![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En nu het cruciale punt: de vergelijking met de moeilijkheden die andere onderzoekers hebben.
![]() |
#42 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Denk je nu echt dat drie deelstudies een 'volledig antwoord' zouden gegeven hebben?
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#44 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb die aflevering van Buitenhof destijds gezien en ik vrees dat ik meteen zin kreeg in boekverbandingen. Wel van een bepaald individu.
In ieder geval: Hemmerechts haat Marion Van San, omdat die eindelijk eens objectief de waarheid durft te zeggen. Nu is Van San zeker niet rechts te noemen, maar toch is ze voor Kristienje een te discrimineren racist. Tja, meisjes onderling. Kristientjes noemt zichzelf intellectueel en Marion zou eens een beetje meer grijze massa moeten hebben als zij. Daarnaast is ze jonger en heeft ze meer sex appeal. Maar Kristientje heeft nog steeds haar goede psycho vriend Freddy Horion. Dat is volgens haar een toffe mens die terug kansen moet krijgen in de maatschappij. Daar gaat ze wel bij aan tafel zitten. Soort zoekt soort, blijkbaar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister
|
![]() Ik wil niet kinderachtig doen, maar in de hoop dat confrontatie met de feiten je kan helpen in de toekomst iets nauwkeurig om te springen met je vraagstelling, c.q. commentaar, hieronder je volledige reactie -- waarin geen link te bekennen valt:
zeg. niet rond de post draaien gelijk een klein kind eh. Citaat:
Je kan verder valse argumenten blijven fantaseren of suggereren om je gelijk te halen.
Le drame de notre temps, c'est que les gens bêtes pensent. Laatst gewijzigd door Basy Lys : 3 november 2006 om 18:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister
|
![]() Loze bewering. Feiten s.v.p.