Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 november 2006, 15:25   #41
KrisKras
Banneling

KrisKras's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sante Bekijk bericht
For god sake !!!, SARCASME !!!! Sorry, mijn excuses, 'k zal't nooit meer doen.

hehe, sorry, maar hier op dit forum weet je nooit en intonatie kun je niet echt lezen.
KrisKras is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2006, 15:43   #42
Morduk
Parlementsvoorzitter

Morduk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
Zieheer een 7 minuten durend filmpje van een aantal agenten die een tazer-gun gebruiken op een Amerikaanse student van Iranese origine:

(Bekijk het filmpje en lees de links hieronder gegeven alvorens een reactie te plaatsen..)

Iranian-American Student Abused By UCLA UCPD With Tazer Gun

Wat meer info:

Weer iets voor de patriot-act-fetishisten om van te smullen?

Nog nooit in de States geweest, hé.

Daar moet je op vele plaatsen eens proberen 'a direct order' van de cops te negeren. Een vriend van mij dacht ook ooit eens de grapjas uit te hangen door in LA met een (overduidelijk trouwens) waterpistooltje naar een flik te zwaaien...hij heeft er nog nachtmerries van .

En verschiet niet, vele van die sheriffs die zo'n handelswijze praktiseren worden massal gesteund door de bevolking.

De patriotact zal de zaken inderdaad niet verbeterd hebben, maar heeft die zeker niet ingevoerd.
Oud 20 november 2006, 16:14   #43
Calle
Parlementslid

Standaard

Volkomen gerechtvaardigd, geen twijfel hierover.
Calle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2006, 16:28   #44
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Dat is volledig fout.
Vijf (!) getrainde politieagenten kunnen met hun gemak zo een studentje overmeesteren en boeien.
Politie is er om geweld te voorkomen niet om het uit te lokken of te creeëren.
Enkel in het ergste geval dient hij geweld te gebruiken, niet dus als je met 5 tegen 1 staat.
Onzin, vooral in amerika heb je geen flauw idee wat iemand op zak heeft en dat je dus iemand gemakelijk kunt overmeesteren. Het doel van agenten is en blijft nog altijd iemand oppakken zonder zichzelf en anderen in gevaar te brengen, kortom de persoon in kwestie geen enkele schijn van kans geven.
5 man geeft geen garantie tot gemakelijke overmeestering.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2006, 16:31   #45
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Veerle23 Bekijk bericht
nu niet voor t een of t ander, maar voor zover het goed te zien en verstaan was op dat filmpje, geven ze hem eerst zo'n stroomstoot en bevelen hem dan om op te staan, en al bijna direct kreeg hij die tweede stroomstoot.
Mag een mens nog efkes recupereren misschien. Ik vind het ongepast van de agenten in kwestie.
Echt ongelooflijk
Moesten ze zoiets ooit met mijn zoon doen :mad: :mad:
Jij zou hen dan kapot kloppen zekers? Lol, tazeren zonder dus blijvende letsels te veroorzaken mag dus niet maar jij die dan iemand verrot zou willen slaan wel?
Oud 20 november 2006, 16:31   #46
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Onzin, vooral in amerika heb je geen flauw idee wat iemand op zak heeft en dat je dus iemand gemakelijk kunt overmeesteren. Het doel van agenten is en blijft nog altijd iemand oppakken zonder zichzelf en anderen in gevaar te brengen, kortom de persoon in kwestie geen enkele schijn van kans geven.

5 man geeft geen garantie tot gemakelijke overmeestering.

O is DAT het doel?? hmm ok

Pin d'Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2006, 16:34   #47
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
O is DAT het doel?? hmm ok

Pin d'Ar
Ja idd, of ga je misschien het tegendeel beweren? Het doel is om mensen op te pakken en daarbij zichzelf en anderen in gevaar te brengen...klinkt een beetje belachelijk é om het tegen te spreken.
Oud 20 november 2006, 16:59   #48
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Bon, we zitten dus op het punt dat men vrijwillig zijn rechten en fysieke integriteit gaat afgeven.
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2006, 17:01   #49
Voodoo Child
Parlementsvoorzitter

Voodoo Child's schermafbeelding

Standaard

Das het verschil tss agenten hier en in de states.
Hier pakken ze die vast en ze plakken die tegen de muur, polskes op hunne rug en mee naar den bureau.
In de states trekken ze hun wapens direct en dan krijg je dit soort toestanden.
Ik herinner mij nogl een geval van vorig jaar: een agent die een weerspannige bejaarde man ook had bewerkt met een taser, helaas kan die het niet meer verder vertellen.

Laatst gewijzigd door Voodoo Child : 20 november 2006 om 17:02.
Voodoo Child is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2006, 17:03   #50
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
Bon, we zitten dus op het punt dat men vrijwillig zijn rechten en fysieke integriteit gaat afgeven.

heeeel goed gezien!!!

De politie is er om de elite te beschermen tegen de bevolking!

Maar ja we zijn met zijn alle gehersenspoeld anders te denken.

En laten we het maar helemaal niet hebben over de top van de politie!!!

Nuff said

Pin d'Ar
Oud 20 november 2006, 17:05   #51
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voodoo Child Bekijk bericht

Hier pakken ze die vast en ze plakken die tegen de muur, polskes op hunne rug en mee naar den bureau.

Ik herinner mij nogl een geval van vorig jaar: een agent die een weerspannige bejaarde man ook had bewerkt met een taser, helaas kan die het niet meer verder vertellen.

Ja! en DAT willen ze wereldwijd gaan invoeren (de NWO)

Heb ik nu uw belangstelling? ben er bang voor van niet

Pin d'Ar
Oud 20 november 2006, 17:10   #52
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voodoo Child Bekijk bericht
Nu gaan ze de flikken en criminelen van hier en amerika al vergelijken...mijn god...het word met de dag erger hier. Een agent van hier plast in zijn broek indien hij snachts zou moeten patrouilleren in amerika en zou het geen nacht uithouden.
In amerika weet men dat bij elke gewone stop van een auto men een serieuze kans heeft om neergeschoten te worden, hier is dit niet he geval. Stop dus gewoon met Belgie te vergelijken met amerika, 2 totaal verschillende situaties ok
Oud 20 november 2006, 17:14   #53
KrisKras
Banneling

KrisKras's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nu gaan ze de flikken en criminelen van hier en amerika al vergelijken...mijn god...het word met de dag erger hier. Een agent van hier plast in zijn broek indien hij snachts zou moeten patrouilleren in amerika en zou het geen nacht uithouden.
In amerika weet men dat bij elke gewone stop van een auto men een serieuze kans heeft om neergeschoten te worden, hier is dit niet he geval. Stop dus gewoon met Belgie te vergelijken met amerika, 2 totaal verschillende situaties ok

Dat ze dan maar eens starten met 2 agenten per auto te zetten daar. Flikken zijn zo gewoon van er alleen op uit te gaan dat de situatie zowiezo meer gespannen is dan dat het zou moeten zijn.
KrisKras is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2006, 17:15   #54
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:

Binnenkort zullen er chinese troepen arriveren in Europa,

in USA zijn die er al.

Kunnen DIE het vuile werk opknappen. Dan vervalt dus automatisch bovenstaand argument. Er zal, als we niks doen, een wereldregering met een militaire macht komen vergelijkbaar met nazi duitsland maar dan globaal. het ENIGE wat U hoeft te doen is de propaganda en de gebeurtenissen voor de 2de WO vergelijkingen met wat er nu gebeurt.

Doet u dat dan zal er iets met Uw schellen gebeuren.

Pin d'Ar
Oud 20 november 2006, 17:20   #55
Voodoo Child
Parlementsvoorzitter

Voodoo Child's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja! en DAT willen ze wereldwijd gaan invoeren (de NWO)

Heb ik nu uw belangstelling? ben er bang voor van niet

Pin d'Ar
Hoe zou men dat wereldwijd gaan invoeren, politiemethodes staan vrij van politiek.

btw: U heeft mijn volledige belangstelling atm
Voodoo Child is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2006, 17:35   #56
cor
Minister

Standaard

Steun de politie. Sla jezelf in elkaar.
cor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2006, 17:40   #57
Veerle23
Burgemeester

Veerle23's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorlac Bekijk bericht
Die kerel was gewoon boel aan't maken ad receptie van een bib, anders komen die flikken niet eh. En ja, mss was er dan wel een taze teveel, maar vergeet niet dat hijzelf voor de escalatie vd situatie heeft gezorgd.
Is het dan zó moeilijk om je mofo pasje mee te brengen???? Net als iedereen. Een regel btw. om de veiligheid van alle studenten te garanderen...ook die van hem.

Ik hoop dat jij je zoon opvoedt met de waarde dat bepaalde regels er zijn voor iedereen. Indien niet, tja....
Mijn zoon krijgt wel degelijk goede waarden mee in zijn opvoeding.

Ik wil ook het gedrag van de student niet rechtvaardigen, maar het gedrag van de student maakt het gedrag van de politie-agenten zeker niet rechtvaardig.
Hier wordt in mijn ogen wel heel luchtig gedaan over het gebruik van zulk een taser.

Veerle23 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2006, 18:30   #58
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorlac Bekijk bericht
Nu serieus...

Ik zie het zo.... Er komt een persoon aan bij de bib na 23u(pasje verplicht dus), en heeft z'n pasje niet bij. Hij gaat niet naar huis om z'n pasje te halen, nee....hij begint wat boel te maken. Vervolgens komt de politie op't toneel en gedraagt hij zich verbaal agressief en is weerspannig.
Dus imo krijgt hij z'n verdiende loon en daar heeft hij zelf voor gekozen. Die flikken hebben ook wel wat anders te doen en gaan dus hun tijd niet verspelen aan zo'n idiootje. ff tazen en afvoeren (snel oplossen dus).....zo zou ik het ook doen. Ik vond die flikken zelfs nog veel geduld hebben met hem.

En dan heeft die Iraniër nog veel geluk dat ie dat in de US doet....In z'n thuisland zou het sneller en -vooral- 'anders' opgelost zijn.
100% mee eens. Je hoort in het begin van het filmpje deze persoon roepen "don't touch me". Typisch arogante reactie van iemand die niet wil luisteren. Waar ligt nu het probleem? Ze vragen hem om weg te gaan, hij doet dit niet en word agressief, moeten agenten daarom het risico lopen om geslagen te worden of maakt niet uit wat? Onzin, wie niet horen wil moet maar voelen. Ik heb nog eens een filpje gezien van een ongehoorzame bestuurder die ik denk wel 5x getazerd word, toen luisterde hij wel natuurlijk, maar zo schreeuwen als een mietje deed hij tenminste niet. Teveel naar jackass gekeken, je krijgt een patat maar zoals in jackazz word getoont valt het nog wel mee en is er geen blijvende schade. Liever een stroomstoot dan een vuist in mijn gezicht.
Oud 20 november 2006, 18:32   #59
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KrisKras Bekijk bericht
Dat ze dan maar eens starten met 2 agenten per auto te zetten daar. Flikken zijn zo gewoon van er alleen op uit te gaan dat de situatie zowiezo meer gespannen is dan dat het zou moeten zijn.
Dat is een andere discussie, ik zeg enkel dat het belachelijk is om belgie te vergelijken met amerika op dit vlak. By the way, niet iedereen rijd alleen é.
Oud 20 november 2006, 18:34   #60
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Binnenkort zullen er chinese troepen arriveren in Europa,

in USA zijn die er al.

Kunnen DIE het vuile werk opknappen. Dan vervalt dus automatisch bovenstaand argument. Er zal, als we niks doen, een wereldregering met een militaire macht komen vergelijkbaar met nazi duitsland maar dan globaal. het ENIGE wat U hoeft te doen is de propaganda en de gebeurtenissen voor de 2de WO vergelijkingen met wat er nu gebeurt.

Doet u dat dan zal er iets met Uw schellen gebeuren.

Pin d'Ar
Euh, ja en we gaan overal gaskamers installeren als de nazi's en we gaan 100.000 mensen vergassen...wat een gezever.

Wat heeft het trouwens met dit te maken? Er is een voorval geweest van het oppakken van een aggressief persoon en jij begint hier over nazi duitsland...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be