![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben zelf geen lid, neen.
Maar ik heb wel sympathie voor quasi al hun acties. Ook dit vind ik een geslaagde actie van het TAK. Bovendien... Deze scholen zijn eigendom van de Vlaamse Gemeenschap. Het TAK wil niet de Franstaligen verjagen (zoals FDF-propagandist Everytime steeds beweert), maar wil de Vlaamse overheid onder druk zetten om eindelijk eens werk te maken van het probleem rond het Vlaams Franstalig onderwijs, en het feit dat deze nog steeds niet gecontroleerd worden door de Vlaamse Gemeenschap (maar door de federale overheid of de Franse Gemeenschap).
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En als u sympathie hebt voor gezonnebanktje bontjesmadammekes met een BMW X4, is dat uw probleem.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |