![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Gouverneur
|
![]() [quote=Online;2160921]
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Pot --> ketel...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister
|
![]() [quote=another brick;2160862]Gij toch ook?! Wat is uw punt?
![]()
![]() |
#45 |
Gouverneur
|
![]() Waarmee ik bedoel dat het beter is om eens op een afstand onze problematiek te bekijken, zonder vooroordelen en onterechte beschuldigingen.
En om terug on topic te komen; het is juist dat onder de noemer 'jongeren' meestal allochtonen bedoeld worden. Waarom de zaken niet bij hun naam (durven) noemen: zou dat de taak niet moeten zijn van een neutrale media?
![]() |
#46 |
Gouverneur
|
![]() [quote=Bazilfunk;2160936]Mis, ik geloof vrijwel niets meer van wat mij verteld wordt. Eigen ervaringen leerden mij dat het beter is om enkel op uwzelf te vertrouwen.
![]() |
#47 | |
Minister
|
![]() [quote=another brick;2160971]
Citaat:
U gelooft gewoon wat rechts op u op de mouw speld en luistert gewoon niet naar links, met mij net het omgekeerde. Toch denk ik ook van mezelf dat ik uit ervaring me niets laat opspelden en op mezelf kan vertrouwen. Maar zonder info kunnen wij geen mening vormen en ik ben niet iemand zonder mening dus moet ik wel ergens mijn info halen ![]() Mensen zijn rare wezens he
![]() |
![]() |
#48 | |
Gouverneur
|
![]() [quote=Bazilfunk;2161088]
Citaat:
Maar ik geloof dat we niet in het juiste topic zijn om hier deze discussie aan te gaan. En als links op bepaalde punten gelijk heeft, wil ik dat best toegeven en in die zin heb ik op dit forum al diverse uitspraken gedaan. ![]()
![]() |
![]() |
#49 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe verklaart ge anders dat men nog staat aan te schuiven om hier in armoede te komen leven ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
- vernederend, discriminerend, racistisch, crimineel en ga zo verder. Veralgemenen doen we allemaal wel eens. Zeggen dat er een grote groep Marokkaanse jongeren een verkeerde weg kiezen in onze maatschappij is in mijn ogen een juiste vaststelling. Ze allemaal als criminelen aanzien, is juist een brug te ver en hierdoor niet correct. Maar voor migranten is het verwijzen naar een "grote groep" reeds verkeerd volgens het "Centrum van De Witte Raaf die denkt dat doordat hij wit is, alle andere raven in regel ook wit moeten zijn, maar dus geen gevoel voor realiteit heeft", er al over. Alleen neemt hij het in praktijk dus wel op voor alle gediscrimineerde kleuren, behalve degene die zijn naam eer aandoet. Vergeef me dat mijn zegswijze wat onnozel moge klinken, maar ik denk dat we beter over onderwerpen als deze codetaal gebruiken alle Nostradamus of de Apocalypse, vermits degene die de boodschap beter zouden moeten verstaan, er geen oren naar hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Allez de eerste stapjes richting criminaliteit zijn gezet. Bendevorming, 't begint altijd zo onschuldig he ![]()
![]() |
![]() |
#55 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Daar heb ik nu eigenlijk al lang geen zin in. Van mij doet iedereen maar op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Minister
|
![]() Dat zal een boefje bij zijn eerste overval ook wel denken, die wil gewoon geld en geen gezever.
|
![]() |
![]() |