![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het is niet "in de hoop" op een voorval dat men een verzekering afsluit, maar dat weet je waarschijnlijk wel.
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
of gaat u nu beweren dat u gokt in de hoop dat er niets voorvalt
www.turrokaansbelang.blogspot.com De uitleg van de kippen over de wereld, berust op een "verkregen methode van denken." Dat betekent dat zij op de manier denkt die haar is aangeleerd of, minder aangenaam, de manier waarop zij is geïndoctrineerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Schepen
|
![]() Even lachen bij reactie van Bobke: wet veranderen? Ik denk dat jij nog veel mag doen voor jou ooit het recht zou krijgen om de wet te veranderen. En zolang jij de wet niet kan veranderen, zou ik moest ik jou zijn (gelukkig ben ik dat niet, anders had ik mezelf van kant gemaakt) maar leren leven met die "vreemde" mensen. En dat gezever van grootouders.. Mijn grootouders hou je hierbuiten, daar gaat het niet om. Grootouders bepalen ook niet of dit mijn land is of niet.
En Stef Leeuwenhart: ik zit niet in Irak, noch in Israël of Palistina, ik zit in België. En ook typische: ik zeg iets maar omdat je niets zinnig terug kan zeggen, probeer je mij te raken door moslims uit te lachen (homor en moslims gaan niet samen, denk maar aan cartoons..) Wie in Godsnaam begint hier over humor of over cartoons??!! Is dat je reactie op het feit dat ik zeg dat het hier ook MIJN land is.. Probeer mij te raken door iets zinnig te zeggen, en niet door mijn broeders uit te lachen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Schepen
|
![]() Reactie op Anna List: Anna, zowel jij als ik weten dat iedereen in zijn binnenste voor zijn eigen volk kiest.. Geen enkel belg zal "die marokkaan" of "die turk" liever hebben dan zijn eigen volk.. Net zoals ik als puntje bij paaltje komt, mijn eigen volk (daarmee bedoel ik alle Moslims) zal kiezen..
En racisistisch.. Tja, hoe zou ik dat geworden zijn? Misschien door tussen al die vlaams blokkers te wonen en leven dat ik hun slogan overpak? ps: het is nog niet verboden in belgië om eigen volk eerst te kiezen, dus ik doe niets strafbaars.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Schepen
|
![]() Dag Laya.. Heet jij echt Laya of Jean Louis??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Schepen
|
![]() Ik weet niet wie die reactie geplaatst heeft maar ik vind ze echt van niveau terug te vinden in de kleuterschool:
"Ja waarschijnlijk is die gestolen wagen van u ook niet verzekerd Of hoe doen marokkanen dat weer ook gaan met een verzekerde auto naar marocco verkopen die daar(zogezegd gestolen) en strijken de premie van hun verzekering op" Ik woon tussen veel marokkanen en turken, en nog nooit heb ik gehoord dat hun wagen gestolen is in Marokko of turkije, die mensen keren allemaal terug met hun wagen.. En de premie van hun verzekering in vergelijking met de waarde van hun auto.. Komaan, daarvoor ga je het heus niet doen! IK vind deze echt belachlijk! Vooroordelen noem ik dit! Get a life PLEASE |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dat is het al
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Schepen
|
![]() Typo: pech zeker??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Of wordt dat alleen bepaald door de manier wie ge wel of niet als broeder wil zien?
![]() |
![]() |
#53 |
Schepen
|
![]() Bittersweat: ik bedoel dit niet verkeerd maar mijn broeders zijn Moslims en dit is mijn land ook en hier wonen toch ook Moslims..?
Alle moslims over de hele wereld zijn mijn Zusters en Broeders.. I Love them! |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Alleen als we op vreedzame manier met mekaar omgaan zal men aktie en reaktie kunnen vermijden.
![]() |
![]() |
#55 |
Schepen
|
![]() Bittersweat, voor mij is iedereen gelijk. maar ik geef ook eerlijk toe dat moest puntje bij paaltje komen, ik voor mijn eigen broeder zal kiezen. Mijn broeders zijn dan ook enkel Moslims. Belgen zijn wel mijn vrienden, maar niet mijn broeders. Ik ga vreemdzaam om met mensen, maar wie mij aanvalt, die val ik ook aan, weliswaar met woorden, en niet met geweld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ge gaat nog eens een goeie liberaal worden.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Schepen
|
![]() Van Maerlandt.. Wat vind jij hier allemaal van?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() Van de openingspost? Indien de vrouw de lotto zou winnen, staat het haar vrij enkel moslims te helpen. Iedereen mag van mij racist/bekrompen zijn als ze dat willen.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Schepen
|
![]() Hmm.. racist ben ik nu niet.. Ik heb zeker niet gestemd op die belachlijk partij van Abou Jaja die mensen aanspoort om elkaar te haten, noch heb ik op VB gestemd die ook mensen aanspoort "anderen" te haten..
Ik haat geen mensen.. Ik heb enkel meer liefde voor een bepaalde groep mensen. Net zoals jij je buurman liever gaat zien, dan mij, zo ga ik een Moslim liever zien dan mijn buurman die dat niet is.. En komaan zeg, ik vind het zo belachlijk dat jullie dat niet toegeven: ik vind en denk en het is echt ook bewezen heb ik ooit ergens gelezen, dat de mens van nature altijd ALS HET EROP AAN KOMT altijd voor zijn eigen volk kiest.. Ik heb zoveel belgische vrienden en zij geven dat allemaal toe.. Dat betekent niet dat ik Moslims altijd gelijk geef hé maar indien het zou gaan over leven of dood en ik moet kiezen tussen een Moslim en een Niet Moslim, dan zal ik kiezen voor een Moslim.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|||
![]() |
![]() |