![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En waarom is iemand die pedo's en homo's vergelijkt een homohater. Als er nu iemand pedo's en hetero's vergelijkt, is dit dan een heterohater? Trouwens waarom moet men problemen hebben met homo's maar ze mogen dit niet, ze mogen dat niet,.... Als iemand geen problemen heeft met homo's maar vind dat ze geen kinderen mogen adopteren, niet mogen huwelijken, is dit geen zever maar een mening. Je moet geen problemen met homo's hebben of geen homohater zijn als je vind dat bepaalde principes of waarden die je belangerijk vindt, te weigeren voor homo's. Willen jullie aanvaard worden, stopt dan met apart te doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Wat zou het probleem zijn?
Pedo's en homo's lijden aan dezelfde angst , de angst om alleen te zijn . Wij hetero's zijn zekerder van ons stuk . Het gezelschap komt naar ons toegelopen . Tot we ze beu zijn . |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
We zullen maar zwijgen van al de homohatende taal die door vbers verspreidt is zeker?? Tja en ik weet het een homohater is en blijft een homohater en die zal homo's nooit aanvaarden. Trouwens hetero's en pedo's worden niet vergeleken het zijn alleen jawel ik neem het woord héél duideiljk in mijn mond HOMOHATERS die dat doen! Jawel iemand die homo's en pedo's vergelijkt is een echte HJOMOHATER daar het vergelijk totaal niet opgaat!
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat bedoel je met angst om alleen te zijn? Ik ken vrijgezelle homo's die héél gelukkig zijn als vrijgezel net als de homo's die een relatie hebben. Tot jullie het beu zijn... de dumpmentaliteit dus??
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1ste jaar = ok 2de jaar = stagnatie 3de jaar = daling 4de jaar = Dumpen of zombie worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat voor zin heeft het nu om het aantal echtscheidingen te vergelijken, waar het ene systeem al jaren loopt, en het andere nog maar pas opgestart is. Hebben wij hier niet meer te maken met de superioriteit van de statistieken ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister-President
|
![]() Goed bezig, héél goed bezig...
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ik ben al meer dan 25 jaar gehuwd, een zombie ben ik niet geworden en gedumpt heb ik ze ook niet, m.a.w. we passen nog steeds goed in elkaar ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dumpen . Angst staat niet in ons woordenboek . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() De homofiele tweeling is stoom aan het afblazen .
Zolang daar maar geen ziekte van komt . Niet dat ik daar ongerust in ben voor mezelf , maar mijn kinderen moet ik toch kunnen beschermen tegen vieze ziekten . |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Minister-President
|
![]() En wat ga je doen mocht blijken dat één van je kinderen naar huis komt met iemand van hetzelfde geslacht en je kind deze voorstelt als zijn liefje...; ga je je eigen kind ook beladen met alle zonden van de wereld dan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Ik zou gefaald hebben als ouder .
Of optie twee ; een kind van de duivel dat de mens nooit heeft gewild . |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Minister-President
|
![]() Goed goed bezig, héél goed bezig, mag ik daaruit concluderen dat ouders die een homokind hebben niet geslaagd zijn in hun opvoeding?
Wel ik kan je verzekeren dat ik van mijn ouders een prachtige opvoeding gekregen heb en dat ze me genomen hebben zoals ik ben, gewoon zoals de Bart! |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Adriaan Koerbagh : 8 november 2006 om 12:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door KDL : 8 november 2006 om 16:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik veronderstel dat je zelf wel weet hoe belachelijk je nu bent?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |