![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De ouderdom heeft niets met mijn stelling te maken, alleen het feit dat het geen verdediging maar een wraakoefening was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En persoonlijke mening van mij(niet als woordvoerder van VWS ANTWERPEN) Ik vind dat hier de voorwaardelijke straf op zijn plaats had geweest,doden kan nooit ongestraft blijven volgens mij
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Sterker nog: Als je vriend is misbruikt door een pedofiel, mag je niet enkel die pedofiel maar zelfs zijn vrouw vermoorden.
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De twee beschuldigden hadden op een avond, bijna twee jaar geleden, aangeklopt bij het huis van de pedofiel. David wilde met de man praten over het jarenlange seksueel misbruik als kind. Hij wilde dat de man het misbruik toegaf en zich ervoor zou verontschuldigen. Toen die laatste dat niet deed, liep de zaak uit de hand. Sébastien kon de vrouw niet in bedwang houden, sloeg haar met een plank en stak haar dood met een mes. David sloeg de man met een strijkijzer. Sébastien stak opnieuw met het mes. Om hun daad te verbergen, staken ze het huis in brand, maar ze werden korte tijd later toch gevat. (VRTNieuws) dan is een totale vrijspraak in mijn ogen schandalig. Maar misschien is er iemand die de zaak wel gevolgd heeft, en kan laten weten of het verhaal van VRTNieuws klopt of niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zij is dus passief medeplichtig . Het probleem is dat dergelijke mensen , zelfs als het tot een rechtszaak komt nooit worden gestraft . Andermaal blijft het gerecht hierdoor in gebreke , en daar komen ongelukken van . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is de rechtelijke macht nog waard,een stukje vod ja .............
![]() |
#50 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Want denk eraan: die vrouw is niet vermoord door een slachtoffer van het verzwegen kindermisbruik, maar door de vriend van zo'n slachtoffer.
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat België zich moest schamen,een moord vrijpleiten,gelijk om welke reden !!!!
![]() |
#52 |
Partijlid
|
![]() Uit deze zaak onthoud ik vooral dat men diegene die u onrecht aandoet ongestraft mag elimineren. Dit kan mij alleen maar verheugen. De eerstvolgende inbreker die ik betrap, zal mijn woonst verlaten in een lijkkist.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als het gerecht haar werk had gedaan , want het betreft hier de honderdste of duizendste persoon die op basis van dit stilzwijgen door de mazen van het net glipt , dan was die 2-voudige moord niet nodig geweest . Die moord is niet alleen het resultaat van één ongestraft pedofiel koppel , het is de exponent van duizenden pedofielen die nog steeds ongestraft rondlopen . Deze tweevoudige moord is voor 100% de schuld van het gerecht . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat het mede schuld heeft aan deze moord, daar kan ik inkomen. Maar diegenen die dat koppel daadwerkelijk gedood hebben, zijn uiteraard ook schuldig. Blijkbaar is het voor sommigen echter gemakkelijker om de schuld op een ander te steken dan zelf schuld te bekennen.
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Volgens mij hebben de daders ook gehandeld vanuit morele verantwoordelijkheid .
Die Malot was een zware pedofiel . Alle zware pedofielen hervallen . Had Malot voortgeleefd , hij had wellicht nog tientallen slachtoffers gemaakt . Trouwens , de 2 doders hadden niks meer te winnen bij die moorden , het kwaad was toch al geschied . Wie zegt dat ze het niet deden om andere minderjarigen te beschermen , gezien het gerecht , zijn kwaadaardigheid indachtig er nu eenmaal een hekel aan heeft minderjarigen te beschermen . |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
iedereen mag toch zijn mening zeggen over een zaak?
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De uitspraak van vandaag viel toch wel TOEVALLIG samen met de tiende verjaardag van de witte mars zeker ! Signaal aan de bevolking : we hebben misdaan , maar nu trachten we ons fouten goed te maken . Sta me toe even te lachen met de gerechterlijke macht . Ik ken trouwens meer magistraten dan je zou durven vermoeden ; tegen hen zeg ik : schoenmaker blijf bij je leest . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Met uw eerdere post hebt u weraal eens bewezen hoe ver u af staat van de realiteit en de maatschappij en hoe bevooroodeeld u wel bent.
![]() |
![]() |
#60 |
Minister
|
![]() Bent u pedofiel ofzo?