![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Elektrocutie
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister
|
![]() Laten we eerst het bestand van treinchauffeurs al eens uit pluizen, der kan nog van dat gevaarlijk soort daar rondlopen. Ze ontploffen als tijdbommen, de demoor tijdbom is gelukkig als een sisser over gegaan.
![]() |
#45 |
Gouverneur
|
![]() U zoekt uw tijdbommen aan de verkeerde kant: pas op of u trapt nog op één.
![]() |
#46 |
|
![]() Sociale uitkeringen creëren afgunst en egoïsme, zoveel is ondertussen wel duidelijk. Proficiat...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
|
![]() Citaat:
Ik besef maar al te goed dat trollen & flamebaiten plezant kan zijn (heb het zelf genoeg gedaan op Amerikaanse Christelijke sites), vooral als je't een beetje verstandig aanpakt, maar dit.... dit is toch wel gewoon de nar spelen, op een noch pathetischere wijze dan een zekere Spiritus hier aanwezig.... Oh well, nog veel plezier in't leven
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Transformatorkotekes leegpieken is precies nog iets te moeilijk, maar ge zult zien als het pieken loont zal er wel ne zot een methode vinden om ook dat te gaan proberen... Behoorlijk dodelijke hobby, u weze gewaarschuwd... Nog maar simpel binnengaan, (en ge moet gene vochtige neus hebben... ) is al genoeg om te electrocuteren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Vroeger nog gewerkt als Industrieel Schilder. Als wij naar Tennet of Elia moesten gaan dan was het toch even slikken. Armpke te ver en je lag dood. Owee als je daar buiten de lijnen ging.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() en 't is dan nog maar met een paar tiental A.... Het net is natuurlijk nog altijd iets anders dan de laboschaal waar ik van spreek...'k Heb eens foto's gezien van iemand die wat te kortbij was gegaan en ik kan u garanderen dat mijn madam 's avonds geen kroketjes moest maken....het zag er hetzelfde uit...
![]() |
![]() |
#54 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Als zo'n gedachtenlezer nu nog even in de toekomst wil kijken om de uitslag van het proces van de allochtone aanranders van Guido Demoor te voorspellen wordt het wellicht nog interessanter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da kan heel goe zijn, Lantjes, maar mij krijgt ge nie in zo'n kabineke binnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die ellentriekers hier die met hun pollen in de ellentriekkasten zitten mogen het van mij al hebben.
Rap efkes kijken hé, hop die cover eruit, ge ziet die gast daar zo wa in foefelen zonder da spel af te zetten, ... En ik kan u zeggen dat zijn idustriele kasten, daar steekt wat ampere op. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Een stroom "staat" niet op een draad. Een spanning staat op een draad, een stroom loopt erdoor. De stroom is afhankelijk van de weerstand, en de spanning, wet van ohm dus... Het menselijk lichaam heeft een weerstand, en afhankelijk van hoe je de draad vastneemt (veel contact of weinig) zal deze varieren, en aangezien de spanning over het algemeen constant blijft, kan je dus weten of berekenen hoeveel stroom er door je lichaam gaat. Spanning mag je bekijken als het hoogsteverschil in de waterval, het water dat valt is de stroom. Nu kan je sterven door 2 dingen inzake elektrocutie : De spanning is te hoog, de spieren verkrampen, het hart is ook een spier en begint te trillen, hartstilstand, dood. Maar ook al "plak" je niet vast. Doordat de stroomsterkte een bepaald punt overschrijdt in je lichaam begint je lichaam stoffen aan te maken die de nieren zwaar belasten en zelfs kunnen vernietigen. Dit kan ook op andere organen een zwaar effect hebben met de dood tot gevolg. Dus ook al ben je niet blijven plakken, dan is er nog een risico. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
(vooral met uw wandelstok niet wijzen hé Herr Flick ![]()
![]() |
![]() |
#59 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
verschil is, als je thuis aan het prutsen bent, dan kan je max 20A trekken en de zekering vliegt erdoor, de spanning is hoogstens 400V. Op de straat en cabines is ook alles correct beveiligd, maar dit is wel een pak zwaarder. Daardoor vergeeft het ook minder fouten. en nee man, ik dacht dat ook, maar die oud leeraar (leeft allang niet meer) deed dat als je het vroeg zelfs blootvoets... Ik heb nooit goed begrepen waarom hij dat echt gewoon kon vastnemen en lostlaten. Ik heb altijd mezelf voorgehouden dat die gast een enorm dikk huid in z'n handen moet gehad hebben, de huid is een van de grootste isolator in een lichaam. Ik heb er anders geen verklaring voor... Laatst gewijzigd door Zyp : 17 november 2006 om 11:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
dacht dat 200mA genoeg was.... lang geleden voor mij... |
|
![]() |
![]() |