![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Moslims zullen nooit worden geaccepteerd. | |||
Mee eens |
![]() ![]() ![]() |
27 | 57,45% |
Mee oneens |
![]() ![]() ![]() |
15 | 31,91% |
Geen flauw idee |
![]() ![]() ![]() |
5 | 10,64% |
Aantal stemmers: 47. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet men iemand persoonlijk kennen om over zijn daden te oordelen ?
Mij lijkt het persoonlijk kennen juist een handicap om objectief te kunnen oordelen. Het is niet de vraag of de meeste allochtonen criminelen zijn, dan was dat wel heel erg. De vraag is, zijn er relatief meer criminelen onder de allochtone bevolking ? Omdat ik een aantal heel leuke Belgen ken, ga ik ook niet beweren dat er geen criminele Belgen bestaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() [img]http://groups.msn.com/_Secure/0VADLApcbZdLO*jGD9Te2vKn*cVLgaOrAEn6czhSyMF2eR*8IN fV1u2!mXDqITbYJ2bIRoNNfoG4JPVhPA8HcEu6fzVmhsB*mY3l k8U8DwS2ndfUOx5PiM0KG0JegKmzE/untitledhcijoinjpg.jpe?dc=4675444988085464026[/img]
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als er problemen zijn bij criminaliteit moet men dat oplossen niet door te gaan zoeken of die misdaad gepleegd word door links of rechtshandigen dat maakt niks uit. Eerst de criminaliteit zelf oplossen en pas later kan je er statistiekjes van maken. neem nu een moord maakt het uit of die dader een belg is of een pool is of een amerikaan? Nee je moet die man eerst oppakken en pas later bestuderen waarom en hoe zodat je acties kan treffen. Citaat:
Wat jij daar zei en wat het VB zegt komt perfect overeen. Citaat:
Voor mensen die hier nog maar enkele jaren wonen geef ik je gelijk maar ik denk echt wel dat dat maar enkele %'en is van de totale criminelen in belgie Citaat:
kan het problematisch worden? Misschien de toekomst is moeilijk te voorspellen. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik houd enkel rekening met de afkomst als het gaat over hun straf, indien men hier illegaal verblijft en men is bezig met criminele feiten heb je niet het recht om hier nog aziel aan te vragen. Pleegt men criminele feiten gedurende de wachtperiode dan heeft men zijn recht op belgische nationaliteit ook verloren en pleegt men criminele feiten wanneer men belg is dan zijn er gevangenissen voor (te weinig maar goed). Ik zeg niet dat allochtonen harder moeten gestraft worden wanneer ze Belg zijn geworden maar criminele migranten horen hier gewoonweg niet thuis. Het geval is wel dat van alle criminele feiten op straat waar de burger dus het meeste bang van heeft gebeurt door migranten en daar kan ik niets aan doen. Ik heb het niet over immigratie specefiek, denk je dat een allochtoon in de gevangenis niets kost? 8000 oude belgische franken kost een gevangene per dag. Awel ik wil enkel belastingen betalen voor degene die hier in dit land in de gevangenis horen te zitten maar niet voor degene die al verschillende keren zijn opgepakt voordat ze hun belgische nationaliteit hebben gekregen. En dan moet je na bv een jaar dat ie belg is niet afkomen dat hij belg is en dergelijke dat heeft hij dus niet verdiend. Men moet maar een proefperiode inlassen voor nationaliteiten, indien je je slecht gedraagd (ik bedoel geen parkeerboete hé) binnen 10 jaar bv ben je de nationaliteit terug kwijt, indien je van plan bent je goed te gedragen dan heb je hier geen enkel nadeel aan en moet je er ook geen schrik voor hebben. Trouwens zonder immigratie heb je deze problemen niet. Natuurlijk moet je eerst de criminelen oppakken voordat je een statistiekje kan maken en het maakt natuurlijk niet uit welke nationaliteit ze hebben maar zo snel als ze opgepakt zijn moet er beslist worden wat ermee gebeurt en indien je dan niet de belgsiche nationaliteit hebt krijg je van mij een gratis vliegticketje zowel dan krijg je van mij een behangpapier om een cel van de binnenkant te gaan behangen. Dat ik vind dat de straten er snacht's zeer gevaarlijk bij liggen en wanneer het vb dit ook vind wil niet zeggen dat het enkel vb propaganda is é, indien jij vind dat al mijn meningen en eigen ondervindingen ongegrond, absolute onzin en enkel propaganda is omdat het vb dit ook zegt hou dan aub op met deze discussie en ga aan politiek doen want dit heeft dan absoluut geen enkele zin. Kijk k9, voor de allerlaatste keer ik heb nergens gezegt dat alle migranten of buitenlanders slecht zijn of hier niet thuishoren dus moet je dit ook niet proberen in mijn schoenen te schuiven. Quote me anders maar waar ik dit wel zeg. Dit zul je niet kunnen omdat ik dit simpelweg niet vind en ik zal ook elke persoon crimineel beschouwen die dit wel vind. Indien alles blijft verlopen en indien de politiek enkel maar oog heeft voor tegenstrijdig te blijven met het vb dan zal het inderdaad nog problematischer worden dan nu. Trouwens mooi dat je dat laatste zei je slaat nm de nagel op de kop, omdat jij geen problemen hebt wil niet zeggen dat het probleem er voor anderen niet is. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar is ook al aangetoond of de Belgen die in de lagere sociale klasse zitten even crimineel zijn als allochtonen uit dezelfde klasse ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vorige maand is in ik geloof Rotterdam (weet niet zeker) het volgende cijfer bekend geworden. 85% van de criminele feiten werden gepleegd door marokaanse jongeren. Tel daar nog een % bij van alle andere niet Nederlandse nationaliteiten en je hebt een heel mooie stad zou ik zo zeggen. Wie is daar de schuldigen van? Ook weer de regering zeker. En het probleem met migranten bestaat niet zeker?! Godverdomme ze maken alles hier dus wel kapot hé, word eens wakker! Stuur al die mensen het land uit en al degene met een strafblad dat niet 10 kilo weegt mag blijven, zonder pardon.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Burgemeester
|
![]() njah hoe was dat spreekwoord nu weer
"alles wat nodig is om het kwaad te laten zegevieren,zijn goede mensen die niets doen ![]() Wel de doorsnee burger van dit land is een goede mens,dus ze laten het kwaad maar zegevieren... ![]() nb:meer dan een jaar tijdens een uitzending van zwart wit,hugo coveliers was erbij in die uitzending maar ik weet niet meer wie de andere was deed ik de uitroep "word es wakker",maar volgens mij zijn ze wakker hoor klaar wakker ![]()
![]() |
#50 |
Schepen
|
![]() De islam is Sauron, van The lord of the rings... na eeuwenlange relatieve slaap, wakker geschoten en stuurt zijn legers van Orks en infiltranten de wereld in. de rest laat ik aan uw fantasie over!
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein) "I gained nothing at all from Supreme Enlightenment, and for that very reason it is called Supreme Enlightenment." (Boedha) |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Partijlid
|
![]() En in MATRIX RELOADED nix van de zaak israel opgemerkt? (Buiten alleen de naam Zion).
Ik heb die film op pc en ik zeg u dat die doorspekt is met het probleem van israel (laatste vrije mensen) vs. muslims (machines) en corrupt Duitsland (agents) en Frankrijk (merovingian die de sleutel heeft maar niet wil geven). Hier (in belgie) heeft bijna niemand dat in de gaten maar in islamlanden des te meer. In Egypte is die smerige zionistische film verboden, heb ik ergens gelezen. Wie dit niet in de gaten heeft, had, raad ik aan de films matrix en vooral matrix reloaded opnieuw te bekijken. Het derde deel is er nog niet denk ik. Heb ik in ieder geval nog niet gezien.
![]() |
#52 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Volgens mij is Startrek ook een behoorlijk islamofobe reeks. De slechte 'Borg' lijken immers als twee druppels water op de volgelingen van de islam.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Waarom wordt bij elke kritiek op de islam de term "islamofoob" telkens weer bovengehaald?
Juist ja, om diegenen die verder kijken dan hun neus lang is in een kwaad daglicht te stellen, aangezien een "...foob" sowieso een overdreven en dikwijls onterechte reactie vertoont tegenover het voorwerp van zijn fobie. Kritiek geven op de islam is helemaal niet islamofoob, het is gewoon het recht op vrije meningsuiting gebruiken, evenals het gezonde verstand. Door het lezen van de koran en hadiths (getuigenissen uit het leven van Mo) immers begrijpt men automatisch een hele reeks acties en reacties van de moslimwereld omdat men dan doorheen het moslimscherm van attakkeyya (in islam tegenover niet-moslims toegelaten listen, leugens, bedrog en meineed) kijkt en de waarheid in koeien van letters geschreven ziet staan. De koran beweert immers zélf een "duidelijk boek voor eenieder" te zijn. Wat me ook opvalt is dat islam-verdedigers of moslims dadelijk de plaat poetsen van zodra men dieper op de koran en hadiths ingaat met kennis van zaken. Zoiets noemt men door de mand vallen. Dutch
http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum islamisme is een waanzinnige, fascistische cultus en gematigde islam is hun paard van Troje In islam erft een vrouw slechts de helft van wat haar broer krijgt |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Maar als u hiermee bedoelt dat het niet waar is wat ik zei van MATRIX RELOADED dan hebt u de film niet gezien ofwel bent u niet in staat een film ten gronde te analyseren. Kennis van de geschiedenis is wel noodzakelijk om de meeste films helemaal te begrijpen.
![]() |
![]() |
#56 |
Partijlid
|
![]() DUTCH WAT IS ER MET HET FFI FORUM GEBEURD??
![]() ![]()
![]() |
#57 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Er wordt hard aan de FFI fora gewerkt. Verandering van server.
De oude werd gerund door een extremistische evangelist (die bestaan ook!) en die stak stokken in de wielen... Even geduld dus. Zou weldra in orde moeten zijn. Ondertussen is http://www.faithfreedom.org wél operationeel, enkel de fora nog niet. CU soon Dutch
http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum islamisme is een waanzinnige, fascistische cultus en gematigde islam is hun paard van Troje In islam erft een vrouw slechts de helft van wat haar broer krijgt |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Partijlid
|
![]() Thanx 8)
![]() |
#59 |
Schepen
|
![]() Desondanks dat een groep mensen openlijk zeggen dat ze het Islam hier niet wensen geloof ik niet dat zij islamofoob van aard zijn.
Het is iets zoals de voetbal. Als je een tegenstander hebt wordt spannender. Je wordt één met een groep mensen, ook al ken je die niet. Je bent het beste van al ook al win je nooit. Je bent vrolijker dan de andere ook al verniel je zo veel. Ik geloof dat de mensen niet gemaakt zijn om te haten maar om lief te hebben. Dit boodschap noemen ze die van Jezus in de Christendom, voorwaarde om in de hemel te komen in de Islam, de weg naar geluk in het Boedisme en een norm in Humanisme. Wij mensen verwarren denkbeelden vaak met realiteit en denken dat haat voor de ander de enigste uitweg voor liefde is. Als de ander weg is zijn ook alle problemen weg kan ik in vrede leven met de eigen mensen, omdat enkel die van mij kunnen houden. ![]() Dit biologische gebeuren zorgt ook dat we nationalist worden. En nationalisme leidt wel eens snel meer in haat voor de ander dan liefde voor het eigen land. Ik hoor vele nationalisten alleen maar slechtpraat over het eigen land. Voor mij is Vlaams nationalisme een trots op het leefomgeving. Ik ben Limburger en voor mij is mijn provincie het mooiste van het land. Ik ben trots op alle mensen die hard hebben gewerkt voor dit land. Om het op te bouwen tot een welvarende land waar het goed is om te leven. Ik ben trots op de gewoonten van dit land: barmhartigheid, hulpvaardigheid, hard werken, strijdlust, hardnekkigheid,..... Ik mag mij een gelukkig mens noemen omdat ik opgegroeid ben in een land waar ik deze waarden heb geleerd. Die ik mij eigen heb gemaakt. Ik wil deze doorgeven aan mijn nakomelingen en al de mensen om mij heen en al de mensen die ik tegenkom in mijn leven. Nationalisme is voor mij liefde zonder haat. En, voor U?
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Leg eens uit wat je hiermee bedoelt? |
|
![]() |
![]() |