![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Moet er een Mars op Brussel komen tegen het stemrecht voor migranten? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
53 | 67,95% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
25 | 32,05% |
Aantal stemmers: 78. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Laat het volk, na een open discussie, beslissen over de invoering van het migrantenstemrecht. Maar stel als meer fundamentele eis: de invoering van het bindend referendum op volksinitiatief. Volgens een enquête uit 1998 is een grote meerderheid van de Belgen daarvoor. En na het migrantenstemrecht zullen er nog vele andere thema's komen, waarover best rechtstreeks door het soevereine volk worden beslist (bv: de Europese grondwet).
![]() |
![]() |
#42 |
Vreemdeling
|
![]() Ik vrees dat het voor een mars op Brussel veel te laat is. Eer de organisatie op punt staat zijn we enkele maanden verder. Overhaast een mars op Brussel organiseren brengt niet veel volk op de been. Dit moet goed voorbereid worden.Mischien iets voor de Vlaamse Volksbeweging?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() OK Knuppel, als iedereen zijn vlaggen, petjes, partijlogo's of andere attributen die verkeerd geïnterpreteerd kunnen worden thuislaat, dan ben ik akkoord.
Zou zelf anders in chador gekomen zijn, puur uit noodzaak om incognito te blijven onder mijn FFI-vlag ![]() ![]() 11 november vind ik een uitstekende keuze, ook symbolisch. Dutch
http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum islamisme is een waanzinnige, fascistische cultus en gematigde islam is hun paard van Troje In islam erft een vrouw slechts de helft van wat haar broer krijgt |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Hier kan ik helemaal achter staan, maar 11 november is volgens mij niet haalbaar, te snel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister-President
|
![]() Iemand met een betere datum?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
En als u echt zo in de waan bent om een hele mars door Brussel te organiseren dan denk ik wel dat u de steun van het Vlaams Blok broodnodig zult kunnen gebruiken! B.t.w.: Het heeft zelfs al een grootscheepse campagne begonnen TEGEN het vreemdelingenstemrecht, maar dat zal u wel al gemerkt hebben zeker als u op de baan bent. En ook heeft het al een protestmeeting georganiseerd waarvan de plaats en datum zich in m'n onderschrift bevindt!! Allen daarheen zou ik zo zeggen!!! ![]()
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. Het moet haalbaar zijn qua organisatie (duh). 2. De feestdagen komen eraan. 3. Het belooft een koude winter te worden. Dit kan het aantal mensen zwaar drukken.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat ons dus onze politieke tegenstellingen voor even vergeten en samen aan deze kar gaan trekken. Eens we het BROV erdoor hebben kunnen we zelfs ondemocratische en leugenachtige politici wegstemmen. Iedereen heeft door deze walgelijke show met eigen ogen kunnen zien hoe met de voeten van de meerderheid van het volk, met de democratie dus, gespeeld wordt. Hoog tijd dus dat we laten zien wat we zélf waard zijn als burger. Ik ben bereid met volle kracht aan een betoging ter invoering van het BROV mee te werken. Zeg maar aan wat en waar ik aan kan meewerken en ik ben jullie man! vrouw ![]()
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En neen, niet onder invloed van het VB. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En hier begint het partijgetouwtrek al dat tot tweedracht leidt.
![]()
![]() |
#51 |
Minister-President
|
![]() Neen, absoluut niet, Knuppel.
Maar als we willen voorkomen dat deze manifestatie gebruikt wordt voor partijpolitieke doelen, dan mogen we dat toch eerst effe duidelijk maken aan het VB, of zie ik dat verkeerd? Neenee: Eendrachtig naar Brussel! |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() William, niet zo in uw gat gebeten zijn jongen.
Ik ben een vreedzaam persoon, beschik bovendien over een hele portie gezond verstand, zoals trouwens zovele anderen... Geen reden dus om VB-sympathisant te worden hé. Trouwens, als je mij zou kennen, dan zou je wel de onmogelijkheid daarvan inzien ![]() Trouwens, ettelijke posts terug, waren we het er hier al over eens dat deze mars op Brussel TOTAAL LOS VAN ELKE POLITIEKE PARTIJ zou staan, gewoon burgers die tonen wat ze willen. WE HEBBEN IN DEZE KWESTIE ALLEMAAL ELKAAR NODIG, ANDERS KOMEN WE NERGENS! Dutch
http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum islamisme is een waanzinnige, fascistische cultus en gematigde islam is hun paard van Troje In islam erft een vrouw slechts de helft van wat haar broer krijgt |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Duidelijk dat u nog steeds niet begrepen heeft dat noch het Liberaal Appel,noch Rudy Van Nespen onbelangrijk zijn voor de politiek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ook JIJ mag die manifestatie niet voor je eigen, politieke doeleinden gebruiken! Citaat:
![]() |
![]() |
#55 |
Minister-President
|
![]() Dat ben ik niet van plan, Knuppel!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik ben ook wel 100% voor een protestmars op Brussel tegen het migrantenstemrecht en ik wil ook partij-neutraal blijven maar ik kan NIET aanvaarden dat ze het Vlaams Blok rascistisch noemen ook al deelt deze partij mét nog andere 'kleine' partijen dezelfde mening als 80% van alle Vlamingen!!
![]() |
![]() |
#57 |
Minister-President
|
![]() Bon,
Na deze partijpolitieke intermezzo: Heeft er iemand een idee voor een geschikte datum? |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Ryck, zeg eens! Wat ga JIJ doen om een wet tegen te houden die de overgrote meerderheid in HEEL HET LAND niet wenst? Of ben jij zo 'democratisch' dat jij stomweg akkoord gaat met een volstrekt ondemocratische wet?
![]() |
![]() |
#59 |
Minister-President
|
![]() Knuppel...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |