Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 3 november 2006, 08:20   #41
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Basy Lys Bekijk bericht
Ik zei "autoriteiten", niet "regering". Afgezien daarvan: zie artikeltje uit Knack hierboven.
En nu het cruciale punt: de vergelijking met de moeilijkheden die andere onderzoekers hebben.
Oud 3 november 2006, 08:23   #42
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Basy Lys Bekijk bericht
"Djee", inderdaad. Het zou handig zijn indien je je stellingen duidelijk kon forumuleren, eventueel met de nodige verwijzingen.

Jij schreef hierboven

Ik moest dus raden dat het om iets van Casca ging dat hij "daar" had gepost?
de link stond er, dus je hoefde niet te raden.

Citaat:
Mijn reactie hierop vindt je "daar".

En verder raad ik je de lezing van het rapport nog eens aan. Spijtig genoeg is er nooit een vervolg op mogen komen want dan hadden Casca en jij misschien wel het volledige antwoord gekregen -- alhoewel mensen in een negatiefase nooit met een volledig antwoord genoegen zullen nemen.
betekent dat dat mensen die niet met drie onderzoeken tevreden zijn in de negatiefase zitten volgens jou?
Denk je nu echt dat drie deelstudies een 'volledig antwoord' zouden gegeven hebben?
Oud 3 november 2006, 08:24   #43
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jurgen79 Bekijk bericht
Wat zit jij nu uit je nek te lullen? Het vlaams belang geen zakelijk debat voeren? Excuseer ze...maar het VB is de enige partij die durft met cijfers komen en die elke keer worden weggewuifd door het establishment...
Dat is fucking Belgie...we leven in utopia...in stand gehouden door al die prutserkes die geen zakelijk debat kunnen houden over problemen.
Zoals Van San zo mooi verwoorde...
Als ik zie hoe ze die cijfers interpreteren en wat ze daar allemaal bijverzinnen, dan zal er inderdaad geen zakelijk debat van komen, nee.
Oud 3 november 2006, 13:13   #44
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Ik heb die aflevering van Buitenhof destijds gezien en ik vrees dat ik meteen zin kreeg in boekverbandingen. Wel van een bepaald individu.

In ieder geval: Hemmerechts haat Marion Van San, omdat die eindelijk eens objectief de waarheid durft te zeggen. Nu is Van San zeker niet rechts te noemen, maar toch is ze voor Kristienje een te discrimineren racist. Tja, meisjes onderling. Kristientjes noemt zichzelf intellectueel en Marion zou eens een beetje meer grijze massa moeten hebben als zij. Daarnaast is ze jonger en heeft ze meer sex appeal.
Maar Kristientje heeft nog steeds haar goede psycho vriend Freddy Horion. Dat is volgens haar een toffe mens die terug kansen moet krijgen in de maatschappij. Daar gaat ze wel bij aan tafel zitten. Soort zoekt soort, blijkbaar.
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2006, 18:19   #45
Basy Lys
Minister

Basy Lys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
de link stond er, dus je hoefde niet te raden.
Ik wil niet kinderachtig doen, maar in de hoop dat confrontatie met de feiten je kan helpen in de toekomst iets nauwkeurig om te springen met je vraagstelling, c.q. commentaar, hieronder je volledige reactie -- waarin geen link te bekennen valt:
zeg. niet rond de post draaien gelijk een klein kind eh.

het gaat helemaal niet om wie problemen moet oplossen.
de vraag, daar in die post van casca.
dat bedoel ik.

djee.

Citaat:
betekent dat dat mensen die niet met drie onderzoeken tevreden zijn in de negatiefase zitten volgens jou?
Denk je nu echt dat drie deelstudies een 'volledig antwoord' zouden gegeven hebben?
Jij hebt onterechte negatieve commentaar geleverd op het (eerste deel) van het Rapport Van San.

Je kan verder valse argumenten blijven fantaseren of suggereren om je gelijk te halen.

Laatst gewijzigd door Basy Lys : 3 november 2006 om 18:19.
Basy Lys is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2006, 18:20   #46
Basy Lys
Minister

Basy Lys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als ik zie hoe ze die cijfers interpreteren en wat ze daar allemaal bijverzinnen, dan zal er inderdaad geen zakelijk debat van komen, nee.
Loze bewering. Feiten s.v.p.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be