![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
In ieder geval, leuk nog eens iets van je te hebben gehoord. ![]()
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 23 november 2006 om 07:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het haalt de hele theorie in het artikel onderuit. Of hebben die dan afwisselend schrik van mannen en vrouwen? En verklaart het niet meer dan waarschijnlijk waarom sommige homoseksuelen zogezegd kunnen "genezen" worden. Dat het dus in feit om biseksuelen ging?
Laatst gewijzigd door Edina : 23 november 2006 om 15:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die 11% is niet "genezen", liefje. Weet je waarom niet? Omdat ze om te beginnen al niet "ziek" waren.
Een onderzoek met 101 "onderzoeksobjecten" is bovendien niet meteen wat je noemt representatief, vind je ook niet? Bovendien geeft de "wetenschapper" zelf toe dat de "genezing" geen onverdeeld succes was: er deden zich na de "genezing" immers nog "occasionele homoseksuele flashes" (?) voor... Zal ik je vertellen wat ik denk? Die 101 mensen die aan dat "wetenschappelijke" onderzoek deelnamen, hadden bij voorbaat al psychologische problemen in verband met de aanvaarding van hun homoseksualiteit. Iemand die daar geen probleem mee heeft, zal immers niet eens willen meewerken aan dergelijke pseudo-wetenschappelijke afzeik. Van den Aardweg heeft naar mijn bescheiden mening op schandelijke wijze misbruik gemaakt van de labiliteit van zijn "onderzoeksobjecten" tot meerdere eer en glorie van zichzelf en zijn aangeboren afkeer van homoseksualiteit. De overgrote meerderheid der homoseksuelen zijn immers in alle opzichten gezonde, evenwichtige mensen, die afgezien van hun seksuele voorkeur in niets afwijken van hun heteroseksuele medemens.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |