![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Waar het staat is eigenlijk niet relevant voor de slachtoffers: de volgelingen van Mohammed hebben steeds te vuur en te zwaard hun strijd gevoerd ter onderwerping van de medemens. Toch wil ik die bedrieglijke leugenachtigheid (takeyya, taqiyya) van de fundamentalistische islamisten even doorprikken. Op verschillende plaatsen in de mohammedaanse schrifturen wordt gezegd dat ongelovigen moeten bevochten worden en dat de volgelingen niet mogen rusten tot enkel de leer van Mohammed overblijft. Enkele referenties: Mohammed zei, «Make war on them until no more temptation remains…» (Anfal 39) http://www.petitiononline.com/PIK05/petition.html At a time when the catapult was the great engine of war, Islam conquered nearly half of the known world. It did so because its founder recited 'revelations' from its deity which sanctified & mandated world conquest. Allah demanded a complete, global monopoly on faith and practice. That predestined monopoly was to be actualized by Jihad: "fighting in the way ofAllah", using terror as its chief battle tactic. Is an organization Hell-bent on world conquest worthy of legal protection?? … By reading the Koran & Hadith, we discover that Islam's purpose is Muhammad's emolument & empowerment through conquest. Surahs 8, 9 & 48 are entirely composed of exhortations to conquest! Likewise, the Jihad Hadith describes Muhammad's military campaigns & the Khumus Hadith describes how he divided the spoils among his companions. … Sunnah Muslim Book 019, Number 4294: It has been reported from Sulaiman b. Buraid through his father that when the Messenger of Allah (may peace be upon him) appointed anyone as leader of an army or detachment he would especially exhort him to fear Allah and to be good to the Muslims who were with him. He would say: Fight in the name of Allah and in the way of Allah. Fight against those who disbelieve in Allah. Make a holy war, do not embezzle the spoils; do not break your pledge; and do not mutilate (the dead) bodies; do not kill the children. When you meet your enemies who are polytheists invite them to three courses of action. If they respond to any one of these, you also accept it and withhold yourself from doing them any harm. Invite them to (accept) Islam; if they respond to you, accept it from them and desist from fighting against them. Then invite them to migrate from their lands to the land of Muhajirs and inform them that, if they do so, they shall have all the privileges and obligations of the Muhajirs. If they refuse to migrate, tell them that they will have the status of Bedouin Muslims and will be subjected to the Commands of Allah like other Muslims, but they will not get any share from the spoils of war or Fai' except when they actually fight with the Muslims (against the disbelievers). If they refuse to accept Islam, demand from them the Jizya. If they agree to pay, accept it from them and hold off your hands. If they refuse to pay the tax, seek Allah's help and fight them.... ?... Why the prohibition on embezzlement? Because accrual of spoils for Muhammad is the principal purpose of the campaign! Why prohibit killing children? Because dead children had no value in the slave market! {Search Google for "property for Muslims".} The order is to demand submission, if yielded, to call the submitters to join the campaign; if they refuse to submit, to demand extortion; if they refuse to pay, to fight them. The order is not consistent with a defensive campaign; it is consistent with aggression! ?...
![]() |
![]() |
#42 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Al vanaf het moment dat de mens voet op aarde zette om zich weer rustig en vreedzaam aan deze wereld aan te passen, werd hij geconfronteerd met sociale wanorde, voortvloeiend uit diverse invloedsfactoren zoals persoonlijke relatie, sociaal gedrag, nationale en regionale verwantschap, patriottisme. Deze factoren belemmerden het bereik van een universele sociale orde voor een land of gemeenschap, waardoor rechten en privileges, die een bepaalde staat of gemeenschap toen al genoot, niet op dezelfde wijze zijn toe te passen op landen, die als vreemde mogendheden werden beschouwd. Derhalve lijdt een gelijkwaardigheid van de mensheid in het algemeen onder partijzuchtige controversen die uiteindelijk resulteren in schermutselingen en strijd tussen de verschillende landen en gemeenschappen, ten koste van onderlinge vrede en verstandhouding. Tenzij dit gevoel van speciale privilege en superioriteits-complex volledig van de mentale opbouw wordt uitgeroeid, zal vrede moeilijk bereikbaar zijn en zal vrede slachtoffer blijven van nationale arrogantie en vooroordeel. Het Westen heeft op dit moment een dominante positie bereikt en gemeenschappelijke vooroordelen hebben geleid, en leiden nog steeds, tot onmenselijke behandelingen van de mensheid onderling. Alleen een ultra-menselijke macht kan de mens besturen door een vreedzame oplossing van dit netelige probleem af te dwingen.
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 30 oktober 2006 om 22:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Yahya lief, zou je eerst je knipwerk niet lezen alvorens het hier te plakken? Of is spammen je enige doel? Zoniet, ik heb hierboven nog een paar berichtjes gepost over het islamitische kapitalisme en ik heb nog heel wat meer in petto voor het geval je de discussie wil verderzetten.
![]() |
![]() |
#44 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Islam een nieuwe wereld orde??
Geschreven door K.S. Rahim Bakhsh Met vredevolle groetjes Yahya |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Om goed te kunnen leven, heb ik een salaris van 150.000 € per jaar nodig. Zeker nu met de stijdende brandstofprijzen en de hogere rampenverzekering wegens de klimaatsveranderingen etc. Aan een salaris van 1,5 € per dag zal ik er ongeveer 274 jaar over doen om een jaarsalaris bij elkaar te krijgen. Van een goed leven gesproken... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Lokaal Raadslid
|
![]() De fout zal eerder bij jou manier van lezen te vinden zijn...
"The most fundamental fact about the ideas of the political left is that they do not work. Therefore we should not be surprised to find the left concentrated in institutions where ideas do not have to work in order to survive." -- Thomas Sowell |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
dat was een reactie op UW berichtje .. en geen persoonlijke aanval op uw manier van leven hoor. " Derhalve voor u uw manier van leven en denken en voor mij mijn manier van leven en denken." (Koran 109:6) .. ik ga nu even terug op wat ik eigenlijk gereageerd heb: Citaat:
Met vriendelijke groeten Yahya
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 31 oktober 2006 om 03:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Geschapen? Neen, ma en pa hebben vogelken-wip gedaan en zo ben je gemaakt. Lees eerst dit eens voor je een goddelijke interventie aanbid : http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=110 Hoe is het anno 2006 nog mogelijk...
![]() |
![]() |
#49 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Wat ik dus oospronkelijk schreef was dit:
Het is namelijk heel eenvoudig. Iemand die er voor kiest iets te doen waarvan jij vindt dat het niet goed voor hem is, hoeft daarom nog niet dat te laten. Het belangrijke is wat de persoon zelf vindt. En yahyazakarya antwoorde: Citaat:
Maar mijn reactie was eerder gericht op jou stelling dat je mensen bepaalde dingen mag opleggen "omdat het goed voor hen is". Daar ben ik het dus niet mee eens. Vrijheid is het recht om op je eigen manier naar de verdoemenis te gaan.
"The most fundamental fact about the ideas of the political left is that they do not work. Therefore we should not be surprised to find the left concentrated in institutions where ideas do not have to work in order to survive." -- Thomas Sowell |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() U richt zich respectvol tot uw medeforummers, of u richt zich tot niemand, dat mag duidelijk zijn.
Laat dit een waarschuwing zijn, één van vijf voor twaalf. Mvg Elo Uw buurtmoderator Laatst gewijzigd door Elo : 7 november 2006 om 00:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Elo : 7 november 2006 om 00:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik wil niet praten. Tijd om het uit te vechten. Alsof beleefdheid de problematiek zal oplossen. U gelooft liever de façade dan de inhoud. Of ik extreem ben doet er niet toe. Dat ik van een andere strekking ben wel. Ik verwijt niemand extreem te zijn. Van de verkeerde strekking dat wel. Mandela was zogezegd ook extreem, maar correct.
Laatst gewijzigd door MARE : 31 oktober 2006 om 15:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Zogezegd??? In iw kringen zeggen ze mischien zulke dingen. Ik ben meer van mening dat apartheid extreem is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Minister
|
![]() Dat het ondemocratische apartheidsregime Mandela in de cel stopte toont alleen maar aan dat ze bang voor hem waren. Mandela was immers geen extremist, maar een briljante jonge advokaat.