![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Nogmaals Antoon uw stemgedrag doet hier niets terzake!
Wel de standpunten die jij op deze topic komt verdedigen, totaal identiek aan die van de Blok partij-top. Je gebruikt zelfs letterlijk hun persmededelingen zonder dit direct te vermelden. Spijtig dat jij als NIET-BLOKKER die leugenachtige praatjes van hen zomaar klakkeloos overneemt. Het is ook kinderachtig, unfair en onbegrijpbaar op de manier waarop het Blok reageert. Eigenlijk geven ze op die manier toe dat zij schuldig zijn . Waarom voelen zij zich anders zo geviseerd door dit nieuwe wetsvoorstel: “De nieuwe wet moet het mogelijk maken om partijen die zitting hebben in het parlement en de mensenrechten in woord of daad schenden, financieel te bestraffen.” Volgens mij gaat Di Rupo het Blok niet kunnen raken, maar ondertussen heeft het Blok eens te meer zijn waar gelaat laten zien! Een partij die elk middel, hoe smerig en leugenachtig ook, aangrijpt om aan de macht te komen. De Blokpartij-top heeft ZEKER RECHT op een groeiende leugenneus van Pinokio, nog meer dan Verhofstadt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals ik reeds schreef, wanneer het Blok iets beweert dat juist is, mag het ook worden vermeld.
Of tegen wie dacht je dat die voorstellen waren gericht, om de franstalige groenen te sanctioneren? Wordt wakker, hoe ongelofelijk het wel is, die luie Walen krijgen miljarden van het dynamische Vlaanderen om te kunnen parasiteren, doch ze beslissen alles wat hier gebeurt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Gouverneur
|
![]() Neen, Antoon, neen. Als het blok zegt op een mooie zomerdag dat het mooi weer is, dan mag dat als pc-ke niet bevestigd worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Toch eigenaardig. Er zitten zeker een 10-tal figuren op de diverse politieke fora die zich doorlopend bezig houden met het plaatsen van pers- en andere mededelingen van het Vlaams Blok. Ze hebben met elkaar gemeen: 1- Het schrijven onder nick-naam 2- Beweren geen partijlid te zijn, laat staan personeelslid... 3- Bij tegenspraak of kritiek beginnen te schelden 4- Persoonlijk gerichte aanvallen en leugens te lanceren. Allemaal toeval uiteraard. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik heb met geen van de vier punten te maken, maar jij bent een leugenaar en een bedrieger. En dat is niet schelden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Brugge Veilig en Leefbaar schreef:
“Toch eigenaardig. Er zitten zeker een 10-tal figuren op de diverse politieke fora die zich doorlopend bezig houden met het plaatsen van pers- en andere mededelingen van het Vlaams Blok. Ze hebben met elkaar gemeen: 1- Het schrijven onder nick-naam 2- Beweren geen partijlid te zijn, laat staan personeelslid... 3- Bij tegenspraak of kritiek beginnen te schelden 4- Persoonlijk gerichte aanvallen en leugens te lanceren. Allemaal toeval uiteraard. “ **** Juist opgemerkt, Brugge Veilig en Leefbaar ! De Blok-wolf in schapenvel valt regelmatig uit zijn rol!
![]() |
#48 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Jef schreef:
“Neen, Antoon, neen. Als het blok zegt op een mooie zomerdag dat het mooi weer is, dan mag dat als pc-ke niet bevestigd worden.” ~ ~ ~ ~ En als het Blok zegt in een persmedeling dat de zon schijnt en het is bij wonder nog juist ook, dan zal ik dat ZEKER NIET ontkennen! Maar als het Blok KWAADWILLIG leugens tracht rond te strooien, vind ik dit smerig en zeer laag bij de grond! En zeer, zeer laf! |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gezien je dit bericht tot mij persoonlijk richtte, slaan ze duidelijk nergens op. Laat mij je er ook aan herrinneren dat je op het forum heel hoog scoort op punt vier : Persoonlijk gerichte aanvallen en leugens te lanceren ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() En zeg maar eens bij NAAM wie ik PERSOONLIJK en EERST heb aangevallen ! Niet zeveren, maar NAMEN noemen. 8) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Parlementslid
|
![]() Hmm.
Eerst willen ze de N-VA inlijven, en nu dat dit niet is gelukt, willen ze de partij ongeloofwaardig maken. Wie zei er hier nu weer dat alle VLAAMSE partijen moesten samenwerken ? Trouwens, wat was het VOORSTEL van Bourgeois nu weer ??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |||
Gouverneur
Locatie: Speciaal om GC plezier te doen: 2 dagen op de 14 Meuzegem
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() Ik vind het ook eigenaardig dat het blok na de verkiezingen ons van kop tot teen stonden op de vrijen, en toen we geen kartel wilden vormen met niemand zijn ze ons beginnen uitschelden (ook de CD&V, zo laag had ik hen niet ingeschat).
Is er iemand bij stil gestaan dat Bush aan de macht gekomen is omdat daar geen partijfinanciering is? Het zelfde kan gezegd worden van Berlusconi. Is het dat wat ge wilt? Dit is de reden waarom partijdotatie nodig is om integere en bekwame mensen een democratische kans te geven, en het niet te laten afgangen wie het meeste bedrijfsgeld achter zich heeft Zonder partijdotatie is het degene die het meest kan betalen die in het parlement komt. Die dotatie is een garantie om democratie de kans te geven, en minderheden ook een stem te geven. En nog iets, Ik heb het Blok nog nooit zijn dotatie zien weigeren. Nu ze zelf groot zijn (dankzij de partijdotatie) willen ze andere kleine partijtjes de mond snoeren door hun die dotatie niet te hunnen. Wij met onze 200.000 kiezers hebben ALLE recht op die dotatie. Ik vind ook de PS poging om het VB hun totaties af te nemen schandalig |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Verhofstadt loopt ziek, sedert hij de laatste verkiezingspeilingen gelezen heeft. Zo bang is hij, dat SP.a (Stevaert) hem gaat voorbij steken. SP.a is ook maar enkel met Spirit in een kartel gaan samenhokken omdat ze 'postjegeil' zijn. Zó geil zelfs dat ze nu alles proberen om Agalev erbij te krijgen. De 'flaminganten' zouden beter hetzelfde doen. Ze zouden beter al hun vooroordelen opzij zetten. Bourgeois ken ik persoonlijk, het is een stijfkop! En dat zal zijn ondergang worden. |
|
![]() |
![]() |