Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 oktober 2003, 15:50   #41
Marie-José
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Nogmaals Antoon uw stemgedrag doet hier niets terzake!

Wel de standpunten die jij op deze topic komt verdedigen, totaal identiek aan die van de Blok partij-top. Je gebruikt zelfs letterlijk hun persmededelingen zonder dit direct te vermelden. Spijtig dat jij als NIET-BLOKKER die leugenachtige praatjes van hen zomaar klakkeloos overneemt.

Het is ook kinderachtig, unfair en onbegrijpbaar op de manier waarop het Blok reageert. Eigenlijk geven ze op die manier toe dat zij schuldig zijn . Waarom voelen zij zich anders zo geviseerd door dit nieuwe wetsvoorstel:
“De nieuwe wet moet het mogelijk maken om partijen die zitting hebben in het parlement en de mensenrechten in woord of daad schenden, financieel te bestraffen.”

Volgens mij gaat Di Rupo het Blok niet kunnen raken, maar ondertussen heeft het Blok eens te meer zijn waar gelaat laten zien! Een partij die elk middel, hoe smerig en leugenachtig ook, aangrijpt om aan de macht te komen.

De Blokpartij-top heeft ZEKER RECHT op een groeiende leugenneus van Pinokio, nog meer dan Verhofstadt!
Marie-José is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2003, 16:00   #42
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Zoals ik reeds schreef, wanneer het Blok iets beweert dat juist is, mag het ook worden vermeld.

Of tegen wie dacht je dat die voorstellen waren gericht, om de franstalige groenen te sanctioneren?

Wordt wakker, hoe ongelofelijk het wel is, die luie Walen krijgen miljarden van het dynamische Vlaanderen om te kunnen parasiteren, doch ze beslissen alles wat hier gebeurt.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2003, 16:13   #43
jef
Gouverneur

Standaard

Neen, Antoon, neen. Als het blok zegt op een mooie zomerdag dat het mooi weer is, dan mag dat als pc-ke niet bevestigd worden.
jef is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2003, 16:25   #44
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jef
Neen, Antoon, neen. Als het blok zegt op een mooie zomerdag dat het mooi weer is, dan mag dat als pc-ke niet bevestigd worden.
just
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2003, 17:38   #45
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Jij wilt mij absoluut tot Blokker 'benoemen'. Waarom zou ik jou anders niet zeggen dat ik precies bij het Vlaams Blok hoor?

Ik herhaal en bevestig : ik ben geen Vlaams Blokker. Kan het duidelijker?Of moet ik jou gewoon vertellen dat ik wel een Blokker ben om te vermijden dat jouw voorgekauwde politieke structuur niet zou kloppen?

Ik kan er niet aan doen dat je het niet aankunt fouten toe te geven, hé?

Toch eigenaardig. Er zitten zeker een 10-tal figuren op de diverse politieke fora die zich doorlopend bezig houden met het plaatsen van pers- en andere mededelingen van het Vlaams Blok. Ze hebben met elkaar gemeen:
1- Het schrijven onder nick-naam
2- Beweren geen partijlid te zijn, laat staan personeelslid...
3- Bij tegenspraak of kritiek beginnen te schelden
4- Persoonlijk gerichte aanvallen en leugens te lanceren.
Allemaal toeval uiteraard.
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2003, 18:08   #46
Renilde
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
Citaat:
Jij wilt mij absoluut tot Blokker 'benoemen'. Waarom zou ik jou anders niet zeggen dat ik precies bij het Vlaams Blok hoor?

Ik herhaal en bevestig : ik ben geen Vlaams Blokker. Kan het duidelijker?Of moet ik jou gewoon vertellen dat ik wel een Blokker ben om te vermijden dat jouw voorgekauwde politieke structuur niet zou kloppen?

Ik kan er niet aan doen dat je het niet aankunt fouten toe te geven, hé?

Toch eigenaardig. Er zitten zeker een 10-tal figuren op de diverse politieke fora die zich doorlopend bezig houden met het plaatsen van pers- en andere mededelingen van het Vlaams Blok. Ze hebben met elkaar gemeen:

Ik heb met geen van de vier punten te maken, maar jij bent een leugenaar en een bedrieger. En dat is niet schelden.
Renilde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2003, 18:33   #47
Willy Eeckhout
Lokaal Raadslid

Standaard

Brugge Veilig en Leefbaar schreef:

“Toch eigenaardig. Er zitten zeker een 10-tal figuren op de diverse politieke fora die zich doorlopend bezig houden met het plaatsen van pers- en andere mededelingen van het Vlaams Blok. Ze hebben met elkaar gemeen:
Allemaal toeval uiteraard. “

Juist opgemerkt, Brugge Veilig en Leefbaar !

De Blok-wolf in schapenvel valt regelmatig uit zijn rol!
Oud 26 oktober 2003, 18:42   #48
Marie-José
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Jef schreef:
“Neen, Antoon, neen. Als het blok zegt op een mooie zomerdag dat het mooi weer is, dan mag dat als pc-ke niet bevestigd worden.”

~ ~ ~ ~

En als het Blok zegt in een persmedeling dat de zon schijnt en het is bij wonder nog juist ook, dan zal ik dat ZEKER NIET ontkennen!

Maar als het Blok KWAADWILLIG leugens tracht rond te strooien, vind ik dit smerig en zeer laag bij de grond! En zeer, zeer laf!
Marie-José is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2003, 20:56   #49
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie-José

...

Maar als het Blok KWAADWILLIG leugens tracht rond te strooien, vind ik dit smerig en zeer laag bij de grond! En zeer, zeer laf!
Inderdaad. Maar het probleem is dat je dat niet blijkt te vinden van de andere partijen, waar leugens nochtans schering en inslag zijn! (kijk maar naar de meerderheidspartijen om te beginnen.
Oud 26 oktober 2003, 21:02   #50
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Ik plaats mededelingen die komen uit verschillende bronnen : De Standaard, GVA, VLD site, Vlaams Blok site, Nieuwsblad, Liberaal Appel, etc.... ik heb zelfs LSP ooit gequoteerd.

Gezien je dit bericht tot mij persoonlijk richtte, slaan ze duidelijk nergens op.

Laat mij je er ook aan herrinneren dat je op het forum heel hoog scoort op punt vier : Persoonlijk gerichte aanvallen en leugens te lanceren
Oud 26 oktober 2003, 23:38   #51
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Ik plaats mededelingen die komen uit verschillende bronnen : De Standaard, GVA, VLD site, Vlaams Blok site, Nieuwsblad, Liberaal Appel, etc.... ik heb zelfs LSP ooit gequoteerd.

Gezien je dit bericht tot mij persoonlijk richtte, slaan ze duidelijk nergens op.

Laat mij je er ook aan herrinneren dat je op het forum heel hoog scoort op punt vier : Persoonlijk gerichte aanvallen en leugens te lanceren
En gij kunt weten dat het leugens zijn, nietwaar ? Vanuit de Vlaams Blok site, de VLD site, ...
En zeg maar eens bij NAAM wie ik PERSOONLIJK en EERST heb aangevallen ! Niet zeveren, maar NAMEN noemen. 8)
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2003, 08:39   #52
Calle
Parlementslid

Standaard

Hmm.

Eerst willen ze de N-VA inlijven, en nu dat dit niet is gelukt, willen ze de partij ongeloofwaardig maken.

Wie zei er hier nu weer dat alle VLAAMSE partijen moesten samenwerken ?

Trouwens, wat was het VOORSTEL van Bourgeois nu weer ???
Calle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2003, 15:18   #53
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Calle
Hmm.

Eerst willen ze de N-VA inlijven, en nu dat dit niet is gelukt, willen ze de partij ongeloofwaardig maken.

Leg dat eens uit?
Oud 27 oktober 2003, 17:14   #54
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Calle
Hmm.

Oud 27 oktober 2003, 23:21   #55
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niels
en daarbij......we zullen bourgeois' vingertje zelf nie nodig hebben. T Stemrecht komt er.
Dat is de waarheid. Vive la tiranie!!
Oud 28 oktober 2003, 14:31   #56
Klaas
Gouverneur

Locatie: Speciaal om GC plezier te doen: 2 dagen op de 14 Meuzegem
Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:

En gij kunt weten dat het leugens zijn, nietwaar ? Vanuit de Vlaams Blok site, de VLD site, ...
En zeg maar eens bij NAAM wie ik PERSOONLIJK en EERST heb aangevallen ! Niet zeveren, maar NAMEN noemen. 8)
Decoorne jij wou alleen maar meer dan in een frietkot staan en daarmee, toen je zag dat er geen plaats was voor jou, ben je opgestapt! Ze hadden u veel eerder een stamp onder uw lui kont moeten geven! Ga in je kraam staan en probeer eindelijk eens iets goed te doen!
Klaas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2003, 15:17   #57
giserke
Banneling

Standaard

Ik vind het ook eigenaardig dat het blok na de verkiezingen ons van kop tot teen stonden op de vrijen, en toen we geen kartel wilden vormen met niemand zijn ze ons beginnen uitschelden (ook de CD&V, zo laag had ik hen niet ingeschat).

Is er iemand bij stil gestaan dat Bush aan de macht gekomen is omdat daar geen partijfinanciering is? Het zelfde kan gezegd worden van Berlusconi. Is het dat wat ge wilt? Dit is de reden waarom partijdotatie nodig is om integere en bekwame mensen een democratische kans te geven, en het niet te laten afgangen wie het meeste bedrijfsgeld achter zich heeft
Zonder partijdotatie is het degene die het meest kan betalen die in het parlement komt. Die dotatie is een garantie om democratie de kans te geven, en minderheden ook een stem te geven.

En nog iets, Ik heb het Blok nog nooit zijn dotatie zien weigeren. Nu ze zelf groot zijn (dankzij de partijdotatie) willen ze andere kleine partijtjes de mond snoeren door hun die dotatie niet te hunnen.

Wij met onze 200.000 kiezers hebben ALLE recht op die dotatie.
Ik vind ook de PS poging om het VB hun totaties af te nemen schandalig
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2003, 20:31   #58
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
Ah, toch iets waar ik mee eens ben in jouw bericht.
Oud 29 oktober 2003, 01:33   #59
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
Ah, toch iets waar ik mee eens ben in jouw bericht.
waarmee ben je het dan niet eens??
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2003, 01:57   #60
Vicky
Parlementslid

Vicky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus de Boskabouter
de postjesgeile flaminganten
Dat moeten nu net de andere partijen zeggen.
Verhofstadt loopt ziek, sedert hij de laatste verkiezingspeilingen gelezen heeft. Zo bang is hij, dat SP.a (Stevaert) hem gaat voorbij steken.
SP.a is ook maar enkel met Spirit in een kartel gaan samenhokken omdat ze 'postjegeil' zijn. Zó geil zelfs dat ze nu alles proberen om Agalev erbij te krijgen.

De 'flaminganten' zouden beter hetzelfde doen. Ze zouden beter al hun vooroordelen opzij zetten. Bourgeois ken ik persoonlijk, het is een stijfkop! En dat zal zijn ondergang worden.
Vicky is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be