![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister-President
|
![]() België gunt dit ons niet. De nationale overheden beslissen zelf wat er op de achterkant staat. Een tijdje geleden waren er ook "Belgische Euro's" met de afbeelding van Albert II en de Groot-Hertog van Luxemburg er op of met het Atomium. België kan dus perfect zelf beslissen om er Vlaamse Leeuw, Brusselse Lelie, Waalse Haan of Duitstalige weet-ik-veel op te zetten, of gewoon een paar planten en dieren...
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dank u om mijn kritiek te ondersteunen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Griekenland heeft er ook een Atheens symbool op het 2euro-stuk gezet, Oostenrijk zet er ook gebouwen op waarmee ze bepaalde steden in de bloemetjes zetten. Waarom zou België haar gewesten niet kunnen in de bloemetjes zetten door hun symbolen er op te zetten?
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Euro of Frank? Neem écht geld. Weg met nationale banken en anderen die beslissen wat je in handen hebt. Neem goud. ![]()
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zie ook deze Nederlandse cartoon:
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En dan met een Brusselse Iris moeten betalen?? Niets van! De drie gemeenschappen! Met zo'n glimmende DUitstalige 50-center zou ik wel willen betalen. ![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Partijlid
|
![]() Gaan we in natura betalen dan? Twee kippen = één geit?
"Het geloof is een gevaar voor de mens, in plaats van zijn gelovigen gerust te stellen en hen helpen een zorgeloos leven te leiden, zaait het haat zoals Homofobie en Racisme." "Mijn God zal mij beschermen van jullie daden." Hij brandde goed, die Christen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister-President
|
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() Hoeveel geiten voor een vrouw, dan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Partijlid
|
![]() Staat dat niet gelijk? Wat kan een vrouw wat een geit niet kan? Mekkeren kunnen ze alletwee.
![]() Laten we het gewoon maar op de euro houden, ik vind hem best. En anders toch een munt speciaal voor in de Benelux. ![]()
"Het geloof is een gevaar voor de mens, in plaats van zijn gelovigen gerust te stellen en hen helpen een zorgeloos leven te leiden, zaait het haat zoals Homofobie en Racisme." "Mijn God zal mij beschermen van jullie daden." Hij brandde goed, die Christen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
Maar een Europese munt kan wel iets betekenen. En daar wil ik als Vlaming en dus Europeaan aan meewerken. Het is niet omdat de EU rot is, dat we alles overboord moeten gooien. Liever de Euro dan de US dollar, trouwens de Belgische frank zat toch vast aan de Mark, dus zo soeverein waren we niet...
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
Als je 7 Europese wetten hebt, 2 belgische en 1 Vlaamse, waar sta je dan?
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu is dat gereduceerd tot een aantal secundaire materies. De Belze staat is nu meer dan ooit geslaagd in ketenen van Vlaanderen: ze hebben een Groot Belgique gecreëerd op continentale schaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Gouverneur
|
![]() Dit is het probleem van de Europse eenmaking: elk volk verliest zijn eigenwaarde.
Dit is nu net wat ik bedoelde toen ik deze topic opende.
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als Didier Reynders (mr. 'rekenfout' van 800 miljoen Euro) morgen mee het monetaire systeem van belgië zou helpen bepalen, sluis ik overmorgen al mijn centen naar het buitenland. En velen zouden volgen. Geef mij maar de Euro. Anytime, Anyplace. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 2 november 2006 om 00:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
Jou oplossing is nog een grotere schaal invoeren? (en het hier verbinden van de federalisering en Europa is nogal krampachtig)
![]() |