![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Parlementslid
|
![]() U zult mij op mijn woord moeten geloven
![]() |
#42 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() [quote=Metal Tom;2066034]Even een vraag aan het collectieve forum naar aanleiding van de discussies rond de recente verkiezingen.
Het VB beweert zelf niet racistisch te zijn want verklaart perfect te kunnen leven met allochtonen die zich integreren en die naast hun rechten ook hun plichten als burger vervullen. Is het in deze context dan niet verwonderlijk dat men fulmineert tegen het 'vreemdelingenlegioen' van SPa? Heeft dat (vermeende) legioen dan niet net bewezen dat ze wel degelijk ingeburgerd zijn door gebruik te maken van hun burgerplicht om te gaan stemmen? Ingeburgerd ? Laat me niet lachen, ze zijn gewoon opgetrommeld om tegen het VB te stemmen. Moet het VB niet dankbaar zijn om zovele goed geïntegreerde nieuwe Belgen die zich mooi houden aan de wet? Vraag maar eens of ze zich Belg voelen, ik denk dat je van hun antwoord zou verschieten. Trouwens iemand die godsdienst boven de wet stelt, kan niet ingeburgerd zijn. Fabeltjes door de sossen voorgesteld, maar enkel dienend om het VB een hak te zetten.[/quote]
![]() |
#43 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Het VB daarentegen zegt onverbloemd hoe de zaken er voor staan en wat dient te gebeuren vooraleer ze in onze maatschappij kunnen worden opgenomen. En dat is m.i. het minste dat van een vreemdeling die hier van alle rechten mag genieten, mag verwacht worden. En dat heeft niets met racisme te maken, maar met een degelijk vreemdelingenbeleid.
![]() |
![]() |
#44 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik weet niet of je het gezien hebt, maar het vlagje heeft wel de Belgische kleuren. Het rood moet weg.
![]() |
#45 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#46 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Meer nog, de enige. Het is altijd een pluspunt als men er meerdere kent, maar de enige taal in Vlaanderen is NEDERLANDS.