Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 oktober 2006, 23:15   #41
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaXiMuS Bekijk bericht
heb net gehoord dat ge eerst best een week of 3 (als ge 4xweeks traint) zonder al te veel gewichten traint, en setjes van 30 doet
na een week 25
dan 20
enz

anders krijgde later last aan uw gewrichten...
Ik weet het niet,het zou kunnen,maar er zijn er denk ik heel veel die niet zo getraind hebben...zouden die allemaal last van de gewrichten hebben?Ik betwijfel het.Het hangt allicht af van persoon tot persoon.Als je zeker wil spelen en je voelt je daar goed bij moet je dat doen.Dat is denk ik ook heel belangrijk bij trainen,dat je je er goed bij voelt en er plezier in hebt.Ik ga bvb. nooit de Mike Mentzer way trainen.Ook al woprdt me zwart op wit aangetoond dat je dan rapper groeit-ik vind het helemaal niet leuk...

Citaat:
ik heb nu een week kei-intensief getraind, de spierstramheid is over, enkel als ik mijn arm volledig strek voel ik (licht) iets...
dus ik denk niet dat ik over mijn limieten ga... of vergis ik mij??
Volgens mij ga je zeker niet over je limieten als je niet stijf bent.
Stijf zijn is niet slecht hoor.Mij vertelden ze dat dat minieme scheurtjes zijn in je spieren die in een paar dagen genezen en ze genezen naar een toestand die beter of sterker is dan ze waren.Om stijf zijn moet je niet verlegen zitten en het is mijns inziens onvermijdelijk als je op maximum traint-zeker in het begin.En vooral borst en benen is mijn ervaring.

Citaat:
tot nog toe was mijn enige raadgever een vriend die al jaren fitnesst (en met vitaminen verrijkte proteine pillekes pakt - koopt op internet bij een betrouwbare firma want certificated). we trainen samen, vandaar mijn schema van 3 sets van 12 met zoveel mogelijk gewicht; en om de keer wisselen (bi en triceps en buik terwijl andere keer schouders, borstkas rug)
Ik krijg graag van verschillende kanten raad en tips,hoe meer je weet hoe beter.
Uiteindelijk zal je toch je eigen weg zoeken.Iedereen heeft wel wat favoriete oefeningen en een bepaalde mening,je experimenteert wat...
Hoe meer tips en info je krijgt hoe sneller je je plekje vindt.Die vriend heeft allicht heel wat nuttige tips voor je,maar dat wil niet zeggen dat je niet je eigen weg kan gaan...zolang je hard werkt.

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 24 oktober 2006 om 23:17.
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2006, 23:23   #42
Lex Blanca
Minister-President

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gorefest Bekijk bericht
Ik zal mijn morgen posten; maar is dat niet wat veel? 5 oefeningen voor de grote spiergroepen; zo 'over'train je je toch rapper?
Ja,dat zeggen ze me idd vaak.
Maar het kost me echt moeite...ik heb al erg veel gesnoeid eigenlijk...de eerste twee weken was ik enorm stijf,daarna is het iets gebeterd en trainde ik een maand lang 6x per week.Ik deed 48 sets per dag en zat daar soms haast 3u.

Ik moet idd nog wat minderen qua sets.Iedereen die er wat van kent zegt me dat,maar blijkbaar ben ik nogal hardhoors...
'k Zal jouw programa eens bekijken morgen,misschien leer ik daaruit wat ik het best kan laten vallen...
Oud 24 oktober 2006, 23:28   #43
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ja, want je spieren gaan vervetten.
Hmm,dat wil ik vermijden...is dat enkel met bvb creatine en dergelijke?Of ook met de spuitjes?

Citaat:
Normaal gezien wel, aangezien het eigenlijke doel van een kleine doses is om bejaarde/verzwakte mensen terug krachtiger te maken. Maar niet iedere dokter kent dit product dus zal je misschien effe bij verschillende dokters moeten navragen. Nu weet ik niemeer wat ik toen betaald had, maar dat was nog geen 8 euro per spuit (10 weken lang).
Hoeveel spuiten per week zijn dat dan?

Citaat:
Een vervelend nadeel is wel dat je er zéér rap agressief kan worden van iets zolang je dit gebruikt.
Ik heb zo goed als geen agressie in me.Allez,wel,maar nooit naar anderen toe.Ik kan het goed kanaliseren denk ik.Als ik merk dat ik het op anderen uitwerk kap ik er meteen mee.

Citaat:
Voor diegenen die toch wat meer willen weten van de illegalere middeltjes die moeten maar ne google doen op 'sustanon' 'deca' 'dianabol' of 'clenbuterol'
Hier is trouwens een schema voor die produkten.
Ik weet niet of ik die aandurf...ik hoor ook wel eens dat de testikels krimpen en dat het vaak pijd veroorzaakt bij het urineren en bij de zaadlozing...
Ik denk dat ik het voorlopig bij de lichtere kuur houd.

Citaat:
Op dit forum http://forum.dutchbodybuilding.com/ vind je wel verdere info..
Thx.
Oud 24 oktober 2006, 23:58   #44
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
bankdrukken
Bij het bankdrukken,let je daar ook op je houding?Hoe breed je je benen spreidt,je rug hollen,op je hielen afduwen etc?Blijkbaar kan je dan meer duwen.Werkt dat volgens jou?Ik bedoel:is dat nuttig in die zin dat je meer drukt en dus meer bijkomt?Of is het eerder smokkelen?
Ik las ook van een shirt om meer te bankdrukken...
Oud 25 oktober 2006, 12:41   #45
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Greg Valentino,de grootste biceps ter wereld.Voorproefje van de volledige docu.Mijn mening:knettergek die gast.Onverantwoord gebruik van steroids (en ander bizar gedrag-zichzelf opereren ;weird guy,don't try this at home).
http://www.yourdailymedia.com/media/.../Steroid_Freak

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 25 oktober 2006 om 12:45.
Oud 25 oktober 2006, 14:08   #46
Gorefest
Minister

Gorefest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
Ja,dat zeggen ze me idd vaak.
Maar het kost me echt moeite...ik heb al erg veel gesnoeid eigenlijk...de eerste twee weken was ik enorm stijf,daarna is het iets gebeterd en trainde ik een maand lang 6x per week.Ik deed 48 sets per dag en zat daar soms haast 3u.

Ik moet idd nog wat minderen qua sets.Iedereen die er wat van kent zegt me dat,maar blijkbaar ben ik nogal hardhoors...
'k Zal jouw programa eens bekijken morgen,misschien leer ik daaruit wat ik het best kan laten vallen...
5 a 10 minuten fietsen om op te warmen
Rug: 1- Seated Cable Pull Down Back
2- Seated Cable Pull Down Front (je lichaam naar achter gebogen in een hoek van 45°)
3- Barbell Rows
4- Dumbell Rows

Biceps: 1- Barbell Curls, handen op normale plaats
2- Barbell Curls, maar nu met handen tegeneen (extreem zwaar!)
3- Barbell Curls, handen ver uit elkaar
4- Hammer Curls

Schouders (voor op aparte dag te trainen)
1- Seated Neck Press
2- Dumbell Neck Press
3- Shoulder raises
4- Upright Rows
5- Seated Shoulder Raises
6- Front Dumbell Raises

Benen: 1- Squats (of Leg Press)
2- Seated Leg Extension
3- Seated Leg Curl
4- Calf Raises

Buik: Sit-ups
Eventueel ook de onderkant van je rug trainen met omgekeerde sit-ups.

Borst: 1- Barbell Flat Bench Press
2- Barbell Incline Bench Press
3- Dumbell Flat Bench Press
4- Dumbell Flys (of Peck Deck)

Triceps: 1- Pulley Push Down
2- Overhead Extensions
3- Seated Triceps Extensions
4- Concentration Extensions.

De nummers 1 & 2 doe ik altijd, 3 & 4 vervang ik wel eens door andere oefeningen van tijd tot tijd om wat afwisseling te hebben. Hopelijk kom je aan die termen uit
Oud 25 oktober 2006, 14:17   #47
Gorefest
Minister

Standaard

Citaat:
Hmm,dat wil ik vermijden...is dat enkel met bvb creatine en dergelijke?Of ook met de spuitjes?
Met creatine nemen je spieren veel water op zodat ze nog wat dikker uitzien, dus als je stopt is het alsof je een band laat leeglopen . Idem met spuitjes. Als je toch wilt stoppen moet je 'afbouwen' en niet abrupt stoppen.

Citaat:
Hoeveel spuiten per week zijn dat dan?
1x

Citaat:
Ik weet niet of ik die aandurf...
Die deca is nog maar lichte boel hoor; als je zwaarder spul wilt nemen moet je ook zorgen voor 'vrouwelijke' medicamenten om je hormonen terug in orde te brengen. Het is net dat wat nogal es voor 'probleempjes' kan zorgen.
Ik heb hier al drie jaar een potteke staan 'voor springpaarden'; maar dát durf ik nog ook nie

Citaat:
Thx.
Graag gedaan

Laatst gewijzigd door Gorefest : 25 oktober 2006 om 14:17.
Gorefest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2006, 14:19   #48
Weezer
Eur. Commissievoorzitter

Weezer's schermafbeelding

Standaard

Ik trainde normaal twee keer per week een volledig programma cardio en kracht(armen, buik, rug, schouders, benen, buik, enz). Maar echt resultaat in de zin van supergespierd worden zie je daar niet van. Maar goed, van sport en fitness komt het voor mij niet meer tot 2007. Zit nu in het gips.
Oud 25 oktober 2006, 14:21   #49
Gorefest
Minister

Standaard

Citaat:
Ik heb zo goed als geen agressie in me.Allez,wel,maar nooit naar anderen toe.Ik kan het goed kanaliseren denk ik.Als ik merk dat ik het op anderen uitwerk kap ik er meteen mee.
Dat is het net, je gaat het zelf niet merken omdat je al zo opgepompt bent van het trainen etc.
Oud 25 oktober 2006, 14:23   #50
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Met creatine nemen je spieren veel water op zodat ze nog wat dikker uitzien, dus als je stopt is het alsof je een band laat leeglopen . Idem met spuitjes. Als je toch wilt stoppen moet je 'afbouwen' en niet abrupt stoppen.
En is het ook het principe van de leeggelopen band als je nog pakweg een jaar doortraint zonder enige vorm van supplementen?

Citaat:
1x
Great,ik dacht altijd dat je dofies aan minimum 500 euro lag...

Citaat:
Die deca is nog maar lichte boel hoor; als je zwaarder spul wilt nemen moet je ook zorgen voor 'vrouwelijke' medicamenten om je hormonen terug in orde te brengen. Het is net dat wat nogal es voor 'probleempjes' kan zorgen.
Ja,allicht daardoor dat de tepels beginnen te vervormen bij sommigen.
Citaat:
Ik heb hier al drie jaar een potteke staan 'voor springpaarden'; maar dát durf ik nog ook nie

Ja,die paarden...ik ken er ene die een hoestsiroop voor paarden gedronken heeft en hij is ook enorm uitgezet.
Ene op zijn werk is een veearts en das een Czjech en ginder kan die daar makkelijk aan geraken,dus die heeft dat meegebracht...
Oud 25 oktober 2006, 14:25   #51
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weezer Bekijk bericht
Ik trainde normaal twee keer per week een volledig programma cardio en kracht(armen, buik, rug, schouders, benen, buik, enz). Maar echt resultaat in de zin van supergespierd worden zie je daar niet van. Maar goed, van sport en fitness komt het voor mij niet meer tot 2007. Zit nu in het gips.
Das wsl omdat je alles samen traint.Om echt vooruitgang te maken moet je spiergroepen apart trainen en zo intensief moegelijk.Twee keer per week kan schijnbaar genoeg zijn met high intensity training,maar dat doen er niet veel peis k.

Als je cardio en kracht samentraint en alle spiergroepen op één dag ga je normaal niet veel breder worden.Wel sterker en misschien wat atletischer.

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 25 oktober 2006 om 14:25.
Oud 25 oktober 2006, 14:31   #52
Gorefest
Minister

Standaard

Citaat:
En is het ook het principe van de leeggelopen band als je nog pakweg een jaar doortraint zonder enige vorm van supplementen?
Nee, zonder supplementen is altijd beter, dan blijf je die vorm véél langer behouden. Maar dat duurt dan ook langer eer je die vorm hebt natuurlijk
Citaat:
Ene op zijn werk is een veearts en das een Czjech en ginder kan die daar makkelijk aan geraken,dus die heeft dat meegebracht...
Ah, misschien dat hij er iets van kent. Diene 'drive' is eigenlijk boldenone endecylenate & methandriol dipropionate in één potteke (only for 'horses' staat er duidelijk op)
Maar ik weetnie, ik voel me nog nie paard genoeg voor dat te nemen

Laatst gewijzigd door Gorefest : 25 oktober 2006 om 14:31.
Gorefest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2006, 14:33   #53
Gorefest
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weezer Bekijk bericht
Ik trainde normaal twee keer per week .. echt resultaat in de zin van supergespierd worden zie je daar niet van
Niet verwonderlijk als je maar twee keer gaat
Oud 25 oktober 2006, 14:35   #54
Gorefest
Minister

Standaard

Citaat:
Great,ik dacht altijd dat je dofies aan minimum 500 euro lag...
Ma nee, zelfs de 'illegale' 200ml deca-potjes kosten iets van 14 euro. Zijn zelfs op veel sites te bestellen trouwens (waar ze wel toegelaten zijn, zoals de states dacht ik)
Oud 25 oktober 2006, 15:16   #55
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Nee, zonder supplementen is altijd beter, dan blijf je die vorm véél langer behouden. Maar dat duurt dan ook langer eer je die vorm hebt natuurlijk

Ja,allicht wel,maar dat bedoelde ik eigenlijk niet..
Ik bedoelde:als je supplementen neemt (creatine,spuitjes etc.) en je stopt,dan wordt je dikker.
Maar als je die neemt,en dan stop je met die te nemen en train je nog een jaar (of langer) door zonder wat te nemen,ga je dan nog steeds dikker worden als gevolg van die creatine of spuiten als je stopt?
Oud 25 oktober 2006, 15:35   #56
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN

TomB's schermafbeelding

Standaard

Best geen steroiden spuiten of innemen imo.

Met uw hormonenspiegel gaan klojoen op niet natuurlijke wijze is geen goed idee. Als ge aan het einde van zo'n toxische kuur wat te veel of te weinig anti-estrogen neemt kunt ge de rest van uw leven met bitch tits rondlopen, of terug een paar maand acne. Kan niet gezond zijn. Clenbuterol en deca zijn trouwens verboden waar ik woon. Er zal wel een reden voor zijn zeker?

Je kan perfect uw lichaam uitbouwen met gewoon goede voeding. Een dooske amandelnoten haalt uw testosteron ook omhoog.
Oud 25 oktober 2006, 15:39   #57
TomB

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja,allicht wel,maar dat bedoelde ik eigenlijk niet..
Ik bedoelde:als je supplementen neemt (creatine,spuitjes etc.) en je stopt,dan wordt je dikker.
Maar als je die neemt,en dan stop je met die te nemen en train je nog een jaar (of langer) door zonder wat te nemen,ga je dan nog steeds dikker worden als gevolg van die creatine of spuiten als je stopt?
Testosteronspuiten duren een aantal weken, daarna is het effect een paar weken omgekeerd (omdat uw schildklier een nieuwe spuit verwacht houdt die de testosteronproductie lager dan normaal).

De effecten verdwijnen enkele weken nadat ge dat spul stopt te nemen.

Dikker wordt ge enkel door meer te eten als dat ge aftraint, die producten maken u niet dikker, ze zorgen er gewoon voor dat uw metabolisme anders is als gewoonlijk.
Oud 25 oktober 2006, 15:41   #58
TomB

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ma nee, zelfs de 'illegale' 200ml deca-potjes kosten iets van 14 euro. Zijn zelfs op veel sites te bestellen trouwens (waar ze wel toegelaten zijn, zoals de states dacht ik)
Deca is ook in de VS al jaren verboden, tenzij onder doktersvoorschrift. Die pottekes die ge op het internet kunt kopen komen meestal uit het oostblok.
Oud 25 oktober 2006, 15:44   #59
MaXiMuS
Banneling

MaXiMuS's schermafbeelding

Standaard

Wat denken jullie overigens over mijn trainingschema?

3 �* 4 maal per week (ongeveer anderhalf uur per keer)
waarbij de ene keer getraind wordt op
-schouders, borstkas, rug
de andere keer op
-biceps, triceps, buik

(de benen buiten beschouwing gelaten, die kan bij gelijk welke training, mij dunkt)

Is bovenstaande een goeie combinatie??
De vriend met wie ik train raadt mij deze aan
Hijzelf is zwaar gespierd en traint al jaren (pakt trouwens zelf met vitamine verrijkte proteinepillekes (certificated)
mijn bedoeling is aan spiermassa winnen (maar niet met wateropname via die (il)legale middelkes, maar structureel
mijn vriend beweert dat ik eerst vooral aan kracht ga winnen, niet zozeer aan spiermassa...

Laatst gewijzigd door MaXiMuS : 25 oktober 2006 om 15:45.
MaXiMuS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2006, 20:52   #60
Gorefest
Minister

Standaard

Citaat:
Wat denken jullie overigens over mijn trainingschema?

3 �* 4 maal per week (ongeveer anderhalf uur per keer)
waarbij de ene keer getraind wordt op
-schouders, borstkas, rug
de andere keer op
-biceps, triceps, buik
Ik zou de rug en borst gescheiden houden..

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be