![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#42 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik heb een aantal halve marathons gelopen en was in training voor een echte. Maar ik ben pas sinds vandaag weer uit het gips, dus dat zal er voorlopig niet inzitten....
![]() |
#43 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]()
![]() |
#44 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister-President
|
![]() Neen, ik niet, teveel trainen en teweinig tijd, in de winter was het wat veldlopen en in de zomer de 10Km en 10 Engelse mijl parcours, is redelijk te doen zonder echt veel te moeten trainen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
The problem with quotes on the Internet is that it is hard to verify their authenticity - Abraham Lincoln Laatst gewijzigd door Weezer : 6 november 2006 om 16:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Weer zo'n typisch voorbeeld van believer-misleiding. ![]() Heb je daar bronnen voor? En dan bedoel ik geen halvegare "analyses" zoals alleen de believers die kunnen maken, want feiten omdraaien, daar zijn ze sterk in. Binnekort moeten we nog geloven dat BigF het zwijgen werd opgelegd door de Nieuwe Kruiden Orde (daar zijn de believers nog toe in staat). We zijn benieuwd. [/Vuursteen] Laatst gewijzigd door Heftruck : 6 november 2006 om 17:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik zou u aanraden om te starten aan aan een laag tempo +/- 9km/u. ge loopt 500 meter en neemt uw tijd op,dan stap je +/- 2 a 3 maal de tijd die je nodig had om die 500 meter af te leggen. terwijl je stapt kan je lenigmakende oefeningen doen,zoals been buitenwaarts brengen en van buiten terug naar binnen(adductoren/abductoren) door de knieen gaan zonder naveren(quadriceps) romp van links naar rechts bewegen(lage rug)tijdens het stappen voet voorwaarts tegen de handen brengen linkervoet aan rechterhand en omgekeerd (oefening voor de hamstrings) enz.. Zeker in het begin geen spierversterkende oefeningen doen omdat uw spieren dat niet gewoon zijn. Na uw relatieve rustperiode in stapbeweging terug 500 m rustig lopen. Op termijn uw inspanning verhogen door de afstand te verlengen en uw relatieve rustperiode te verkorten. Pas wanneer uw spieren en ademhaling de inspanningen aankunnen de afstand en de intensiviteit (sneller lopen bv. aan 12 km/u) toepasen. Het is aangewezen na het loslopen (wanneer het lichaam warm is en er een goede bloeddoorstroming is in de spieren een aantal stretchoefeningen te doen echter zonder overdrijven in de beginfaze. Na afloop van uw tocht kunt ge op termijn ook en cooling down doen,het losmaken via lichtelooppas van alle spieren en het reguleren van uw ademhaling. Mocht u verdere oefeningen of raad nodig hebben zal ik u daar graag bij helpen.
We zijn vrij tot op het moment dat we kiezen, van dan af controleert de keuze de kiezer Laatst gewijzigd door BitterSweet : 6 november 2006 om 17:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 6 november 2006 om 18:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#52 |
Minister
|
![]() Hij is verrezen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vanavond mijn eerste looptraining.
Dit weekend eerst teveel etentjes en feestjes en gisteren ziekjes. Of het één met het ander te maken heeft weet ik niet, maar das ook van geen belang. Deze avond is het dus zover. Als ik binnen 2 uur niet terug aangemeld ben, wil er iemand dan de ambulance bellen? Fingers crossed. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() (Ik ken een ruitenwasser (heb nog met hem gevoetbald) die de ruiten van het ziekehuis aan het wassen was en van 15m gevallen was.Gelukkig raakte hij een boom wat zijn val enigszins remde.Ze waren er rap bij en hij heeft het overleefd,maar kan misschien zijn arm nooit meer gebruiken... ![]()
![]() |
![]() |
#56 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() eerste training kan zijn:
1 minuut lopen, 1 minuut wandelen 2 minuten lopen, 2 minuten wandelen 3 minuten lopen, 3 minuten wandelen 4 minuten lopen, 4 minuten wandelen 5 minuten lopen, 5 minuten wandelen 4 minuten lopen, 4 minuten wandelen 3 minuten lopen, 3 minuten wandelen 2 minuten lopen, 2 minuten wandelen 1 minuut lopen, 1 minuutwandelen |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Heeft er nu al iemand den ambulance gebeld ?????
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Minister-President
|
![]() Hij ligt op intensieve en hij wil blijven.Hij krijgt medicinale mj tegen de pijn.
![]()
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 7 november 2006 om 10:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Minister-President
|
![]() Laat ons nu eventjes ernstig zijn, ik zou wel eens willen weten of hij, BigF dus, nu al gaan lopen is of niet.
Grapjes maken over iemand die iets serieus aan zijn conditie wil doen dat werkt niet echt motiverend. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Staatssecretaris
|
![]() Idd, ik zou ook wel willen weten hoe en hoelang BigF gelopen heeft. En wat zijn eerste loopervaring is...
![]() Dus BigF, graag een verslagje, iedereen is nieuwsgierig!! |
![]() |
![]() |