![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geloof dat ze in Nederland nu mogen blijven als ze kunnen bewijzen dat ze homo zijn (die worden ginder opgehangen) of moslims tot het christendom bekeerd die worden ter dood veroordeeld. Iraanse moslims kunnen natuurlijk geen asiel ontvangen want ze komen uit een islamitisch land pur sang!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
huh? .be ligt in de EU ![]()
![]() |
![]() |
#43 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Als seculier vind ik niet dat de staat zich moet moeien in religieuze zaken. Zij mag geen enkele religie "erkennen", subsidiëren of belasten.
Die belachelijke lijst met sekten, die oa de Quakers (een religie vol vredelievendheid die geen mensen laat betalen en al honderden jaren bestaat) bestempelt als "sekte", dient dringend te worden herroepen. En alle subsidies en heffingen afgeschaft. En het erkennen van religies eveneens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Burger
|
![]() Citaat:
(gelijkheid tussen religies) Vandaar de oplossing door ze gewoon te schrappen, maar dan voor 'allemaal'!
![]() |
![]() |
#45 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Leef in de toekomst, en niet in het verleden! Ze hebben er allemaal recht op! (jammer genoeg)
![]() |
![]() |
#46 |
Partijlid
|
![]() Ik reageerde op Colargo he, die deet dat wel.
![]() |
#47 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Gewoonweg onvoorstelbaar. Ik ben sprakeloos. ... Arm Vlanderen.
![]() |
![]() |
#48 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laten we de vergelijking dus doortrekken: het was toen toch nodig de Duitsers, goede en slechte, terug over hun grens te gooien en te kortwieken, of ze hadden er wat van gemaakt! Idem voor de moslims en het gedoe van velen onder hen: buiten ermee of het zal wat worden... Maar ik vrees dat Europa daar te lang mee zal wachten, dus kun je je al verkneukelen, het komt wel goed: Eurobia is op komst. Velen van mijn leeftijd zullen het samen met mij niet meer meemaken... de rest zal binnen enkele tientallen jaren krijgen wat het verdiend heeft... Doen jullie maar verder met de strijd tegen het vb en het "racisme". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Wir haben es nicht gewusst... anno 200x Persoonlijk ben ik tegen elke religie aangezien een religie niet meer is dan een hoop onzin die berust op een hoop verzinsels en manipulatie. Iedereen is vrij van te geloven in een bepaalde religie maar niet op mijn kosten. Probleem is dat de religie big business is. Bij elke christelijke doop bv is het kassa kassa voor de katholieke kerk voor het gewonnen zieltje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb m'n dienst al gedaan ![]() Verdedig je land! ![]() ![]() Al diegene die VB gestemd hebben hebben hun land verdedigd, al de rest stemt in met de islamisering en moeten dan ook later niet beginnen lullen. En moslim *knip* moet ik niet doen want ze doen dat al onder elkaar, en trouwens je zou moeten dom zijn zoiets te doen en voor die moslimratten uw leven vergooien ![]() Laatst gewijzigd door colargo : 8 november 2006 om 23:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Als VB-gebash bestaat dan is er een reden voor. interessante discussies helpen toch niet meer, ze blijven toch hun wil doordrijven.
![]() |
![]() |
#53 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door MARE : 9 november 2006 om 10:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door MARE : 9 november 2006 om 10:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Zowel de islam als het Westen blijven elkaar tegen het harnas opjagen. De moslims zijn zwak, vergeet dat niet. Technisch en organisatorisch, bedoel ik dan. Wij zijn zwak omdat we momenteel de strijdlustigheid ontberen. Maar daar komt spoedig verandering in. Binnnenkort zullen wij pijn voelen en terug met de voeten op de grond komen. Vergeet uw geschiedenis niet. De Westerse man is een medogenloze kolonialist met een verleden van moord en plundering. Dat wordt ons verweten. Maar dat worden we ook weer gemaakt. Blijkbaar kan het niet in harmonie. Blijkbaar kan het niet anders. We hebben het oprecht geprobeerd en we moeten toegeven dat het niet lukt. Het duurt nog even vooraleer voldoende mensen dat beseffen. Geloof me, vanaf het moment dat wij de noodzakelijke strijdlust terug hebben opgepikt, dan maken die moslims geen schijn van kans. De moslims zijn dus niet goed bezig. Ze worden overmoedig en arrogant en zien blijkbaar niet langer in dat wij de verkeerde vijand zijn. Wie wél goed bezig zijn, dat zijn de Chinezen en de Indiërs. Zij zijn wel hun macht aanzienlijk aan het uitbreiden en proberen daarbij zo weinig mogelijk andere volkeren tegen het hoofd te stoten. Ze blijven bescheiden en low-profile in de mate van het mogelijke. ze zijn zo goed bezig, dat jij er blijkbaar niet veel van merkt, dat thema's over China op dit forum nagenoeg onbesproeken blijven, en dat we allemaal zitten te vrezen voor een islamisering van Europa. Maar het zijn niet de moslims waar we de echte strijd mee te kampen hebben. Onze aandacht zou in hoodfzaak naar het Verre Oosten moeten gaan, niet naar het Midden-Oosten. Voor de Chinezen is het uiteraard een geschenk uit de hemel dat alle Westerse aandacht op de Arabische wereld gericht is. Als twee honden vechten om een been... Laatst gewijzigd door MARE : 9 november 2006 om 10:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Dus als VBers bestaan, bestaat daar ook een reden voor? Als mensen makak worden genoemd bestaat daar ook een reden voor? Als er op goren wordt gescheten bestaat daar ook een reden voor? Wat een argumenten toch...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Minister
|
![]() Gelieve geen oproepen tot geweld te lanceren. Deze gaan in tegen het forumreglement en leiden tot strafpunten.
mvg, Arnold. |
![]() |
![]() |