus nee hoor ken het wel, ook borgerhout en ik herhaal je hebt geen idee hoe de bevolking samengesteld is en het maakt NIKS uit zelf al waren AL die 12 000 allochtonen die hebben recht op hun stem en als die niet op VB stemmen is dat een VB probleem
Citaat:
En stop nu eens met het minachtend doen... U zegt dat de overwinning van PJ nooit compleet aan de allochtonen kan toe te schrijven zijn, ik stem daar mee in, en uw antwoord is "En?"... Ik heb nooit gezegd dat dit PJ zijn recht niet is...
dus waarom begin je er dan over?

k9 is offline  
Oud 9 oktober 2006, 11:42   #54
Dave Brocatus
Parlementsvoorzitter

Dave Brocatus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
...
...
Uit het straatbeeld kan niemand opmaken of de "nieuwe Antwerpenaren" autochtoon of allochtoon zijn. Want als er allochtonen door de Antwerpse straten wandelen dan kan men onmogelijk zeggen of dat "oude" of "nieuwe" Antwerpenaren zijn. Men kan zelfs niet eens met zekerheid zeggen dat het inwoners van Antwerpen zijn.
Oud 9 oktober 2006, 11:56   #55
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ciccio Bekijk bericht
Neen, de stemmen waren niet voor Janssens, maar wél tegen Dewinter!
En ja, het zo omstreden cordon sanitaire - in principe ondemocratisch van nature - heeft zich gisteren spontaan afgespeeld aan de stembus. Democratie ten top!

Het eigen volk heeft gesproken, het eigen volk is duidelijk.
Men wil Dewinter niet als burgemeester!
Zelfs al moet men zijn eigen partij verlaten, zelfs moet men zich laten cannibaliseren.

Het zou overbodig zijn toe te voegen dat het gisteren helemaal geen "match nul" was. Die naieve illusie en doorzichtige gezichtsredder is te goedkoop voor woorden.
Er is er maar één verloren in Antwerpen. Er is er maar één die na 20 jaar nog altijd aan de zijlijn staat te roepen. Er is er maar één die definitief zijn burgemeester droom mag opbergen en er is er maar één die massaal door de kiezer de bons heeft gekregen!

Dewinter jongen, tijd om te dimmen!
Je vergist je, grotendeels toch. De winst van Janssens is inderdaad te danken aan een pak mensen die daarmee hoogstwaarschijnlijk tegen Dewinter stemmen ipv voor Janssens. Hoewel, zelfs daarbij stel ik mij vragen. Dat Groen! en SP.A communicerende vaten zijn, is bekend. Dat de VLD de dieperik ingaat, is ook bekend. In hoeverre is die "anti-Dewinter" stem dus effectief een bewuste "anti-Dewinter" stem en niet een meer strategische stem, waarbij het zinkende schip wordt verlaten ten voordele van "the next best thing"? Maar zelfs dan nog:

Uw claim over de democratische legitimatie van het cordon is een hoop nonsens. Je weet niet waarom men op deze of gene persoon stemde, en dus is het volslagen onzin te stellen dat men het cordon wilde gehandhaafd zien. Hoogstwaarschijnlijk zijn er Janssens-kiezers (en ik denk zelfs een relatief grote hoeveelheid) die toch tegen het Cordon zijn, en om andere redenen voor Janssens kiezen.

Bovendien zit je met een mes dat aan 2 kanten snijdt: die kiezers die nu bewust tegen Dewinter gestemd hebben (de "gekannibaliseerde" kiezers), hadden onder normale omstandigheden niet op Janssens gestemd. Janssens' populariteit ligt dus eigenlijk een stuk lager dan de cijfers doen uitschijnen, en dit dan nog ondanks de hulp van heel wat BV's in zijn campagne. Het VB stijgt alsnog, zij het maar een teleurstellende hoeveelheid, en deelt dus niet echt in de klappen die werden uitgedeeld tijdens 0110 (die worden eigenlijk eerder geincasseerd door VLD en Groen!).

Al bij al een teleurstellend resultaat voor het VB, maar de "meerderheid" heeft het met de gebruikte middelen eigenlijk ook niet al te ver geschopt. Wordt ongetwijfeld nog vervolgd...
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 9 oktober 2006, 12:03   #56
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaal Bekijk bericht
Ik weet het niet hoor.

Het is volgens mij voorbarig om het succes van Janssens uitsluitend te wijten aan de wil om FDW af te blokken. Wie voor VLD of het kartel stemde wist toch dat dat FDW evengoed zou afblokken? Verder is de winst van Janssens zo groot dat hij persoonlijk en het gevoerd beleid toch ministens voor een deel hebben meegespeeld denk ik.

Wat ik graag zou willen weten is hoeveel stemmen (in aantal) er deze keer naar de SPa en het VB gingen vergeleken met 2003 en 2004. Zo weet je of er meer of minder stemmen naar het VB gingen. Ik acht het immers best mogelijk dat migrantenstemrecht en de snel-Belg wet een rol hebben gespeeld.

Met zoveel duizenden kan dat niet anders als een rol spelen, 10 % gaat dat misschien niet uitmaken, maar je zou inderdaad, te totale demografische evolutie in 6 jaar moeten bekijken, wil je echt weten, wie wat , waar en hoe. + het aantal nieuwe belgen enz... natuurlijk.
Herr Flick is offline  
Oud 9 oktober 2006, 12:10   #57
Abiogenesis
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
dus waarom begin je er dan over?
µ

Ik citeer jou even: "zie dat dit gewoonweg niet verklaard kan worden ENKEL door migratie en naturalisatie." einde citaat.

Hierop heb ik gereageerd dat ik ook wel weet dat het niet enkel daardoor verklaard kan worden... Daarop reageert u alsof ik vind dat het PJ zijn recht niet is om zijn vrienden (vld en groen) dood te maken (wat ik nooit gezegd heb...). Dat sp-a nu de grootste is in Antwerpen vind ik minder leuk.

Maar ik vind het zeer leuk dat hij geprobeert heeft om zijn kanon af te vuren op het VB en ipv raak te schieten heeft hij 2 eigen vrienden afgeschoten. Het VB heeft hij met veel moeite een miniscuul schampschotje kunnen toebrengen...

En over het eerste deel van je tekst:
Natuurlijk is dat het probleem van het VB zelf (hun standpunten), maar er zijn wel genoeg paspoorten en uitnodigingen verstuurd in het kader van "alles-mag-om-het-VB-te-stoppen-politiek".

Laatst gewijzigd door Abiogenesis : 9 oktober 2006 om 12:32.
Abiogenesis is offline  
Oud 9 oktober 2006, 12:28   #58
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Net zoals de meerderheid van de Vlamingen was Dewinter ook tegenstander van de snelBelgwet, masale regulariseringen en stemrecht voor mensen die geen Belg willen worden.

Jij maakt daarvan dat Dewinter tegen vreemdelingen is in plaats van tegen het vreemdelingenbeleid. En dat is oneerlijk want dat zegt ie hoegenaamd niet. Dit is wat jij er onterecht van maakt.

Paulus.
Nee dat zeg ik helemaal niet, ik zeg dat hij de termen nieuwe belgen/vreemdelingen uitspuwt en hen enkel verantwoordelijk acht voor het verliesZoals aik al zei daar kwam de ware aard van de winter nog maar eens boven.

k9 is offline  
Oud 9 oktober 2006, 12:30   #59
k9

Standaard

Citaat:
µ

Ik citeer jou even: "zie dat dit gewoonweg niet verklaard kan worden ENKEL door migratie en naturalisatie." einde citaat.

Hierop heb ik gereageerd dat ik ook wel weet dat het niet enkel daardoor verklaard kan worden... Daarop reageert u alsof ik vind dat het PJ zijn recht niet is om zijn vrienden dood te maken (wat ik nooit gezegd heb...). Dat sp-a nu de grootste is in Antwerpen vind ik minder leuk.
Dood te maken? Denk dat we naast elkaar aan het spreken zijn, laar maar.
Citaat:
Maar ik vind het zeer leuk dat hij geprobeert heeft om zijn kanon af te vuren op het VB en ipv raak te schieten heeft hij 2 eigen vrienden afgeschoten. Het VB heeft hij met veel moeite een miniscuul schampschotje kunnen toebrengen...
Elk begin is moeilijk he
Citaat:
Natuurlijk is dat het probleem van het VB zelf (hun standpunten), maar er zijn wel genoeg paspoorten en uitnodigingen verstuurd in het kader van "alles-mag-om-het-VB-te-stoppen-politiek".
Wat bedoel je nu? heb je het hier over migratie?

k9 is offline  
Oud 9 oktober 2006, 12:41   #60
Abiogenesis
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Dood te maken? Denk dat we naast elkaar aan het spreken zijn, laar maar.

Wat bedoel je nu? heb je het hier over migratie?
Vooral groen, die 4 van hun 6 zetels verliezen en naar alle waarschijnlijkheid niets meer gaan te zeggen hebben in Antwerpen, die zijn toch gewoonweg doodgetrapt door de Sp-a. En de VLD die de helft verliest...

Ik heb het eigenlijk over de hele pot... Snelbelgwet, gewone naturalisaties, stemrecht voor vreemdelingen,...
Het is allemaal maar een beetje, maar alles samen is het al een hoop, wat natuurlijk niet wil zeggen dat ik denk dat het COMPLEET daaraan ligt dat Antwerpen nu massaal voor rood stemt. PJ heeft goed werk geleverd de laatste jaren, anders haal je niet zo een score...

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be